Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Roosch schreef:Ben je dan ook in België verzekerd, Urielle?

) niet naartoe gelukkig, geen grote psychische problematiek en ook geen diagnose nodig
Maar simpele gesprekstherapie is voor de meeste emotieeters denk ik wel iets zinvols. Roosch schreef:Als je wel in Nederland werkt ben je in Nederland verplicht verzekerd voor zover ik weet.
Maar dat is wel heel erg offtopic geloof ik.
Maar bedankt voor het meedenken van iedereen
N0a schreef:Nou daar ben je ook mooi klaar mee. Mensen zijn soms zo banketstaaf. Waarom mag je geen maatje meer hebben?
Zo heb ik inderdaad wel eens gehad op een warme zomerdag, net 50km gefietst met de familie. Vervolgens gaan we ergens lekker een ijsje eten, een wildvreemde meneer komt langs als we ijs aan het eten zijn en vraagt of het lekker is. Ja heerlijk, en vervolgens zegt die.. achja je moet er nog van groeien hè?! Hoewel je bent al breed zat.
Nou toen zat ik ook met stampende voeten en rook uit mijn oren hoor.

Cayenne schreef:Afvallen is ook een grotendeels mentaal, maar het zou jammer zijn wanneer het er af is en je stopt met het dieet en het zit er dubbel zo snel weer aan.
Wat voor sport doe je?
troi schreef:En wat als dat gewicht je gezonde gewicht is? Ook al is het niet in de ogen van onze slankheids geobsedeerde maatschappij perfect??
Als je gezond eet en veel beweegt dan kan je toch onmogelijk 'dik' zijn? Ieder lijf is immers anders!
Yolien schreef:Bodypump, trainen met gewichten op muziek.
Ik sta voor de groep dus, ook niet echt fijn meer met dit figuur.
Bah, ben er zo klaar mee!
En met de fiets naar mijn werk 3 x per week, waarvan 1 x met de fietskar en zoonlief achterin, das extra trappen dus
Wat eet je zoal per dag? 

) Yolien schreef:75 kg is bij mij niet eens een gezond gewicht, daarvoor zou ik 70 kg moeten wegen *gaatnooitnielukkennie*

MamaMiesje schreef:Ik kom zo maar even binnenvallen hier in dit topic - en ja: ook hier maat 44, maar als jullie allemaal effe een lekkere, gezellige, leuke, grappige opsteker willen: koop de XL Libelle van deze week
Veel aandacht voor het feit dat maat 42 en 80 kilo NORMAAL is in Nederland, veel aandacht voor grote matenmode en natuurlijk lekkere recepten en interessante artikelen
(En nee: ik werk er niet hoor, ben ook gewoon maar lid omdat er destijds een iPad bij zat)
Cayenne schreef:Yolien schreef:Bodypump, trainen met gewichten op muziek.
Ik sta voor de groep dus, ook niet echt fijn meer met dit figuur.
Bah, ben er zo klaar mee!
En met de fiets naar mijn werk 3 x per week, waarvan 1 x met de fietskar en zoonlief achterin, das extra trappen dus
Kan ik me voorstellenWat eet je zoal per dag?