Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Wat ik nog het meest irritante eraan vind is dat ik denk, oja telefoon zo meenemen want ik ga weg, en dan ga ik weg ben ik het vergeten terwijl ik 5 minuten ervoor er nog aan dacht.
Alwiene schreef:fjordjes schreef:Wat ik nog het meest irritante eraan vind is dat ik denk, oja telefoon zo meenemen want ik ga weg, en dan ga ik weg ben ik het vergeten terwijl ik 5 minuten ervoor er nog aan dacht.
Herkenbaar. Telefoon vergeet ik zelden, maar op donderdagavond moet hier de grijze/groene bak aan de weg. Ik kom dan laat terug van dansen en soms heeft mijn vriendin onze bak al aan de weg gezet en soms niet, maar ik herken de onze niet dus dat moet ik dan even vragen. Dus ik kom aanrijden, zie bakken en denk 'even vragen of onze bak buiten staat, wél aan denken', parkeer de auto, stap eruit 'bak bak bak' loop naar de voordeur 'bak bak bak' doe de deur open, zie de hond, zeg mijn vriendin gedag en denk vervolgens nooooooooooooit meer aan die bak tot we het laatste rondje met de hond gaan lopen en ik ze weer zie staan 'oh ja, bak, dat uh ging ik zéker niet vergeten te vragen dit keer'. En dat gewoon elke week weer he
Probleem is alleen dat het tegen die tijd meestal 12 uur of later is en je eigenlijk niet met goed fatsoen meer zoveel herrie kan maken met een bak aan de weg zetten
Edit: Hier trouwens ook een combi Asperger met ADHD, al ben ik er niet altijd over uit wat me nou het meest in de weg zit neig ik toch naar de ADHD
Citaat:Haha Lady_M, zo doe k dat ook met dingen: "Ok, om 12:30 doe ik het!" -Kijkt op klok en ziet dat het 12:28 is- "Yes, nog 2 minuten bokken!" -Kijk weer op klok.." "Oh.. Nu is het 12:32, dan doe ik het wel om 12:40." En zo kan ik iets net zo lang uitstellen als ik zelf wil .
DarkDreamer schreef:Ik zat even te denken, stel dit topic zou meeten.. Dat zou gewoon hilarisch zijn! De ene helft is veel te laat, de andere helft veel te vroeg.. We zijn sowieso allemaal iets vergeten mee te nemen (telefoon, portemonnee oid). Er staan mensen op verkeerde stations/parkeer terreinen, er zijn mensen die uren rond rijden en weigeren hulp te vragen, en er zullen mensen zijn die dachten dat de meeting pas een week later was.
Haha Lady_M, zo doe k dat ook met dingen: "Ok, om 12:30 doe ik het!" -Kijkt op klok en ziet dat het 12:28 is- "Yes, nog 2 minuten bokken!" -Kijk weer op klok.." "Oh.. Nu is het 12:32, dan doe ik het wel om 12:40." En zo kan ik iets net zo lang uitstellen als ik zelf wil.