Hele rustige buurt, grote voetbalvelden tegenover ons waar Florian zich lekker kan uitleven en toch dicht bij winkels/stad/scholen/openbaarvervoer. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hele rustige buurt, grote voetbalvelden tegenover ons waar Florian zich lekker kan uitleven en toch dicht bij winkels/stad/scholen/openbaarvervoer.
ik ben op het moment echt nog niet klaar om te stoppen en het lukt dan ook niet eens om iets te doen wat erop lijkt...wel poog ik het bij maximaal 2 te houden.
poetser schreef:Ik ben ook nog steeds niet gestopt. Door verkeerde keuzes ben ik helaas mijn appartement kwijt en zit ik samen met mijn zoontje in het hulpverlening traject. Wel heb ik sinds een week een nieuwe vriend.
Heb ook een paar "vrienden" uit mijn leven gebannen en een oude vriend terug.
Dit klinkt misschien heel raar, maar in zekere zin ben ik nu voor het eerst sinds lange tijd echt gelukkig.
) , moesten er ook andere dingen aangepast worden. Zo eten we weinig koekjes meer, bijna geen frisdranken, geen chips in huis etc.

Cayenne schreef:Super Hazira! You go girl!
Maar voor 25 euro per week aan blikjes? Hoeveel waren dat er dan per dag?

poetser schreef:Goed bezig!!
Onderschrift is ook aangepast aan het gevoel dat ik op dat moment had![]()
Hier is stoppen nog steeds niet gelukt. Wel de afspraak met mezelf gemaakt dat ik er maximaal twee per dag mag drinken en dat lukt redelijk. Vanaf dat dat probleemloos lukt ga ik afbouwen naar 1 blikje p/d om uiteindelijk toch helemaal te stoppen
poetser schreef:Ik haal er iedere dag 2 in huis. Vorraad maakt de verleiding te groot. Alleen op zaterdag haal ik die van zondag en maandag ochtend ook al
Woogy schreef:Ik durf niet eens uit te rekenen wat m'n verslaving me wekelijks en maandelijks kost...Ik klaag altijd tegen m'n vriend dat z'n sigaretten zo'n dure hobby zijn, en nou zit ik absoluut qua blikjes aan zijn rook kosten...maar ik denk als we beide verslavingen onder handen nemen...we een stuk minder tekort hebben elke maand

dank je voor het compliment op m'n kanjer
Heb overigens net nieuwe foto's erbij gezet