[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stopcontact

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:13

@ fantastique, ik had dit ook met mijn tragus piercing, ook tot 2 keer toe. Mijn lichaam stoot hem daar af lijkt het wel of hij was verkeerd gezet, het werd bij mij alleen maar erger tot ik ook een doof 'gehoor' kreeg heb ik hem er uit gehaald, men wat een opluchting was dat ineens zeg...

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 14:15

_Friemel schreef:
Ik vermoed eigenlijk dat haar staafje te strak zit, het is namelijk niet normaal dat de pijn naar haar kaak trekt..

Kan, maar hoeft niet :n bij een (fikse) onsteking is het niet vreemd dat de pijn door gaat trekken. Met name bij piercings in het oor; je oor staat in verbinding met je keel en neus en er lopen ook nog eens heel veel energiebanen die e.e.a. beinvloeden
Verder zit je tragus eigenlijk direct vast aan je hoofd, waardoor de hele zijkant van je gezicht zeer kan gaan doen. Toen mijn tragus ontstoken was, deden mijn keel en hoofd (linkerkant) ook erg zeer

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 08:49

Frozenstar schreef:
Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje. Ik heb een aantal jaar geleden bij Queen of Rings een tongpiercing laten zetten (wat ook trouwens echt freaking zeer deed en dan heb ik 6 tattoo's en een aantal piercings aan ervaring al :+), deze heb ik na een paar dagen er weer uit kunnen halen omdat mijn tong zo vreselijk op aan het zwellen was dat ik 's nachts niet mijn speeksel kon inslikken en dus in paniek wakker werd omdat ik ook haast geen lucht meer kreeg :+

Nu blijft het kriebelen... maar vraag me af.. is het verstandig om hem wel weer te laten zetten?

Geen idee of het verstandig is :+ Maar wil je wel aanraden, als je hem weer gaat laten zetten, het zo vroeg mogelijk op de dag te doen. Kun je al een klein beetje observeren wat je tong gaat doen.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 09:37

En praat met je piercer, ga desnoods naar een goede piercer toe voor advies.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:16

Ik haal mijn bericht van een paar pagina's terug nog even naar boven, echt niemand hier ervaring mee?

joyce2 schreef:
Een tijdje geleden had ik geloof ik hier al geschreven dat mijn vriend zijn oor had laten stretchen bij een piercingstudio hier in de buurt en dat het toen helemaal ingescheurd was. Inmiddels is het goed aan het genezen, maar zie je nog wel een heel klein streepje zitten van waar het toen is ingescheurd. Het is keurig dicht, maar ik denk dat het een soort van klein litteken is geworden. Heeft iemand enig idee of hij zijn oor ooit nog kan stretchen? Mn vriend is gister langs een andere piercing/tattooshop geweest (in Zeist) voor advies en daar zeiden ze dat je na inscheuren nooit meer kan stretchen omdat dat altijd problemen geeft, maar ze hebben niet eens naar zijn oor gekeken. Iemand hier toevallig ervaring met stretchen na inscheuren?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:27

Littekenweefsel is stug en kan vrij gemakkelijk weer scheuren, zou het daarom zelf niet meer doen :)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 12:00

Okee nu we het toch over litteken weefsel hebben.
Navelpiercing wil ik deze maand opnieuw laten zetten of volgende maand.
Heb ik al eens gehad. Gaat hij door littekenweefsel heen of niet?
Moest er toen uit voor operatie en verder nooit ontstekingen erbij gehad in de 2 maand dat ik hem had.
Zelfs niet beetje geïrriteerd.

En hebben jullie ervaring met TattooFactory in Stadskanaal met piercings? Weet dat hij met tattoo's goed is :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 12:09

Dat gaat maar wel moeilijker en vaak ook pijnlijker.

Vitaquilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 19:38

Heb vanmiddag een tongpiercing laten zetten.. hij zit alleen scheef... op me tong zit hij in het midden en aan de onderkant zit hij ver uit het midden waardoor hij steeds 'omvalt' kan dit kwaad?
en word dit minder als er een korter staafje inzit? dit is best irritant nu met eten..

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 19:40

Dit moet . Kan nooit in het midden

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 21:57

Vitaquilla schreef:
Heb vanmiddag een tongpiercing laten zetten.. hij zit alleen scheef... op me tong zit hij in het midden en aan de onderkant zit hij ver uit het midden waardoor hij steeds 'omvalt' kan dit kwaad?
en word dit minder als er een korter staafje inzit? dit is best irritant nu met eten..

De mijne zit ook een klein tikje scheef, is i.v.m. het tongriempje. Maar bij mij zie je het enkel als ik mijn tong uitsteek en je er echt op let :)

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 23:40

ik moet even spammen hoor!

Afbeelding

<3

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 23:57

Gaaf zeg!!

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 08:59

Wauw die is super, Njiloj!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 10:20

Wow cool, is dat die Squid van AOP ?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 18:37

Waaauw echt super gaaf!

Ik droomde vannacht dat mijn docent, mij een traguspiercing zette. :+
Maar het deed geen zeer in die droom, dus nu durf ik het ! Haha.
Nu alleen nog even heeeeeel erg bij mn moeder zeuren, wat zeker weten gaat lukken, dus over een paar maandjes heb ik een traguspiercing.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 20:21

Dit is inderdaad de Squid van AOP. Ik had ze in met mijn bruiloft vorige maand. Ik had een set besteld en uit mn handen laten vallen, maar gelukkig waren ze bij AOP zo goed om mij een flinke korting op een nieuwe set te geven, zodat ik toch mooie oorbellen in had bij mijn trouwen.

Ik durf ze nu alleen niet uit het doosje te halen.... :') bang dat ik deze ook breek!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 20:47

njiloj schreef:

[ Afbeelding ]

<3

Wauw, heel erg mooi :oo Je zult er haast om gaan stretchen _O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 21:53

iemand nog tips om te beginnen met stretchen? in mn rechter oor zit ik nu op 5mm maar wil graag ook mn andere gaan stretchen. Vriendin heeft rechts gedaan, gewoon in een keer 2,5 door heen geduwt. (niet slim jaja ik weet het) en dit ga ik dus niet nog een keer doen..
maar nu krijg ik het gewoon echt niet gestretcht! doet gewoon pijn en terwijl ik wel het idee hebt dat verder in gaat maar dat is niet zo. iemand dé tip ? :D

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 22:01

njiloj schreef:

[ Afbeelding ]

<3

ondanks dat ik het eigenlijk wat en en raar vind, die uitgerekte oorlellen, moet ik zeggen dat dit toch wel heel erg mooi staat!

fantastique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 06:48

Hallo, hier even een update, hij was gewoon erg ontstoken en is inmiddels al een heel eind geslonken. De pijn van mijn kaak kwam doordat er aan de achterkant (ingang van mijn oor) een "prop" bloed en pus zat waar ik zelfnoemfunctie bij kon. Dit heeft iemand voor mi schoon gemaakt en de pijn was na een half uurtje direct eennstik minder. Bacteriën die bij eenwording zitten gaan broeien en dat veroorzaakte de pijn. Inmiddels is mijn oor bijna helemaal dun.... Kan er al redelijk goed op slapen. Komt nog wel wat vuil uit maar het gaat elke dag steeds beter... Gelukkig maar dat er iemand was die mij heeft kunnen helpen.... Had de piercing er maandag bijna uit gehaald.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 07:18

Fijn dat het beter gaat!
En mocht het nog een keer gebeuren, niet meer denken aan uithalen, want hiermee kun je de ontsteking opsluiten en dan heb je een nog groter probleem :)

Maar nu gewoon weer genieten van je tragus! :D

fantastique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 08:59

Ga ik zeker doen

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 10:23

@njiloj: ooohja, dat had ik gelezen, dat verhaal van je oorbel die kapot was gevallen! Ik vind die squids zo gaaf, maar zo duur... Denk dat ik ze maar voor mn verjaardag moet vragen, of dat ik eens een leuke prijs moet winnen ;)

@Marlies85 (en andere geïnteresseerden): Om nog even terug te komen op de stretch van mn vriend, we zijn gister langs een andere piercingshop geweest en die hebben er wel serieus naar gekeken. Er zit zowel voor als achter, op de plek waar het ingescheurd is, een heel klein litteken/streepje. Omdat we het gelijk van begin af aan goed verzorgd hebben, is alles heel soepel gebleven. Mn vriend mocht wel verder gaan met stretchen, dat zou ook eventueel gelijk al wel kunnen, maar ze raadde hem aan om eerst nog 2 a 3 maanden met littekencreme te masseren. Na die tijd zou hij voor 99% zeker gewoon weer verder kunnen stretchen, alsof het een gewoon gaatje is. Je begrijpt, mn vriend is nu helemaal happy!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 13:08

Zo, gisteren mijn andere boobie laten piercen. De piercer vond mijn andere eigenlijk te diep zitten, normaal zou zij ze minder diep zetten maar ze heeft hem gelukkig net zo diep gezet als de ander, zou anders een gek gezicht zijn.
Hij doet geen zeer meer, alleen beetje gevoelig en ondanks dat ik een buikslaper ben heb ik heerlijk op mijn zij geslapen.