[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 22:52

Rampshellie schreef:
Zijn er meer Bokkers met vlinder tattoo's? Heb al in de andere topic's rond geneusd maar ga niet 100en pagina's lezen :')

Ik heb ook vlindertjes *D
Lees normaal altijd mee en nog nooit een foto ervan geplaatst dus bij deze (niet heel duidelijk, maar dit is de duidelijkste die ik heb) :

Afbeelding

Ze staan er nu ongeveer 1.5 jaar :)

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 07:33

ilsexxx schreef:
Mag ik ook meekletsen? :D Ik ben van plan om rond mijn verjaardag (volgende week) een tattoo te laten zetten met de tekst:

Be the change, choose love.

Simpel maar krachtig en dit heeft me afgelopen jaren erg geholpen. maar ik wil dat het iets wordt dat alleen ik weet wat het betekent, engels kent iedereen wel. Dus graag in het latijns/arabisch of mongolisch/indisch -richting die landen aangezien mijn overgrootouders daar ook weg komen leek het me leuk om het in zon taal te vertalen. Hebben jullie daar ervaringen mee? Of iemand weet die dit kan vertalen? Heb het namelijk nog niet kunnen vinden...

Vind het leuk om het in een taal te doen die (voor mij) terug gaat in de tijd omdat de tekst me ookheeft geholpen terug in de tijd. Maar omdat de taal nu nog steeds gesproken wordt is het dus ook tegenwoordige tijd, en dat zal het ook voor mij blijven.

Is het nog te volgen? :') hihi

ben je niet bang dat de tattooshop al volgeboekt zit volgende week?
en ik persoonlijk zou een tekst laten zetten die ik zelf ook kan lezen, maar dat is persoonlijk he. ieder zijn ding

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 09:35

Marshaha schreef:
en ik persoonlijk zou een tekst laten zetten die ik zelf ook kan lezen,

Het latijnse tekstvoorbeeld ´zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens´ is een goed voorbeeld van het :? van een pretentieus verpakt cliché.
Maar, zoals je terecht opmerkt; 不能说对口味

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 09:50

aaarrrggghhh.... Mijn tattoo jeukt.... niet... krabbben.... niet... krabben..... :')

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 09:54

Hahaha, nee niet krabben! Waar heb de tattoo laten zetten? Bovenarm?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:04

Binnenkant linker onderarm :)

Hier zie je de plek ongeveer (is nog met alleen het ontwerp erop geplakt) (zie je dat ik nerveus ben? :P )
Afbeelding

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 11:13

niks van gemerkt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 12:00

Marshaha: hoe kijk jij aan tegen een sneeuwvlokje op de pols? Mogelijk of niet? En zo ja: hoe zou jij t aanpakken? Sterk vereenvoudigd met lijntjes of juist ingekleurd?

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 12:37

Stille meelezer meld zich! heb volgende week zaterdag een afspraak bij Kynst om mijn tattoo te bespreken. Zou evt. 2 weekjes erna al gezet kunnen worden! Het word een naam op de zijkant van mijn pols. (en dan nog ietsje opzij). Kan al zo snel omdat Thomas het zelf niet doet ( is hij te makkelijk voor!) :)

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 12:39

skippy mag ik ook mijn mening geven, ik zou zeggen niet te pieterpeuterig klein, en mooi in volle kleuren zonder zwarte lijntjes.

veel blauw zilverwit

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7mqv ... o2_400.jpg deze is wat te groot, door de achtergrond en alles,
maar een goed voorbeeld van wat ik bedoel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 12:42

Tuurlijk! :j Ik wil hem ongeveer 4cm max. Dan lutk te gedetailleerd sowieso niet. Ik ga nog wat ontwerpjes bekijken, ik vindt het met blauwtinten mooi, maar ik vind ook heel simpel met enkel lijntjes mooi.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:15

Wat zou leuk zijn als een gedenk teken? wil graag ideeen opdoen waarschijnijk komt ie binnen kant pols dus 1die opten duur geen vlek word niet te groot.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:27

doezel2 schreef:
Wat zou leuk zijn als een gedenk teken?

Iets wat JÍJ als herinnering weet aan joúw opa.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:01

Ik vind het juist wel prettig dat niemand mijn tattoo kan lezen, als ik dan vertel wat het betekend heeft iedereen al snel zoiets van oja leuk. Maar voor mij zit er meer betekenis achter en zo blijft het toch van 'mij'.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:30

skippy1 schreef:
Tuurlijk! :j Ik wil hem ongeveer 4cm max. Dan lutk te gedetailleerd sowieso niet. Ik ga nog wat ontwerpjes bekijken, ik vindt het met blauwtinten mooi, maar ik vind ook heel simpel met enkel lijntjes mooi.

Dit is de mijne net na het zetten:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:33

Ja die van jou vind ik erg gaaf Natasja. Wat is trouwens het idee achter jouw tattoo?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:37

De sneeuwvlokken zelf staan voor mijn vader, moeder en broertje. En aangezien ik sneeuwvlokken eigenlijk best fascinerend vind + dat ik ook nog eens van de winter houd, was de keus snel gemaakt :D Nog steeds vind ik hem niet helemaal "af". Ik mis er iets in, maar ben bang hem te verpesten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:38

NatassJa schreef:
De sneeuwvlokken zelf staan voor mijn vader, moeder en broertje. En aangezien ik sneeuwvlokken eigenlijk best fascinerend vind + dat ik ook nog eens van de winter houd, was de keus snel gemaakt :D Nog steeds vind ik hem niet helemaal "af". Ik mis er iets in, maar ben bang hem te verpesten :')

Ah op die fiets, wel gaaf hoor. Misschien mooie schaduw/achtergrond erbij?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:46

Dat was inderdaad ook mijn eerste idee. De sneeuwvlokken mee te laten voeren op de "wind". Omdat mijn ouders gescheiden zijn, maar we op de 1 of andere manier toch voor altijd met elkaar verbonden zijn, dat de wind ook gelijk die verbinding is. Maar ik ben bang dat het te druk wordt. Ik zou echt heeel licht een schaduw erin willen.

Maar degene die hem gezet heeft, wilde dat ik eerst dit liet zetten. Omdat het al helemaal veranderd is op de dag dat ik hem liet zetten. Ik wilde hem eerst kleiner, in grijs-wit. En hij heeft het toen veranderd naar kleur en groot :') Daar twijfelde ik echt heel erg aan, maar ik vertrouwde hem erop. Hij was de expert. Ben ik achteraf heel erg blij mee! Grijs-wit had niet mooi geweest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:56

Ja ik vind de kleuren ook ontzettend mooi hoor :j En die van mij is ook veel groter uitgevallen :')
Maar ik denk dat als je het in dezelfde kleuren houdt het wel meevalt met drukte. Of iig dezelfde kleur blauw maar dan iets zachter.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 15:28

Ik meld me hier weer even *D

Zojuist mijn prikdate geregeld bij Acid Tattoo in Alkmaar, het Hebreeuwse symbool voor leven.

Afbeelding

Betekenis globaal: Het leven waarderen met een link naar mijn familie, voor de rest hou ik 't lekker voor mezelf :D

http://www.acidtattoo.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:06

Gaaf NatassJa! Heel mooi! Hoe groot zijn ze ongeveer?
Voor op mijn pols wil ik gewoon niet groter dan 4cm, ik hoop dat t gaat lukken!

Mooi lieveli!

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:21

Wauw mooi natassja!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:43

Ik denk dat ze per stuk tussen de 7 en 9 cm zijn.

Als je echt niet groter wil, dan kom je toch bij de vrij simpele uit denk ik. Wil je hem in kleur of zwart?
En weet je al welke vorm je ongeveer wil?

De rest: Dank je wel! Ben er nog steeds heel blij mee en trots op! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:49

Inderdaad, ik ga waarschijnlijk voor een sterk versimpelde in zwart. Ben bang dat t met teveel kleur net een blauwe plek wordt. ;) Ik wil geen scherpe punt op de uiteindes. Ik laat denk ik ter plekke iets samen voegen uit plaatjes die ik mooi vind en meeneem.
Mocht het nou echt niet mooi worden, dan heb ik een alternatief in mijn hoofd. :)