Verstandskies.. Iemand ervaring??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

antoinetje

Re: Verstandskies.. Iemand ervaring??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 16:35

Merel-Gomez Fijn dat het meevalt! Ik dronk trouwens ook koude groene thee dat werkt ook verzachtend.

Hilly 200, mischien het ziekenhuis zelf nog een keer bellen en aandringen?

Varekaj, welcome back! Heerlijk dat je frietjes hebt kunnen eten! :-)

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 16:46

Zit ik wel over na te denken maar aan de andere kant wil ik volgende week ook niet missen :( mag een dag meelopen op een paardenkliniek en dat wil ik toch wel heel graag, toch even doorbijten dus. Gaat nu wel weer oke maar ga nog niet juichen.

Merel_gomez: Jammer is dat hé,denk je dat het prima gaat en is het er later weer, dat gaat hier ook zo..

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 17:12

Maar als je nu al koorts en problemen met je hartslag hebt verteld je lichaam je wel dat je actie moet ondernemen..

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 17:57

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:04

antoinetje schreef:
Maar als je nu al koorts en problemen met je hartslag hebt verteld je lichaam je wel dat je actie moet ondernemen..

Ik weet het, maar baal er zo van. Keek er zo naar uit en dan krijg je dit weer. Ik wacht het nog even af, als ik mij maandag nog zo voel dan neem ik inderdaad wel contact op. Heb me voor morgen sowieso ziek gemeld en zondag had ik een trail tocht in de planning maar die heb ik ook afgezegd. Hoop dat ik wat van die rust op knap,anders moet ik dan toch maar naar mijn lichaam gaan luisteren. Wou sowieso morgen nog gaan werken maar heb toch even voor mij verstand gekozen.

Merel_Gomez: Zo 2 weken zonder normaal eten :wow: en je hebt alleen je kies er uit laten halen? (sorry heb niet alles precies doorgelezen) Ik zit nu al met wat moet ik eten, elke dag vloeibaar is ook niet lekker :/

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:08

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:11

Merel_gomez: Ai dat slaat er goed in, geloof dat een klasgenoot dat ook heeft gehad. Is weken uit de running geweest, hoop voor jou dat dat meevalt. Voordeel is wel dat je er meteen vanaf bent. Door de amandelen kun je nog wel redelijk eten of valt dat tegen? Lijkt me dat dat dubbel op gaat en ook helemaal niet fijn is.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:28

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:30

Ik zou er achteraan gaan als ik jou was hilly200...dit is niet normaal..

Ik leef nu 3 dagen op vissticks en tomatensoep, kun je zo naar binnen slobberen :D. Momenteel meer last van giga hoofdpijn dan van mond zelf, wel precies aan linkerkant waar kies ook getrokken is. En die dikke wang mag van mij ook wel weg :D. Eten gaat al wel iets makkelijker.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:36

Wat naar om te horen dat er zoveel mensen toch last hebben! Ik ben dan ook echt blij dat ik nog een klein beetje irritatie heb maar geen pijn. Slik al sinds woensdag geen pijnstillers meer en heb ook geen zwellingen gehad.

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:47

Merel_gomez: Oh het valt gelukkig dus mee. Zonder koortst scheelt ook, daar kun je je flink belabberd van voelen. Hopelijk krijg je geen terug slag en gaat het alleen maar beter. Ai dus dat moet ook lastig zijn geweest om die weg te krijgen als ze nog niet door zijn, ik hoop ook dat ze bij mij de anderen ook weghalen, weet namelijk dat ik daar ook wel eens pijn heb en dit wil ik niet nog eens doormaken. Maar ben bang dat ze dat niet doen :(. Neem aan dat je dus ook helemaal onder narcose bent geweest, dat scheelt ook. Ik kijk er toch wel wat tegen op vooral de verhalen over bloedsmaak en krakende kiezen staan mij niet aan.

Als ze zo streng met die regels zijn dan is het wel te begrijpen, een na bloeding wil je ook niet.

Pinacolada: hoe krijg jij dan die vissticks weg, die dingen zouden mij nu echt niet aan staan :+ Maar ik lees dat de jouwe al getrokken zijn, misschien scheelt dat er wel in. Gelukkig zit er wel verbetering in. Is het echt stekende hoofdpijn of meer hoofdpijn in de zin dat als je je telkens verplaatst er beton in zit?

Ik krijg wel door dat het niet normaal is, had de hoop daar wel op :( Anders er toch maar achteraan *zucht*

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 08:31

Ik ben mn hechtingen kwijt, had gister al een stuk draad in mn mond, maar was vanmorgen alles kwijt.. Ze zeiden 10 dagen, maar goed, lijkt wel goed geloof ik. Minder last nu in ieder geval, trok eerst nogal.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 12:47

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 14:04

Hier net 14 uur slaap er op te zitten,lichaam had het blijkbaar nodig. Kies gaat oké, nog wel zeurend maar voor 1x daags met een ibro ipv 3 ben ik daar wel blij mee. Wel ontzettende spierpijn door het hoesten en die keelontsteking. Ik spoel ook nog steeds 2 daags, naam ervan weet ik zo niet maar daar blijf ik ook mee doorgaan. Hoop dat je van die overgang niet teveel last ondervind en dat dat prima lukt!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:59

Merel-Gomez &pinacolada, fijn dat het beter gaat met jullie! Mijn hechtigen kwamen er ook na 5 dagen al uit.

Hilly200, zo te lezen voel je je een klein beetje beter?

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 19:03

Ietsjes, maar 'savonds wordt het weer minder helaas, maar met de kies gaat het gelukkig wel dus dat scheelt :) Kan wel weer meer eten merk ik, dus dat is wel weer fijn, merk dat dat wel helpt voel me daardoor minder slap.
Ben benieuwd of ik ook hechtingen moet, de tandarts had het wel over sneetjes ed. dus denk het wel. Maar wat nou als je die hechtingen bijvoorbeeld doorslikt :? ,of maakt dat niks uit?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 19:43

Zijn oplosbaar dus dat maakt niet uit.
's avonds wordt het bij mij ook altijd erger :-(

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:13

Oh dat is een zorg minder, leek mij al raar :P. Dat is dus een bekend probleem, scheelt wel dat ik nu redelijk normaal kan opstaan een paar dagen geleden kon ik dat 'savonds echt niet dan draaide alles om mij heen,als ik nu rustig op sta lukt dat wel, dus er is nog wel verbetering :)

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:15

Hier ging het hele dag goed, maar eind van de middag toch weer pijnstillers genomen. Heb een bult naast waar eerst de hechting zat. En ranzige etensresten tussen een kies en die bult, maar ja daar kan ik nu ook niet bijkomen. Dus die heb ik met mn vinger eruit gepulkt en toen ging t weer bloeden maar stopte snel weer gelukkig. Lekker smerig verhaal haha. Kaak is nog wel pijnlijk maar vergeleken gister stukken beter gelukkig :).

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:18

Ai dat klinkt niet smakelijk nee, lijkt me erg vervelend. Heb je niet iets waar je net even op die plek kan spoelen, kan mij herinneren dat mijn zus ooit iets van een spuit had om een mond wond schoon te houden. Lijkt me dat je daarmee wat gerichter die resten wegkrijgt, en dat je wond minder snel opengaat. :)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 09:30

Hebben ze de wond niet gehecht?
Heb je geen spoeling meegekregen?

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 09:32

Wel gehecht maar zijn er gister uitgegaan geloof ik, volgens mij zit er nog een. Bult doet zeer en heb ranzige smaak in mn mond :P..maar goed zal er wel bijhoren. Nee geen spoeling meegekregen, alleen pijnstillers verder niks.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 09:36

Maar als je er niet bij kan met je tandeborstel zou ik toch spoelen om de boel ontsmet te houden. Ik heb zelf perio aid gekocht dat is een medisch spoelmiddel.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 11:12

.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 12:34

Hier heeft mijn mond ruzie met een hechting, die probeert ie eruit te zweren. Is dus wat ontstoken en doet pijn. Er zit er nog maar 1 in, verder geneest alles prima en heb ik nergens last van maar die ontsteking is een bitch. Dus ik gebruik nog wel pijnstillers.