En we hebben weer een serieus dip Pff kom ik hier nog wel uit? Waarom? Waarom krijg ik het nie verwerkt? Waarom doet hij zo? Waarom moet ik het in me eentje verwerken? Waarom allemaal? Waarom kan ik niet gelukkig zijn! WAAROOOOOOOOOOM?????
Dat is wel lief! Ik weet het alleen even niet meer.. Ik moet hier uitkomen maar HOE??
Kentaro
Geplaatst: 14-10-12 18:55
Je gaat hier ook uit komen!!!! Maar hoe vervelend ook, je moet het niet te snel willen!! Dat kan gewoon niet! Als je daar een beetje waarheid in kunt zien, valt het ook niet zo tegen als je weer helemaal door een dal gaat! Geef het de tijd om het helemaal goed te verwerken! Vraag daarbij om hulp.
Ja inderdaad misschien wil ik het wel te snel allemaal. Ik heb hulp maar het schiet naar mijn ogen niet op bij der. Of ik vraag me te veel af waarom allemaal. Ach ik kom er ooit wel uit! Het heeft inderdaad tijd nodig. Dank je voor de knuffel!
ik best ziekjes hier griep , maar ondanks een kop vol snot moest ik erg lachen om het filmpje (kreeg daarna wel een hoest aanval maar goed mocht de pret niet drukken)!
Ja hoor, Dit kan er ook wel bij! Gistere avond wil je een bocht nemen. Het was oftewel op de auto knallen die naar mij uitweek. Oftewel een paal. Wat doe je automatisch. Je wijkt uit natuurlijk voor die auto. Dus nu met heeeeeeel men rechterkant tegen die paal. Deuk in me achterdeur. Al de lak van de auto. En wat doet die bestuurder. Ja hoor, rijdt gewoon door! Pfffff.. Wa moet ik nog meemaken?
Sterkte voor jullie allemaal. Hopelijk gaat het snel beter
Hier helaas ook door het griepvirus gegrepen :-(.
Hoop dat hier ook snel het licht weer gaat schijnen. Zit allemaal niet mee. En de mensen die ik.het hardste nodig heb latrn me vallen als een baksteen. Dat gevoel heb ik. :-(.
Dank je wel! Doet me wel goed. Ik kom wel weer boven water! Kan me gedachte al een beetje weer verzetten. Niet altijd maar redelijk!
Iedereen die het nodig heeft! Een hele dikke knuffel van mij!
Kentaro
Geplaatst: 18-10-12 11:38
Redelijk is beter dan niet en als je zo door zet, wordt het absoluut weer helemaal!! Het is niet leuk, maar in gedachten blijven houden dat het écht tijd nodig heeft, dan ben je ook niet steeds teleurgesteld dat het niet al verwerkt is!!
ja het heeft inderdaad tijd nodig! Ja daarom dat ik ook zeg dat het redelijk gaat anders ben ik binnekort weer teleurgesteld en dat wil ik niet. Stapje voor stapje kom ik er wel weer door.
dank je wel voor de knuffel!
Anoniem
Geplaatst: 18-10-12 11:45
Ik kom bij de tandarts weg en 2 van de 11 gaatjes gevuld , maar het is nog zo lekker verdoofd . En alleen aan die kant eet ik omdat aan de andere kant een losse vulling zit , niet zo erg maar ik wordt chagy als ik hongerig ben
Iedereen met meer serineuzere problemen sterkte
Kentaro
Geplaatst: 18-10-12 11:46
Heb je al 2 paracetamols ingenomen (voordat de verdoving uitgewerkt is)!?
Nee maar ben niet bepaald kleinzerig , was gelukkig maar 1 verdoving en de gaatjes zaten naast elkaar . Vorige gaatje had ik zelfs zonder verdoving gedaan , maar het voelt zo vreselijk vaag . Rare ik was altijd bang maar nu kan ik niet wachten op de volgende 2 vullingen!
vuurneon
Geplaatst: 18-10-12 11:51
Ik voel mij vandaag heel zielig; fiks moeten overgeven vannacht en ben nu nog steeds zo misselijk dat ik met een plastic zakje onder de arm lig Als iemand nog een gouden tip heeft om de misselijkheid over te laten gaan; heeeeel erg graag!
Takkie; hopelijk kun je snel weer veilig eten! Tandartsbezoeken zijn niet tof
Anoniem
Geplaatst: 18-10-12 11:53
Niet? Ga maar eens langs mijn tandarts , had bijna de slappe lach te pakken van haar .
Sterkte Vuurneon
Kentaro
Geplaatst: 18-10-12 11:55
takkie_muis, Ik ook niet, maar vind tand-/kiespijn toch wel heel erg vervelend..... Dan ben ik toch een beetje benieuwd wat ze je hebben ingespoten als je niet op de volgende keer kunt wachten...
Misselijkheid vind ik ook echt een ramp. Veel water drinken helpt mij dan wel. Paracetamol (opgelost in een glas water) kan ook helpen! Als je de mogelijkheid hebt, lekker terug gaan naar bed. Als je kunt slapen, is het misschien weg als je weer wakker wordt?! Kamille schijnt ook goed te werken!
Kentaro : Geen idee maar het doet zijn werk prima , neem wel aan gewone verdoving .
vuurneon
Geplaatst: 18-10-12 11:58
Ik lig inderdaad nog in bed, zowel drinken als voorzichtig beschuit eten gaat moeizaam. Drinken moet heel langzaam gebeuren want het komt direct omhoog
En er komen ook nog eens 3 kinderen logeren.... Help! (hoewel mijn ouders voor ze zorgen, krijg ik die straks echt wel regelmatig stoeiend boven haha of bezorgd bij mij )