Anne_mieke88 schreef:ik heb drop op
collega kwam ermee en nu kan ik er niet meer vanaf blijven heb al 10 dropjes op
In de prullenbak ermee als je er echt niet vanaf kan blijven. Af en toe een dropje kan geen kwaad.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naamloos1 schreef:Ik zat net eens te denken... Ik denk dat de cliffhanger ook iets te maken heeft met Nuran en Bilal.. Ze gaan veelste veel nu in over het trouwen... Ik denk dat er iets gebeurd, of dat Nuran ergens achterkomt o.i.d.
Zilfstar schreef:Naamloos1 schreef:Ik zat net eens te denken... Ik denk dat de cliffhanger ook iets te maken heeft met Nuran en Bilal.. Ze gaan veelste veel nu in over het trouwen... Ik denk dat er iets gebeurd, of dat Nuran ergens achterkomt o.i.d.
Euhmmmmm wat heeft dit met afvallen te maken???![]()
Verkeerd topicje Naamloos?
Mjetterd schreef:Woohooo, ik heb echt een topdag gehad! Ben trots op mezelf
Liin schreef:Super mjetterd!
Ik heb me dus voor het eerst Sochtends gewogen, en dat is eigenlijk wel leuk haha scheelt veel![]()
Was nu 62,8 en mijn streefgewicht is 62. Bijnaalleen het lijkt wel of onze weegschaal te zwaar weegt? Want ik ging net op de Wii fit en die geeft minstens een kilo minder aan... Of die is te licht?
Liin schreef:lauraP schreef:Liin, het ligt eraan op welke plek de 'weegschaal' staat. Als je je weegschaal zou verplaatsen zou je ook telkens anders wegen.
Ook gewoon op een vlak (steen/houten vloer) stuk telkens anders?