Hilly 200, mischien het ziekenhuis zelf nog een keer bellen en aandringen?
Varekaj, welcome back! Heerlijk dat je frietjes hebt kunnen eten!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mag een dag meelopen op een paardenkliniek en dat wil ik toch wel heel graag, toch even doorbijten dus. Gaat nu wel weer oke maar ga nog niet juichen.antoinetje schreef:Maar als je nu al koorts en problemen met je hartslag hebt verteld je lichaam je wel dat je actie moet ondernemen..
en je hebt alleen je kies er uit laten halen? (sorry heb niet alles precies doorgelezen) Ik zit nu al met wat moet ik eten, elke dag vloeibaar is ook niet lekker :/
. Momenteel meer last van giga hoofdpijn dan van mond zelf, wel precies aan linkerkant waar kies ook getrokken is. En die dikke wang mag van mij ook wel weg
. Eten gaat al wel iets makkelijker.
. Neem aan dat je dus ook helemaal onder narcose bent geweest, dat scheelt ook. Ik kijk er toch wel wat tegen op vooral de verhalen over bloedsmaak en krakende kiezen staan mij niet aan.
Maar ik lees dat de jouwe al getrokken zijn, misschien scheelt dat er wel in. Gelukkig zit er wel verbetering in. Is het echt stekende hoofdpijn of meer hoofdpijn in de zin dat als je je telkens verplaatst er beton in zit?
Anders er toch maar achteraan *zucht*
Kan wel weer meer eten merk ik, dus dat is wel weer fijn, merk dat dat wel helpt voel me daardoor minder slap.
,of maakt dat niks uit?
. Dat is dus een bekend probleem, scheelt wel dat ik nu redelijk normaal kan opstaan een paar dagen geleden kon ik dat 'savonds echt niet dan draaide alles om mij heen,als ik nu rustig op sta lukt dat wel, dus er is nog wel verbetering
.
..maar goed zal er wel bijhoren. Nee geen spoeling meegekregen, alleen pijnstillers verder niks.