Shaun T - Insanity workout

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ch_ntii123

Re: Shaun T - Insanity workout

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 15:43

Ik ben de laatste dagen te lui!... Ik ben opzoek naar een nieuwe auto, en die gaat momenteel even voor!..
Vanaf morgen probeer ik het weer op te pakken. Ik doe alles een beetje kris kras door elkaar en met een dag ertussen. Bij mij duurt het allemaal even wat langer, maar dat neemt niet weg dat het goed voelt en dat ik stukke beter in mn vel zit :)

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 21:06

Ik heb ook 2 dagen niet gesport. Ik stond op een lente fair en savonds had ik het nog te druk. Die 2 dagen hou ik open en doe ik alsnog wanneer ik me goed voel er die dag nog achter aan pak. Morgen gaan we weer heerlijk verder.
Mijn resultaat mag er best al wel zijn want ben ondertussen al 1,5 kilo afgevallen. Ik sta daar echt van te kijken dat wanneer je jezelf ee echt voor zet zo snel resultaat ziet.

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 21:58

Ik kom het topic ook vergezellen. Ben al wat afgevallen maar voor de zomer echt begint mag er nog wel meer af. Ben van plan om insanity af te wisselen met brazilian butt lift. Vind alleen die warming-up bij insanity al vermoeiend. Maar ik ga het gewoon proberen en dan zien wij van zelf.
Wel gaaf dat er al zoveel mensen aan insanity zijn begonnen. Is tell sell toch ergens goed voor;)

LoisVeenings

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 22:31

Wat leuk om alle ervaringen te lezen! Zeker omdat ze zo herkenbaar zijn.. ;)
Na een weekje vakantie, en dus geen insanity, gister weer verder gegaan. Ik zit nu op dag 23, dus deze week nog en maand 1 is afgerond.

Ik merk wel aan mezelf dat de motivatie minder wordt. De eerste 2 weken ging ik diehard elke dag de insanity, maar nu moet ik mezelf wel steeds overhalen om te beginnen. Eenmaal bezig wil ik het ook afmaken gelukkig!
Ik ben de vorige fittest vergeten te meten, dus ben benieuwd wat er in een maand is veranderd.
Ik heb van mijzelf al aardig wat spier, en dat is door de workouts zichtbaarder geworden. Maar de benen mogen nog wel wat strakker worden! Blijft een lastig puntje dat.. ;)

Succes allemaal!

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 23:37

Mag ik me hier ook komen melden? Ben vandaag begonnen met de fittest! Heb hiervoor wel al 2 programma's van Jillian Michaels gedaan. Heb even 2 weekjes rust gehad en ben vandaag dus aan insanity begonnen!

Hier de resultaten van de fittest:

Switch Kicks 132
Power Jacks 53
Power Knees 95
Power Jumps 45
Globe Jumps 12
Suicide jumps 21
Push-up Jacks 40
Low plank oblique 89

Ben ik nou zo belachelijk goed? Vond het wel hele goede resultaten namelijk :') Maar heb mezelf ook wel helemaal gegeven :)

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:13

Straks dag 17, ik vind wel dat je abnormaal vaak de plyo moet doen :P maar liefst 2x per week. heb het gevoel dat ik die iedere dag aan het doen ben :P vandaag Pure Cario + Cardio abs. Daar heb ik wel zin in.
Ik begin namelijk in te kakken op de bank dus moet maar even wat gaan doen. (Ik moet me er alleen wel voor zetten) maar zodra ik bezig ben voelt het altijd wel goed :D

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:16

Js als je klaar bent voel dat altijd super!

Ik heb gister de recovery niet volledig gedaan.. was maandag van me paard gevallen haha dus had mega spierpijn gister.
Morgen eerst op wedstrijd en dan in de middag beginnen aan maand 2!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 09:40

Heb in ieder geval weer en mega motivatiee!
Vanmorgen op de weegschaal gestaan en jawel hoor weer een kilo eraf! *\o/*

LoisVeenings

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 23:11

@Williejanne, ja klopt! die plyo komt heel vaak terug, maar ik vind het een van de fijnste workouts. Redelijk vol te houden, maar toch onwijs zwaar! Pure cardio zie ik altijd tegenop, wat een ramp...
Ik ben benieuwd hoe de trainingen van maand twee er uit zien!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 08:48

Gister dag 1 gedaan van maand 2!
1,5uur training totaal eerst de fittest en toen de max interval
en ik moet zeggen dat ging me prima af!
Je krijgt weer andere dingen meer gevarieerd dan in maand 1 (oke dit was dan alleen die dag de rest weet ik nog niet natuurlijk)

Het is ook wel zwaar en sommige stukjes zijn echt nog steeds killing maar ik vond het echt heel erg mee vallen.

De fittest was dus voor de 3de x

2de x 3de x
Switch kicks 126 160
Power jacks 50 73
Power Knees 108 128
Power Jumps 46 62
Globe Jumps 41 66
Suicide jumps 17 25
Push up jacks 40 55
Low plant oblique 76 95

Dus ook zeer tevreden met het resultaat!

miramare

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 09:14

Wow wat een goede resultaten van je fittest Houvanutopia! Ik heb hier al eens eerder iets geschreven maar ben toen begonnen aan 30 Day Shred. Doe je/jullie het dan dus ook echt volgens het schema?
Ik ben zondag klaar met de 30 day shred, dus ga misschien toch weer beginnenn!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 09:40

Ik doe het niet volgens schema
ik ben al een tijdje bezig!

Probeer het 4x in de week te doen dit gaat helaas niet altijd.
Ben tussendoor ook een keertje ziek geweest en een verhuizing gehad waardoor ik er al met al maand niets had gedaan.

miramare

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 20:49

Wat is het hier rustig! Ik heb zondag 30 day shred afgemaakt en gisteren begonnen aan Insanity. Ik heb mijn eigen schemaatje gemaakt met 2 dagen Insanity, 1 dag Killer Buns and Thighs, 1 dag rust en weer hetzelfde riddeltje. Ik ben benieuwd. Ik moet wel weer erg wennen aan Insanity, het is absoluut niet te vergelijken met 30 day shred, maar heb daardoor wel een betere basis kracht en conditie opgebouwd. Toen ik januari af en toe nog Insanity deed, kon ik het echt niet volhouden en sloeg ik af en toe wat dingen over. Nu niet meer dus dat is fijn!

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:30

Ik meld me ook hier *\o/* Ben sinds zondag begonnen.
Heb zondag de fittest gedaan en vandaag die Cardio.
Doe het niet elke dag omdat ik daarnaast nog hardloop en naar de sportschool ga.
Na de fittest van zondag had ik echt spierpijn in m'n benen.

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 08:58

het is hier inderdaad rustig, ik heb helaas een week rust gehad doordat ik ziek was. heb wel wat cardio abs oefening gedaan zodat ik toch het gevoel had dat ik wat deed. Ik ga dus eerst mijn verloren dagen weer inhalen en dan weer verder met mijn dagen.

Trennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:45

Gister de fittest gedaan. Damn wat is dat pittig!
Pfff en ik ben wel een sportief type met goede basisconditie. :P
Ben erg benieuwd hoe ik het er op ga doen.

Ik heb overigens de DVD de luxe, alle boekjes en schema's, de Brazil But en de Hiphop abs voor in totaal € 15,- via Marktplaats aangeschaft.
Dit zijn kopieen.
Mocht iemand het willen kopen, dan is dit een tip.

Edit: ik heb ook voor-foto's gemaakt en wil bij iedere nieuwe fittest blijven doen.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 09:02

Succes meiden die net zijn begonnen!

Wat is hiphopabs?

Ik ga zo beginnen aan dag 38!

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 09:29

Ik meld me ook :D !
Inmiddels op dag 15, 2e x fittest vandaag! Ben benieuwd haha, heb alleen niet de resultaten van vorige x opgeschreven, dus zal het op gevoel moeten doen. Vanaf nu maar wel even bijhouden, ben toch wel benieuwd!
Heb de eerste paar dagen echt ontzettend veel spierpijn gehad en was heel stijf, maar dat was met 4 dagen zo'n beetje over gelukkig. Vind het stiekem wel echt leuk om te doen! En ben benieuwd naar het resultaat over 7 weken haha :Y)
Merken jullie veel verschil qua uiterlijk? En conditie?

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 09:31

Hiphop Abs is een andere workout van Shaun T, vooral gericht op buikspieren en gebasseerd op de hiphop dansstijl, inclusief muziek haha. Schijnen veel mensen heel leuk te vinden om te doen, ga er binnenkort ook naar kijken :) !

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 09:42

Trennie schreef:
Ik heb overigens de DVD de luxe, alle boekjes en schema's, de Brazil But en de Hiphop abs voor in totaal € 15,- via Marktplaats aangeschaft.
Dit zijn kopieen.
Mocht iemand het willen kopen, dan is dit een tip.
Ik heb die hiphop abs gedownload maar dat vind ik niets. Sowieso zit er voor elke video een oliebol aan reclame voor. Het is me allemaal ook iets te suf eigenlijk.

Die brazil but, is dat iets?

Hier ook nog steeds aan de insanity, maar dan op mijn eigen manier en niet elke dag. Ik denk dat ik nu aan de drie keer per week zit en dat werkt op zich goed. Is er al iemand aan de tweede maand begonnen? Ik ben voor de tweede keer de eerste maand aan het doen. De eerste maand wel genoeg tijd gehad om het elke dag te doen zoals het de bedoeling is.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:32

Dat hiphop klinkt wel leuk ga het eens opzoeken!

@Annetje ik ben bezig in maand 2 net dag 38 afgerond :)

Julez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 11:20

Ik ga dit topic ook even volgen, heb vandaag de DVD's op marktplaats besteld.
Heb er nu al zin in :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 11:27

Hier probeer ik het te doen.. Alleen past het elke keer net niet. (gisteravond de boiler stuk bijvoorbeeld.... :?) Vanavond een nieuwe poging om toch bezig te gaan.

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 12:39

Haha dat is het begin he, geen smoesjes verzinnen :D Dan maar eerder opstaan haha, huphup!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 13:26

SaraJoyce schreef:
Haha dat is het begin he, geen smoesjes verzinnen :D Dan maar eerder opstaan haha, huphup!

Nou, ik dit geval had ik behoorlijk goede redenen ;)