knieproblemen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nexthorse

Re: knieproblemen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 11:00

Sandorra, ook hier een dikke knuffel :(:) Fijn dat er nu haast wordt gemaakt!

Iejoorr, heb je al het idee dat het werkt? Hoeveel behandelingen moet je nog?

Mirranda, wat goed!!!! *\o/*

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 11:01

_Kiki_, oei dat is ook vervelend zeg! Hopelijk blijf je nu vooruitgaan en is een operatie in de toekomst niet nodig :)

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 11:03

Tot nu toe heb ik nog niet het idee dat het werkt. Ik zit nu op de helft, nog 3 behandelingen te gaan. Maar van de schockwave heb ik meestal 1/2 dagen last (maandag op woensdag) op woensdag heb ik fysio dan heb ik weer 2 dagen last (woensdag op vrijdag) en op zaterdag werk ik weer en dan begint het hele liedje weer opnieuw...

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 11:17

Oke, momenteel meer last dan baat dus. Hopelijk ga je dan verschil merken nadat de behandelingen zijn afgerond en je verder kan met trainen!

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 12:40

Mijn man heeft shockwave gehad voor zijn voet/enkel. In het begin had hij er weinig baat bij maar aan het eind kon hij alles weer doen zonder pijn ;)

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 13:43

Iejoor. Hoop dat je snel verbetering merkt na de shockwave.

Hier nog geen verbetering na die spuit van gisteren. Heb juist de indruk dat het enkel slechter is. Voel mijn knie geregeld kantelen van links naar rechts tijdens het stappen.
Gestrekt heb ik weinig pijn. Maar 90º gebogen gaat niet pijnloos. En dat heeft voor problemen gezorgd vannacht. Dus hoop dat het vanavond weer wat beter is.

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 15:16

17 feb...... *\o/* ........ ;) nog effe geduld hebben....

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 15:24

Ah, gelukkig, dat is nog relatief snel :)

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 15:45

Goed nieuws sandorra. Wat gaan ze dan juist doen?

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 16:01

Bekijken ze tijdens de operatie keandra....

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 17:04

Dat ia toch al vlot. Benieuwd wat ze gaan doen.

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 17:57

Gho. Ik weet liever voordien wat ze gaan doen.
Komt me nu toch lastig over. Is voor jou als je wakker wordt een groot vraagteken. Lijkt me helemaal niet leuk.
Wel goed dat ze het nog redelijk snel willen doen. Geeft een betere mogelijkheid tot herstel hoe sneller ze het doen.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:08

nexthorse schreef:
Oke, momenteel meer last dan baat dus. Hopelijk ga je dan verschil merken nadat de behandelingen zijn afgerond en je verder kan met trainen!

Dat hoop ik ook. Afgelopen donderdag (heel dom achteraf) een stukje hardgelopen op de loopband, en dat gevoel vond ik toch zo heerlijk! Ik hoop snel dat ik dat weer ''legaal'' mag gaan doen.

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:16

I know the feeling Iejoorr, ik he gisteren bij de fysio voor het eerst weer enkele minuten op de loopband gestaan. Wat heerlijk om gewoon te kunnen rennen!
Vandaag geen reactie in de knie, ook vannacht niet gehad. Dat geeft de burger moed.

Hou vol allemaal, sterkte... want ik lees een boel niet zo leuke verhalen allemaal..

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 07:40

goedemorgen..... Al weer een uurtje wakker.....Vanaf gisteren beetje ziek o.a spuigen......combinatie denk ik ook m.b.t medicijnen......Vanmorgen effe ha bellen en overleggen wat te doen.....Pijnmedicatie bleef niet zitten en durfde niet opnieuw te nemen.....Vanmorgen ook nog niks gegeten (moet er niet aan denken.....) maar kan dan de medicijnen ook niet innemen zonder eten, staat in bijsluiter dat je er dan juist ziek van gaat worden.........

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 11:07

@Sandorra: Balen dat je ziek bent en daardoor ook je medicijnen niet kan innemen.... Hopelijk is er een oplossing voor inmiddels! Wel heel fijn dat je snel geholpen kan worden!
@Iejoorr: Hopelijk blijkt de shockwave uiteindelijk toch te gaan werken voor jou!
@Sliertje: Heerlijk om weer te kunnen rennen en dat zelfs zonder reactie in je knie +:)+

Ik ben gisteren weer bij de fysio geweest, maar heb daar flinke naweeën van ^) Knie voelt compleet beurs nu en is weer flink dik.... Ook weer verplicht met krukken lopen de komende 2 weken helaas -O-

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:07

@ Sandorra: Kl*te dat je nou zo beroerd bent. Kan me helemaal voorstellen dat je totaal niet op eten zit te wachten, maar onwijs balen dat je dan ook geen medicatie kan nemen |(

@ Jipje_niekje: Terug naar de krukken is een stap achteruit ipv. vooruit. Doe rustig aan :j

@ sliertje: Klein feestje dus ook voor jou *\%/*
Voelt lekker he ! Ik ga vanavond mijn tweede rondje hardlopen. Heb ook echt totaal geen reactie gehad na de eerste keer. Heerlijk.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:22

@Mirranda: inderdaad zijn die krukken weer een stap achteruit ipv. vooruit... maar zowel de orthopeed als de fysio vonden dat beter om de knie nog meer tot rust te laten komen... Nog even en dan mag ik helemaal niks meer.... Knie reageert overal extreem op en is nog flink reactief, dat moet eerst beter worden.... en dat ondanks de corticosteroïden die ze er al in gespoten hebben ^) ^) Kortom, ik word er zo af en toe een beetje moedeloos van....

Wel heerlijk dat jij weer kan hardlopen *\o/* *\o/*

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:45

Oh jipke. Dat is een jammere terugval. Hoop het snel betert.

Sandorra, hoop dat je snel je beter voelt opdat je weer kunt eten en je medicijnen nemen.

Morgenweer werdag voor 4 dagen na elkaar. Dus vandaag knie al wat proberen testen. Heb gouw mijn strijk gedaan en dan straks nog naar de paarden. Knie is nu aan het knagen. 90º buigen is nog steeds pijnlijk. Volledig strekken gaat niet soepel. Verder is de knie nog instabiel zoals gisteren.
Dus ik ga mijn vingers kruisen dat er ondanks zwaardere belasting deze week en in het weekend toch verbetering in komt. Al heb ik voorlopig geen goede hoop.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:06

Sandorra meid hoop echt dat je snel weer beter voelt en je medicijnen kunt nemen.
Jipke ze zeggen wel 2 stapjes vooruit 1 achteruit maar terug naar krukken is niet leuk :n. Hoop dat je snel weer vooruit gaat en straks je stokken in de hoek kunt zetten.
Sliertje weer hardlopen o\*/o super hoor!!! Daar kijk ik ook zo naar uit!!
Keandra hoop voor je dat je geen reactie krijgt :(:)

Vanmiddag de krukken gehaald. Gelijk maar even gewinkeld. Wel dat was dus fout. Zit nu thuis met mijn been omhoog.
Verder heeft de fysio al gebeld. Omdat ik al bij haar in behandeling ben voor mijn heup wil ze mij ook gelijk helpen met mijn knie. Hebben dus gelijk afspraken gemaakt voor na de operatie.

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:34

Zo... net beetje vla gehad, hopen dat het binnen blijft....... en andere medicijnen gekregen. Ik kruip effe onder de douche door en kruip weer op bed....Morgenochtend weer naar zh...Afspraak anestezist......

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:22

Hoop dat je wat kunt slapen. Succes morgen!!!

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:38

hoop dta je wat kunt slapen en dat je snel weer in orde bent.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 20:23

Ik hoop dat je morgen weer wat bent opgeknapt sandorra! Succes morgen :(:)

Fysio heeft me net weer flink gepest. En ik mag morgen met de opleiding ook nog gaan sporten, ik denk niet dat dat wat gaat worden...

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 09:39

Zo ..onderweg naar zh.... Brrrr koud buiten.....Beroerdheid is er nog steeds......Vanmorgen weer geen medicijnen kunnen nemen......Straks maar effe ragen hoe op te lossen......