Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Meliszy

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 17:57

Zijn er nog toevallig mensen hier op bokt die in het martini ziekenhuis in Groningen gaan bevallen tussen september en februari in?? Haha, heb ik straks patiënten waarmee ik ook even lekker over paarden kan kletsen:-P

Skyka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:15

Ik meld me hier ook. Ik heb al heel wat van jullie gelezen en volgens mijn zijn jullie een stel gezellige dames!
Ik ben vorig jaar september gestopt met de pil. Ons idee was toen we zien wel wat er gebeurd eigenlijk ervan uitgaande dat mijn lichaam nog heel wat moest verwerken na jaren met de pil. Eind januari kwam ik erachter dat ik toch al zwanger was. Helaas heb ik begin februari een miskraam gehad. Pff dat was best wel even slikken en dat is het nu soms nog wel.
Helaas geen regelmatige cyclus nog. We zijn nu wel weer gewoon bezig en zien wel waar het schip strand. Alhoewel ik een overbuurvrouw heb die op knappen staat en het daardoor soms toch echt wel gaat kriebelen.

Voor alle zwangeren. Gefeliciteerd.

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:25

Skyka :(:)
Welkom.
Het komt allemaal goed en hopelijk mag jij straks ook in het rijtje zwangeren komen te staan.
Kan me er goed voorstellen dat het slikken is, er heeft toch een wezentje in je gegroeid.

Zullen we afspreken dat we samen de volgende zwangerschap goed door gaan komen?

Ik had net zo'n bak, gelukkig kan ik erom lachen maar toch.
Was even naar de supermarkt geweest en stapte net in de auto toen ik een oud collega tegenkwam.
Zij gelijk naar me toe met hoe gaat het met je en de baby.
Ik dus uitgelegd dat ik 4 week geleden een miskraam heb gehad waarop zij sorry zei.
Nu vind ik dus niet dat mensen zich hoeven te verontschuldigen omdat ik een miskraam heb gehad en heb haar zegt dat het misschien wel beter is zo want een miskraam krijg je niet voor niets.
Waarop oud collega begon van, Ja het is maar goed ook, ik zou zelf ook blij zijn als ik een miskraam krijg mocht in zwanger zijn want financiële gaat dat nu toch niet lukken.
Waarop ik in mijn oude felheid zo iets had van, euh het kindje was heel erg welkom geweest en ik hoop weer snel en gezond zwanger te zijn en toen maar snel van onderwerp veranderd.
In de auto onderweg naar huis me nog wel even verbaasd over hoe snel mensen voor je invullen als je dan niet al te verdrietig lijken.
Laatst bijgewerkt door Zahlina op 05-06-12 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Skyka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:30

@ Zahlina, dat lijkt me een goede afspraak!

Ik vind dat mensen sowieso snel dingen zeggen zonder erover na te denken.
Zo kreeg ik de eerste dag gelijk te horen 'Ja je weet in ieder geval dat je zwanger kan worden'. Tsja inderdaad en een week later was ik daar ook zeer gelukkig mee, maar op de eerste dag wil je dat echt niet horen. Ik kan me jou reactie dus wel voorstellen. Het gaat natuurlijk niet voor niks mis, maar om dat dan op zo'n manier in te vullen... Nee dat vindt ik een beetje jammer.
Laatst bijgewerkt door Skyka op 05-06-12 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:51

Bluppie schreef:
Wij hebben deze: http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... &merk=6535

Fijne wagen en komt niet zo veel voor!

Helemaal mijn smaak! Die ga ik onthouden, vind de kleurstelling ook heel erg mooi. Kamertje wordt ook crème/beige/bruin met forever friends beetjes als muur schildering

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:04

Wij willen ook de chocco i move! Ik wil de bruine, lekker neutraal , en als de paarden snuffelen niet gelijk smerig!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:13

Die wilde wij eerst, je krijgt er ook een bijpassende luiertas bij, alleen zijn dit echte stadswielen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:32

skyka welkom en nog een dikke knuffel voor je miskraam :(:)

hopelijk gaan we hier allemaal straks mooie dikke buiken showen!

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:37

Ga mezelf hier ook bijzetten!
Momenteel zwanger van eerste kindje. 5 augustus vorig jaar getrouwd, 2 maandjes later gestopt met Nuva ring, en zouden wel zien waar het schip zou stranden... Eerste ronde direct prijs dus... Volgens echo uitgeteld voor 15 juli, volgens eerste dag laatste regels zou het 1 juli zijn. En daar ga ik nog steeds van uit... Bij de gynaecoloog op de 20 weken echo zei hij al dat de kleine groter en zwaarder dan gemiddeld was. Vorige week dinsdag op de echo (33 weken) zei het opnieuw dat de kleine veel te zwaar ging worden! Moest onmiddellijk stoppen met alle suiker te eten. Hij schatte de kleine op 2600 gram. Terwijl die dat gewicht pas over 2 weken zou moeten hebben... Dus ik ga er nog steeds van uit dat we 2 weken vroeger gaan bevallen... (En dat hoop ik ook! Begin het stilletjes beu te worden...)
Daarna ga ik me zo snel mogelijk proberen terug bij het lijstje 'klussers' te zetten. Zou graag de tweede krijgen volgend jaar in juli opnieuw. (Als mijn lichaam het toelaat)

rienne schreef:
Dikke Buiken
Suzzy_3 - Suzanne - 21 jaar - uitgerekend 15 juli 2012
Bluppie - Chantal - 27 jaar - uitgerekend op 13 augustus 2012
Rinske - Rinske - 29 jaar - uitgerekend op 22 oktober 2012
D_Travis - Dagmar - 26 jaar - uitgerekend November 2012 eerste kindje
fanci_mike- Daniëlla-29 jaar, getrouwd met Raoul- uitgerekend 1 januari 2013
xDramaQueen - 23 jaar - uitgerekend in januari 2013
Sandra694- Sandra - 22 jaar en samenwonend - eerste kind uitgerekend januari 2013
Haagsemeid - Wendy - 26 jaar en getrouwd- eerste kind en uitgerekend 26(?) januari 2013 in ZH

Klussers
Joanne1987 - Joanne -25 jaar - getrouwd met Michel en nu 1 maand aan het klussen haha
Gogonut - Mellanie - 23 jaar - 7,5 jaar samen met Dennis - 3 maanden aan het klussen
Zahlina - Emma - 32 jaar - samenwonend met Daan - sinds oktober spiraalloos - zwanger in febr/maart - 12 mei miskraam
Leandra - Rosa - 29 jaar - getrouwd met Jeroen - 5 maanden aan het klussen
Saffier - Jessy - 26 jaar - 18-08-2012 trouwen met Nicolas - vanaf bruiloft echt klussen
Zonnebloem18 - Bianca - 26 jaar - 2 jaar samen met Justin - vanaf half februari aan het klussen
Loonew - Lione - 22 jaar - 2-4-2010 samenwonend met Marcel - sinds 17-11-2010 aan het klussen
Amenicora - Mariska - 23 jaar - samenwonend met Jordy - 8 maanden aan het klussen - eind november 2011 miskraam
Kinscem - Jose - 31 jaar - getrouwd met Arnoud - sinds augustus aan het klussen - onder behandeling bij gynaecolooog
Suzanne- Suze - 32 jaar - 15-08-2012 trouwen met Willem - vanaf bruiloft echt klussen
Fleur1984 - Fleur - bijna 28 jaar - getrouwd sinds 17-12-11 - Vanaf volgende maand beginnen klussen
nameless - marjon 30 jaar trouwt 7-6-2012 , onder behandeling gynaecoloog
rienne - Manon 21 jaar getrouwd 4-5-2012 - sinds 3 maand aan het klussen

Meelezers
SuperLiesje - Lisanne - 21 jaar - 4,5 jaar samen met Jochum
Rockwitch - Lieke - 26 jaar - 9 maanden samen met Rob, waarvan 6 maanden samenwonend en sinds 21 mei geregistreerde partners. Hopelijk eind dit jaar beginnen met klussen.
Satine - Nikki - 27 jaar - getrouwd met Filip - twijfelt nog een beetje om te beginnen klussen ivm eigen zaak en grote renovatie woning
Calimero_ - Kim - 20 jaar - 3 jaar samen met Ype
Anne_Mieke88 - Lees gewoon mee omdat ik het zo leuk vind 2,5 jaar samen met Jarno voorlopig nog geen kinderen voor ons

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:54

meiden sorry ik reageer even wat minder,

we zijn onze kat kwijt en ben erg emotioneel

[BB] Kat vermist!!

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:05

ik wil me ook wel melden.. momenteel zwanger van de 2de... helaas ook voor ons later dan gewild maar we mogen er echt blij mee zijn... ik oktober nog een miskraam gehad... wel heel vroeg maar toch. Bij de 1ste was ik in de 2de maand al gelijk zwanger dus dat was nu wel even slikken maar mijn lichaam was er dus toen nog niet aan toe....
Meiden die nu bezig zijn..... succes ermee hopelijk is het voor jullie snel raak...
momenteel 22 weekjes alweer dus de tijd schiet op al vind ik het wel anders een 2de

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:20

@ Sandra..hoop dat je jullie kat zo snel mogelijk terug vinden.....niks zo erg dan dat je niet weet wat er met ze gebeurt is :(

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:23

@sandra bah wat naar, arme kat! Hopen dat je hem snel vind!

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:25

ja echt heel erg....

hij is al vanaf gisteren weg en niet meer terug gekomen...
doet ie echt nooit!
als we aan komen rijden met de auto komt hij ook altijd en dit keer niet dus maken ons grote zorgen nu,
hebben de straks bij me schoonouders thuis 20 flyers gemaakt en hier op het park overal verspreid,
dus hoop dat ie snel gevonden word!

XXsmokeyXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:30

Pfffh heb ook een drukke week nachtdiensten gehad.. Moet flink bijlezen haha

Ik heb vanmorgen ma eens gebeld na Hengelo en jah mag eind juni bij de gyno komen.. Nog steeds niet ongezellig... Nu al 16 weken niet :( klink gek ma als de test negatief zijn en blijven wil je wel graag ongezellig worden terwijl je normaal er van zou balen...

Ga zo ma eens even alles goed bij lezen!!

Welko iedereen ;) klussers Buiken en meelezers:)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:08

Gogonut: ik ben ook 12-11 jarig :D .

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:29

Hoihoi allemaal, ik had op de eerste pagina al gereageerd.
mijn vriend en ik willen heel graag een kindje hebben, maar we hebben deze maanden het er nog eens goed over gehad. We zijn er allebei wel klaar voor, maar niet in de situatie waar we nu in zitten.

Meiden die aan het klussen zijn, veel succes :)
De al Zwangere Gefeliciteerd :D

rienne schreef:
Dikke Buiken
Suzzy_3 - Suzanne - 21 jaar - uitgerekend 15 juli 2012
Bluppie - Chantal - 27 jaar - uitgerekend op 13 augustus 2012
Rinske - Rinske - 29 jaar - uitgerekend op 22 oktober 2012
D_Travis - Dagmar - 26 jaar - uitgerekend November 2012 eerste kindje
fanci_mike- Daniëlla-29 jaar, getrouwd met Raoul- uitgerekend 1 januari 2013
xDramaQueen - 23 jaar - uitgerekend in januari 2013
Sandra694- Sandra - 22 jaar en samenwonend - eerste kind uitgerekend januari 2013
Haagsemeid - Wendy - 26 jaar en getrouwd- eerste kind en uitgerekend 26(?) januari 2013 in ZH

Klussers
Joanne1987 - Joanne -25 jaar - getrouwd met Michel en nu 1 maand aan het klussen haha
Gogonut - Mellanie - 23 jaar - 7,5 jaar samen met Dennis - 3 maanden aan het klussen
Zahlina - Emma - 32 jaar - samenwonend met Daan - sinds oktober spiraalloos - zwanger in febr/maart - 12 mei miskraam
Leandra - Rosa - 29 jaar - getrouwd met Jeroen - 5 maanden aan het klussen
Saffier - Jessy - 26 jaar - 18-08-2012 trouwen met Nicolas - vanaf bruiloft echt klussen
Zonnebloem18 - Bianca - 26 jaar - 2 jaar samen met Justin - vanaf half februari aan het klussen
Loonew - Lione - 22 jaar - 2-4-2010 samenwonend met Marcel - sinds 17-11-2010 aan het klussen
Amenicora - Mariska - 23 jaar - samenwonend met Jordy - 8 maanden aan het klussen - eind november 2011 miskraam
Kinscem - Jose - 31 jaar - getrouwd met Arnoud - sinds augustus aan het klussen - onder behandeling bij gynaecolooog
Suzanne- Suze - 32 jaar - 15-08-2012 trouwen met Willem - vanaf bruiloft echt klussen
Fleur1984 - Fleur - bijna 28 jaar - getrouwd sinds 17-12-11 - Vanaf volgende maand beginnen klussen
nameless - marjon 30 jaar trouwt 7-6-2012 , onder behandeling gynaecoloog
rienne - Manon 21 jaar getrouwd 4-5-2012 - sinds 3 maand aan het klussen

Meelezers
SuperLiesje - Lisanne - 21 jaar - 4,5 jaar samen met Jochum
Rockwitch - Lieke - 26 jaar - 9 maanden samen met Rob, waarvan 6 maanden samenwonend en sinds 21 mei geregistreerde partners. Hopelijk eind dit jaar beginnen met klussen.
Satine - Nikki - 27 jaar - getrouwd met Filip - twijfelt nog een beetje om te beginnen klussen ivm eigen zaak en grote renovatie woning
Calimero_ - Kim - 20 jaar - 3 jaar samen met Ype
Anne_Mieke88 - Lees gewoon mee omdat ik het zo leuk vind 2,5 jaar samen met Jarno voorlopig nog geen kinderen voor ons
Lynniiie - Lynn - 22 jaar - 4,5 jaar samen, waarvan 2 jaar samenwonend -
[/quote]

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:07

Wat een leuk topic. Kan alleen zeggen voor de mensen die plannen hebben maar het nog even uitstellen, wacht niet te lang. Ik ken genoeg stellen die het nog even uitstelde en waarbij het niet meer lukt.
Ben zelf in verwachting van de tweede en allebei in 1 keer raak. Ben nu bijna 24 weken.

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:41

bij mij ook in 1 keer raak! ben er heel gelukkig mee word mn 1ste kindje en het is een meisje
ik ben 15 septermber 2012 uitgerekend
wat leuk om te lezen dat sommige aan het klussen zijn, andere alleen meelezen en weer andere al zwanger zijn! er komen veel boktbaby's :D

kinscem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:55

Nou pfffff, eindelijk alles weer eens bij gelezen. Er is ondertussen veel gebeurd.
Veel nieuwe mensen, vind het echt leuk om alles mee te lezen.

Ontzettend leuk al die verhalen van de zwangeren, van alle echo's en geboortedata. De horoscopen.
Haal hier voor mezelf ook veel troost uit, dat het bij ons nog niet zo wil lukken.

En inderdaad, wij zijn helaas ook wakker geschud om gewoon door te pakken en niet langer te wachten.
Mijn schoonvader werd vorig jaar ernstig, is hieraan ook overleden. Maar door deze situatie, hebben wij besloten om niet meer te wachten.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 07:13

Hoi Tessie, jij bent op mijn verjaardag uitgerekend! Haha!
Sandra vervelend, hopelijk komt poeslief gauw thuis! Ik kan daar ook heel slecht tegen.

Gister fysio gehad, dat voel ik nou toch wel, normaal gesproken niet. Bedankt voor het delen van de paard-ervaringen, enne, macho mag wel wat spekkies van Mike erbij hoor! ;-)

Duppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 07:20

Ik heb ook weer even bijgelezen,het gaat echt snel hier niet normaal!
Iig geval proficiat voor de nieuwe dikke buikjes onder ons :D en Maylee sterkte,de meeste onder ons weten helaas hoe dit voelt ;(

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan maar helaas nog steeds negatief,zit nu op een week na mijn NOD,bij hoeveel dagen hebben jullie positief getest na de NOD?lees namelijk op internet dat er bij sommige gevallen wel eens na 3-6 weken na de NOD pas positief testen..

O ja;Sandra..hopelijk komt de poes weer snel terug!

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 07:22

Bij mij was het drie dagen na NOD al een dikke plus... Dus aan mij heb je niks.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 07:36

Ligt ook soms aan de test, welk merk gebruik je
Ik zeg kruidvat 2 voor 5 euro :D

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 07:38

Ik had manlief om een test gestuurd, die kwam met clearblue af. Die doet het dus ook goed :D