Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyLittleLove schreef:Hoihoi, ik meld me maar..
Ik vergeet de pil steeds vaker, en als ik ongesteld ben heb ik echt heel veel pijn. Dan lig ik opgekruld in bed omdat de pijn zo erg is. Ook krijg ik pijn in mijn onderrug, hoofdpijn, heeul chagrijnig. Ben ook zeker 7 dagen ongesteld, soms langer. (Ik slik meestal 1 strip-stopweek, maar soms 2 strips-stopweek).
En vaak werkt de pil niet, heb al 2 pillen gehad, ben nu met de 3de bezig. Dan werkt het een tijdje en daarna eigenlijk steeds minder, net alsof mijn lichaam eraan gewend raakt en dan immuun word?
Nu is mijn vriendin naar de huisarts gegaan voor de prikpil. Ze is 16. Ik ben pas 15 maar dit lijkt me wel een oplossing. Maar ben naar wat info aan het zoeken op internet en daar staat dat je dan nog steeds onregelmatig bloedverlies hebt, en is er niet helemaal zekerheid dat je dat niet meer ongesteldword.
Zouden jullie mij de prikpil aanraden?
Tessya schreef:Ik meld me hier ook maar eens.
Op advies van de gyn moet ik binnenkort een Mirena-spiraaltje gaan laten plaatsen, echter hoor/lees ik er bijna alleen maar horror-verhalen over (en dan vooral het plaatsen).
Zijn er hier ook mensen die er positieve ervaringen mee hebben?
_helga_ schreef:ik gebruik nu 1 tot 1,5 jaar de prikpil en ben er super tevreden over.
zou nooit meer iets anders willen!
je hoeft nergens meer aan te denken en 1x in de 3 maanden de prikpil te gaan halen.
heb de eerste keer 1 dag een heel klein beetje bloedverlies gehad. dat je dacht van uhh is dat de moeite![]()
nu heb ik geen bloedverlies meer!
1 tip lees al die verhalen niet op internet.
ik heb dat ook gedaan en was super bang maar ben er tog maar aan begonnen.
en ben super blij dat ik het heb gedaan.
MyLittleLove schreef:_helga_ schreef:ik gebruik nu 1 tot 1,5 jaar de prikpil en ben er super tevreden over.
zou nooit meer iets anders willen!
je hoeft nergens meer aan te denken en 1x in de 3 maanden de prikpil te gaan halen.
heb de eerste keer 1 dag een heel klein beetje bloedverlies gehad. dat je dacht van uhh is dat de moeite![]()
nu heb ik geen bloedverlies meer!
1 tip lees al die verhalen niet op internet.
ik heb dat ook gedaan en was super bang maar ben er tog maar aan begonnen.
en ben super blij dat ik het heb gedaan.
Super zeg! En heb je hem dan in je bovenbeen gezet gekregen? En hoe duur is ie?
Ben het echt hélemaal zat, ben vandaag doorgelekt.