Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Friemel schreef:Ik vermoed eigenlijk dat haar staafje te strak zit, het is namelijk niet normaal dat de pijn naar haar kaak trekt..
Frozenstar schreef:Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje. Ik heb een aantal jaar geleden bij Queen of Rings een tongpiercing laten zetten (wat ook trouwens echt freaking zeer deed en dan heb ik 6 tattoo's en een aantal piercings aan ervaring al), deze heb ik na een paar dagen er weer uit kunnen halen omdat mijn tong zo vreselijk op aan het zwellen was dat ik 's nachts niet mijn speeksel kon inslikken en dus in paniek wakker werd omdat ik ook haast geen lucht meer kreeg
Nu blijft het kriebelen... maar vraag me af.. is het verstandig om hem wel weer te laten zetten?
joyce2 schreef:Een tijdje geleden had ik geloof ik hier al geschreven dat mijn vriend zijn oor had laten stretchen bij een piercingstudio hier in de buurt en dat het toen helemaal ingescheurd was. Inmiddels is het goed aan het genezen, maar zie je nog wel een heel klein streepje zitten van waar het toen is ingescheurd. Het is keurig dicht, maar ik denk dat het een soort van klein litteken is geworden. Heeft iemand enig idee of hij zijn oor ooit nog kan stretchen? Mn vriend is gister langs een andere piercing/tattooshop geweest (in Zeist) voor advies en daar zeiden ze dat je na inscheuren nooit meer kan stretchen omdat dat altijd problemen geeft, maar ze hebben niet eens naar zijn oor gekeken. Iemand hier toevallig ervaring met stretchen na inscheuren?
Vitaquilla schreef:Heb vanmiddag een tongpiercing laten zetten.. hij zit alleen scheef... op me tong zit hij in het midden en aan de onderkant zit hij ver uit het midden waardoor hij steeds 'omvalt' kan dit kwaad?
en word dit minder als er een korter staafje inzit? dit is best irritant nu met eten..