Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicoletjee schreef:Miss blimm
Je moet het rustig aan doen ga niet te hard van stapel. Je geeft zelf duidelijk aan dat je daar nog niet klaar voor bentwie weet is er ook wel wat anders te regelen. Jou gezondheid/ geestelijkheid staat voorop.
Jij moet nog langer mee, praat er als je blieft over je kan het
sorry dat ik me er mee bemoei maar vind het heel naar voor je
bromfiets schreef:Welkom Nicoletjee
Joolien: Ik sta momenteel idd best wel buiten mezelf en ik zal ook anders overkomen dan ik me voel, daar kan ik niet zo veel aan veranderen.
Ik krijg een beetje het idee dat mensen hier hetzelfde doen als mijn hulpverleners in het begin, namelijk denken dat ik voor dingen wegloop. Ik ken mezelf, door schade en schande, echter zo goed dat ik inmiddels wel weet wat absoluut niet werkt en waarom zou ik dan dingen op de spits moeten gaan drijven omdat dat zogenaamd "goed" voor me is? Ik heb ze al geprobeerd, al meerdere keren en het was niet goed voor me, maar omdat het dan in een boekje staat is het ineens wel goed? Mijn hoofd werkt volgens een boekje, helaas... Zou een stuk makkelijker zijn, dan wist ik ook waar ik aan toe was en wat ik moest doen. Maar zeggen dat ik dingen ontwijk vind ik erg makkelijk, zeker als je mij niet kent. Dit is trouwens geen aanval hoor, zo wil ik niet overkomen, vind het alleen erg jammer dat ik het gevoel krijg dat zelfs hier geoordeeld wordt.