30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:42

Ik wil ook meedoen! :j Momenteel loop ik elke week hard, ik weet nog niet of ik dat erbij blijf doen. (maar nu ik erover nadenk, waarom niet?)
Vraag me nog wel af hoe het nou zit met de filmpjes, gebruik je het filmpje van level 1 voor dag 1 t/m 10, die van level 2 voor dag 11 t/m 20 en die van level 3 voor dag 21 t/m 30? :o?
Goede motivatie in ieder geval, dit topic. :j

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:45

Waar kun je die programma's vinden? :) Ik ben op haar site aan het kijken, maar kan dat niet specifiek vinden?

Twist1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:47

Bhriseis schreef:
Oh dat is een goede tip Raponsje, moet ik morgen eventjes voor kijken. En wat voor jouw lichaam gezond is, is vast voor de baby gezond :)

@ Twist: Leuk dat je meedoet! Ik had dat vorig jaar ook met chips, maar toen kocht ik ze een tijd niet meer, en nu heb ik er in feite nooit trek in :) (mijn vriend daarentegen vreet hele zakken leeg als ik ze in zijn buurt leg, onder het motto 'ik blijf toch lekker te dun')
Misschien kan je beter van de chips afblijven eens je aan het trainen bent, ik vind het zo zwaar dat ik heel moeilijk durf zondigen: stel je voor dat ik dan minder shredded ben!

Ja ik denk dat dat inderdaad zo werkt! Ik heb gewoon ontzettend weinig zelfdiscipline (ook met studeren) dus dat is een grote uitdaging voor mij! Ik heb ook wel een problematische relatie met eten hoor ;) mijn zus heeft heel lang een eetprobleem gehad en dit heeft een grote invloed gehad op mij en hoe ik omga met eten. Maar als ik thuis in maastricht ben en niet bij mijn ouders is het altijd een stuk makkelijker de juiste beslissingen te maken. Ik die maandag boodschappen voor de hele week en dan koop ik gewoon geen ongezonde dingen :Y) !

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:50

@_JY_: het is de beste motivatie *\o/* ! Het is echt niet leuk om te posten dat je toch maar afhaakte als al de rest al flink haar work out probeerde te doen... Maar het is echt leuk hoor, want je voelt (door de pijn haha) heel de dag dat je flink aan het sporten geweest bent :)

En inderdaad, tien dagen level 1, tien dagen 2... enzoverder (er zijn dus drie filmpjes)

@ Twist: eten en ik zijn ook niet altijd de beste vriendinnetjes hoor :o deze work out zet je echter wel aan om voldoende en vooral gezond te eten, en dat is wel nuttig

_JY_

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:54

Ik geloof ook dat ik niet durf te stoppen of een dag over te slaan zo lang ik in dit topic zit... :') :D

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 03:47

Dag 2 zit er op! Ik twijfelde nog even of ik het wel zou gaan doen aangezien in vanochtend al tae bo had, maar toch blij dat ik het gedaan heb.

Leuk die tips over gezonde tussendoortjes! Dat is net wat ik nodig heb. Na een flinke work-out drink ik meestal chocolade melk of fruitsap met proteine erin ... als ik veel cardio doe dan drink ik gewoon water met electrolieten.

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 09:29

Goedemorgen! Ik werd vandaag voor het eerst wakker zonder spierpijn! *\o/* Heerlijk om gewoon weer van de trap te kunnen rennen :P straks na mijn werk dag 5!

Geke_Lizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 09:45

ik heb mij vanochtend gewogen, en blijk 2 kilo lichter dan ik dacht. dat is altijd mooi meegenomen hahaha
Vanavond ga ik les 1 volgen, ik ben benieuwd :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:03

Ik zit op school en na school ga ik aan dag 9 beginnen!

Woensdag alweer level 2 :=

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:12

jaa ik meld me ook :) gister begonnen en net gemeten
ik ben 17 (eind april 18) ongeveer 1.75 lang en rond de 63 kg
Nek: 34
Borsten met :87
borsten zonder: 73
boven Armen
los rechts 25
los links 25.5
aangespannen rechts 26
aangespannen links 26.5
Taille 73
Navel omvang 78
Heupen 90
Billen 95
Benen
links 49
rechts 50
- Kuiten
links 38
rechts 37

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:17

Waar zetten jullie trouwens je scherm neer? Mijn kamer is niet zo heel groot (wel groot genoeg) en voor de staande oefeningen vind ik het onhandig als mn laptop op de grond staat maar die oefeningen op de grond kan ik weer niet goed zien als hij op mn bureau staat...
Zometeen maar even dag 2 doen. Merkte gister vooral in mn armen/schouders dat die nogal ongetraind zijn, maar wist ik eigenlijk wel wat had daar ook regelmatig spierpijn toen ik nog heel veel werkte op de manege.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:29

:)) Ik meld me ook. Wil m'n basisconditie wat verbeteren, mijn spiertonus verbeteren en uiteindelijk ook soepeler worden. Planning is dus eerst de 30 days shred, dan het 6 weken programma, dan de probleemzones en dan de yoga meltdown. Ben heeeeel benieuwd. :))

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:37

Tootz schreef:
Goedemorgen! Ik werd vandaag voor het eerst wakker zonder spierpijn! *\o/* Heerlijk om gewoon weer van de trap te kunnen rennen :P straks na mijn werk dag 5!

Bij mij net zo! ook voor het eerst geen spierpijn vandaag! (dag 5)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:38

Woohooo! Vandaag is dag 4 en de spierpijn lijkt af te nemen :D Als die verschrikkelijke blaren op m'n hielen weg zijn, ga ik ernaast hardlopen :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:39

Ik ben jaloers op jullie zonder spierpijn :')
Mijn kuiten en billen doen zo zeer :') En ook nog spierpijn van het paardrijden zaterdag in de binnenkant bovenbenen, dus gaat goed hier :+

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:39

Sansje schreef:
:)) Ik meld me ook. Wil m'n basisconditie wat verbeteren, mijn spiertonus verbeteren en uiteindelijk ook soepeler worden. Planning is dus eerst de 30 days shred, dan het 6 weken programma, dan de probleemzones en dan de yoga meltdown. Ben heeeeel benieuwd. :))

Gezelli Sans!

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:53

Zo dag 4 zit er op. Heb nu 2 honden naast me die me maar wat graag af zouden willen lebberen -O- , ben namelijk even aan het uitzweten.
Als het kan train ik 's ochtends. Daardoor was dag 2 voor mij het ergste qua spierpijn, dag 3 (gisteren) was het in de benen al een stuk minder, maar kon ik mijn armen niet meer strekken. En vanochtend was de spierpijn nog wel aanwezig, maar minimaal.

Wat kan een mens toch tevreden zijn met zichzelf. Ben zo blij dat ik weer iets aan het doen ben *\o/*

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:22

Ik ga nu dag 4 doen! Eerst lekker 20 minuutjes gewandeld :)

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:27

goedemorgen!!
bij mij is de spierpijn ook al een stuk minder gelukkig :)
Vanavond even de spieren goed strekken en dan morgen dag 4 :)

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:39

s1993 schreef:
Waar zetten jullie trouwens je scherm neer? Mijn kamer is niet zo heel groot (wel groot genoeg) en voor de staande oefeningen vind ik het onhandig als mn laptop op de grond staat maar die oefeningen op de grond kan ik weer niet goed zien als hij op mn bureau staat...
Zometeen maar even dag 2 doen. Merkte gister vooral in mn armen/schouders dat die nogal ongetraind zijn, maar wist ik eigenlijk wel wat had daar ook regelmatig spierpijn toen ik nog heel veel werkte op de manege.

Ik heb mijn laptop om mijn fatboy staan (groot zit kussen) of op een stoel. als ik dan grond oefeningen moet doen zet ik snel het scherm ietsjes naar beneden maar dat werkt prima! :j

Ik ben overigens al 0.8 kg afgevallen in iets minder dan een week :D (sinds vorige week dinsdag begonnen letten op wat ik eet en sinds donderdag dan de Shred)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:41

Ik heb mijn laptop op de bank staan met het scherm zo gedraaid dat ik het staand én liggend kan zien :j
Maar na een tijdje weet je de oefeningen denk ook wel redelijk!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:41

arabella2000 schreef:
goedemorgen!!
bij mij is de spierpijn ook al een stuk minder gelukkig :)
Vanavond even de spieren goed strekken en dan morgen dag 4 :)

Ik ben blij dat jij reageert hier! :D
Ik zit ook erg te twijfelen of het wel vol te houden is. Hoe gaat het met jou? Doe jij het ook iedere dag? En krijg jij geen last van verzuring enzo?
Ik wil het heel graag proberen, maar weet niet of het wel te doen is met onze ziekte..

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:43

Ik ga straks dag 5 doen. Alweer op de helft van level 1 zonder een dag te hebben geskipped. 8-)

Zo eerst maar eens de stad in om te kijken of ze ergens dumbells hebben.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:47

5 dagen zonder dumbells... Da's peanuts :P Neehoor.. echt superknap van je dat je al op de helft van lvl1 bent! :D Ga zo door....!!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:48

Anne. schreef:
5 dagen zonder dumbells... Da's peanuts :P Neehoor.. echt superknap van je dat je al op de helft van lvl1 bent! :D Ga zo door....!!

Nou dank je. -O- :P Heb halve liter flesjes gevuld met zand :P Alleen heb niet zulke grote handen en dat houdt niet zo prettig vast. Ik heb twee chronische tennisarmen, dus dan vind ik een beetje fatsoenlijke dumbells wel de moeite waard. :P