[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

espritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 12:09

Marshaha schreef:
perdjes schreef:
Marsha, klopt jullie mail adres nog van de shop? Zag namelijk dat die niet meer op jullie site stond. Heb nog een aantal vragen over mijn tatt!

is dat? wat raar
het is info@pointblanktattoo.nl

Bij contact staat een link weer naar de site, maar als je daar op drukt kun je gewoon een mail sturen!
tenminste, als je mijn mailtje hebt gehad vorige week :D

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 12:44

Klopt kwam ik inderdaad later ook achter. Typisch zo'n geval van niet verder kijken dan je neus lang is. :+
Sorry Marsha!

dnieSz

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:08

Hoi hoi iedereen! Ik denk al jaren en maanden aan een tattoo en nu is het zo ver, ik ben 21 geworden en ik dacht altijd als ik het dan nog wil, dan mag het van mezelf. Zondag word hij getekend SPANNEND! hij komt op me onder arm, pfoe als ik zo al die verhalen lees doet het beste pijn daar ben ik best wel bang voor.

maar goed we gaan er voor!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:55

Leuk dnieSz! Wat ga je laten zetten? Onderarm is mij alles meegevallen hoor!

maaike93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 15:06

Hallo iedereen!

Ik heb 3 weekjes geleden een bescheiden tattoo laten zetten in Indonesie.
Dit is 'm.

Afbeelding

Op de foto is 'ie vers van de pers. :)
Maar nu is het korstje er inmiddels vanaf en de kleuren zijn heel erg vaal.
Wordt dat nog beter of ben ik gewoon slecht getatoeerd en moet ik 't laten bijkleuren?

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 15:08

Wel mooi, maar idd slecht getatoeeerd als de kleuren vaal zijn :o

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 15:39

De kleuren blijven nooit helemaal zwart

Ik vind hem echt leuk!

maaike93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 15:57

Dank jullie. ;) Het was een leuk gekkigheidje als herrinnering aan onze 5 mnden reizen!
Ik zal zo een foto proberne te maken van hoe hij nu is..

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 18:59

Warbling schreef:

dat is fijn om te horen dat het bij jou wel mee viel, ik moet er ook gewoon nu niet meer aan denken en gewoon doen! :P Ik ga een engelse vlag met twee hoefijzers door mekaar heen en muziek nootjes er in verwerkt laten zetten.
Omdat ik 2 tinkers heb uit engeland en die muziek nootjes zijn voor mcfly waar ik al jaren fan van ben maar dan is het voor mij duidelijk waar voor het is.

Spannenddd! :D

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 19:10

Onderarm doet echt geen pijn! Alleen beetje vervelend, maar echt geen pijn.. Tenzij je heeel erg kleinzerig bent :D

Leuk idee!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 08:56

dnieSz schreef:
Warbling schreef:

dat is fijn om te horen dat het bij jou wel mee viel, ik moet er ook gewoon nu niet meer aan denken en gewoon doen! :P Ik ga een engelse vlag met twee hoefijzers door mekaar heen en muziek nootjes er in verwerkt laten zetten.
Omdat ik 2 tinkers heb uit engeland en die muziek nootjes zijn voor mcfly waar ik al jaren fan van ben maar dan is het voor mij duidelijk waar voor het is.

Spannenddd! :D

Klinkt leuk! Ben benieuwd naar het eindresultaat. :)
Niet bij nadenken, gewoon doen inderdaad! Soms vond ik het zelfs wel een grappig gevoel :')

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:34

Nog een paard daagjes ik heb er zin in! als hij is gezet zal ik een foto posten! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:37

Klinkt leuk dnieSz! Ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien :j

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:38

NatassJa schreef:
Onderarm doet echt geen pijn! Alleen beetje vervelend, maar echt geen pijn.. Tenzij je heeel erg kleinzerig bent :D

Leuk idee!

Nou ik ben écht niet kleinzerig dat weet iedereen die mij kent. Was toch een behoorlijk poedersuiker gevoel!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 17:09

Hmm, ik heb m'n muzieksleutel op dezelfde plaats als jouw vogeltjes NeverGiveUp, maar ik vond het dus alles meevallen. Zo zie je maar weer hoe persoonlijk het is! Al was ik uitgegaan van net zo'n rotpijn als toen op m'n rug en dat was het bij lange na niet..

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 17:36

Ja ik was ook verbaasd omdat ik niet zo kleinzerig ben.
Misschien toch iets meer dan ik dacht :')

Het gaat niet zo goed nu, na een paar dagen kwamen er allemaal korstjes op, of tenminste er lag echt een laagje op, bobbelig.
Die begon een beetje af te bladeren, eigenwijs dat ik ben kon ik het niet laten er een paar af te halen.
Wel braaf aan het wassen en smeren, had na het smeren een luchtig shirtje erover heen,
toen ik dat shirtje omhoog deed trok ik denk ik een velletje mee en begon hij te bloeden...
Heeel klein beetje maar, maar toch eng, heb goed schoongemaakt en niks eroverheen.

De stukjes waar de korstjes vanaf zijn vind ik best wazig/blauwig. Terwijl toen het net gezet was was het pikzwart. Ik weet niet of het normaal is.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 17:49

Tsja iedereen ervaart pijn anders, misschien geef jij geen kick als je iets breekt, terwijl ik dat wel doe en de tattoo weer niet pijnlijk vond :) maar of het normaal is zou ik niet weten, mijn tats hebben na het zetten niet meer gebloedt en er kwamen bij beide zwarte velletjes vanaf, geen blauwe. Maar zou het niet weten, misschien moet je de shop anders even bellen als je er niet gerust op bent!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 17:51

Nee zwarte velletjes inderdaad, maar ik bedoel dat de echt tattoo die daaronderuit tevoorschijn komt best blauwig is, niet zo zwart als toen hij gezet werd.

Maar misschien bel ik wel even, weet ik het gelijk..

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 18:10

Hmm kan aan je huid liggen geloof ik. Maar weenie, bij mij kwamen ze er zwart onderuit en dat zijn ze nog.. ik heb wel echt een heeeele lichte huid. Als in: als de zon erop schijnt doet het pijn aan je ogen als je ernaar kijkt :')

Edit: een vriend van me heeft een wat meer getinte huid, zijn tat is ook wat blauwig.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 18:28

Ik ben wel blank maar niet bleek, wel altijd getint, dus ik hoop het!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 20:59

Ik had een vraagje over tattookleuren. Je ziet vaak dat zwarte tattoo's in de loop van tijd blauw/groenig uitslaan, hoe zit dit eigenlijk met bruine tattoo's? Als je bijvoorbeeld een (donker) bruin zinnetje zou laten zetten, is de 'kleurkwaliteit' dan beter?

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 09:25

maaike93 schreef:
Hallo iedereen!

Dit is 'm.

http://nl.picturepush.com/public/8064968][img]http://www5.picturepush.com/photo/a/8064968/640/8064968.jpg

Wordt dat nog beter of ben ik gewoon slecht getatoeerd en moet ik 't laten bijkleuren?

nee wil nog helemaal niet zeggen dat je slecht bent getattoeerd!!!
je voet geneest veel langzamer dan een andere plek, je moet eens kijken wanneer je onder de douche staat, is ie dan weer ok?
dan wil het gewoon zeggen dat het nog een hele droge plek is. dat trekt nog een beetje bij, MAAR, op je voet houd je toch iets meer die droge waas erover. Wie je ook tattooeert!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 03:20

Bij mijn zat er ook een vale waas onder de korstjes. pas als dat vliesje weg is is hij goed genezen. Echt zo pikzwart blijven ze volgens mij niet. die van mij.is wel mooi zwart als ik hem insmeer.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 08:27

Splash_ schreef:
Bij mijn zat er ook een vale waas onder de korstjes. pas als dat vliesje weg is is hij goed genezen. Echt zo pikzwart blijven ze volgens mij niet. die van mij.is wel mooi zwart als ik hem insmeer.

heb ik ook hoor, de ene is al ruim 21 jaar geleden gezet, is nog steeds redelijk zwart.
en die andere denk zo,n 14 jaar, die is wel donkerde dan die andere

maaike93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 14:27

Marshaha schreef:
maaike93 schreef:
Hallo iedereen!

Dit is 'm.

http://nl.picturepush.com/public/8064968][img]http://www5.picturepush.com/photo/a/8064968/640/8064968.jpg

nee wil nog helemaal niet zeggen dat je slecht bent getattoeerd!!!
je voet geneest veel langzamer dan een andere plek, je moet eens kijken wanneer je onder de douche staat, is ie dan weer ok?
dan wil het gewoon zeggen dat het nog een hele droge plek is. dat trekt nog een beetje bij, MAAR, op je voet houd je toch iets meer die droge waas erover. Wie je ook tattooeert!

Oke! En ik heb het de eerste 2 weken ingesmeerd met betanthen. Is het nog handig om daarmee door te gaan of niet? Want idd is mijn huid daar erg droog.