Vraag me nog wel af hoe het nou zit met de filmpjes, gebruik je het filmpje van level 1 voor dag 1 t/m 10, die van level 2 voor dag 11 t/m 20 en die van level 3 voor dag 21 t/m 30?

Goede motivatie in ieder geval, dit topic.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Bhriseis schreef:Oh dat is een goede tip Raponsje, moet ik morgen eventjes voor kijken. En wat voor jouw lichaam gezond is, is vast voor de baby gezond
@ Twist: Leuk dat je meedoet! Ik had dat vorig jaar ook met chips, maar toen kocht ik ze een tijd niet meer, en nu heb ik er in feite nooit trek in(mijn vriend daarentegen vreet hele zakken leeg als ik ze in zijn buurt leg, onder het motto 'ik blijf toch lekker te dun')
Misschien kan je beter van de chips afblijven eens je aan het trainen bent, ik vind het zo zwaar dat ik heel moeilijk durf zondigen: stel je voor dat ik dan minder shredded ben!
s1993 schreef:Waar zetten jullie trouwens je scherm neer? Mijn kamer is niet zo heel groot (wel groot genoeg) en voor de staande oefeningen vind ik het onhandig als mn laptop op de grond staat maar die oefeningen op de grond kan ik weer niet goed zien als hij op mn bureau staat...
Zometeen maar even dag 2 doen. Merkte gister vooral in mn armen/schouders dat die nogal ongetraind zijn, maar wist ik eigenlijk wel wat had daar ook regelmatig spierpijn toen ik nog heel veel werkte op de manege.
arabella2000 schreef:goedemorgen!!
bij mij is de spierpijn ook al een stuk minder gelukkig
Vanavond even de spieren goed strekken en dan morgen dag 4
Anne. schreef:5 dagen zonder dumbells... Da's peanutsNeehoor.. echt superknap van je dat je al op de helft van lvl1 bent!
Ga zo door....!!