laura22 schreef:Ik heb even een vraagje over mijn benen. Die zijn extreem vermoeid en doen best zeer, wat kan ik doen om dat gevoel minder te laten worden.
Zal even wat achtergrond info geven. Ik heb cf (taaislijmziekte) en mijn lichaam hersteld zich minder snel als bij gezonde mensen en met sporten kan ik ook niet op het normale niveau mee trainen. Nu heb ik woensdag vrij intensief getraind voor mijn doen voornamelijk mijn benen dat ging allemaal prima en daarna vrij weinig last er van. Maar woensdag tegen de avond was ik met de hond het bos in, hond opeens weg en hebben we nog eens 4 uur naar hem lopen zoeken dus al met al een enorme aanslag op mijn benen. Uiteindelijk besloten om de volgende dag verder te zoeken was al heel erg ver over mijn grens gegaan. Dat we thuis kwamen zat hij gewoon voor de deur te wachten.
Donderdag ook een zware dag gehad ben postbode dus veel lopen en fietsen na mijn werk wel mijn rust gepakt, vanochtend voelde het normaal deed geen zeer maar nu na het werk heb ik weer ontzettende last van vermoeide en brandende spieren alleen in mijn bovenbenen net een warme douche genomen en voelde dat mijn bovenbenen keihard zijn en hoef er maar overheen te gaan met mijn hand en het doet pijn.
Iemand een idee hoe ik kan zorgen dat dat minder wordt? Ik pak mijn rust wel maar ja hond moet ook uit en vanavond in de sportschool doe ik alleen mijn armen en buik.
Beetje rare vraag, maar ben je te zwaar of op goed gewicht of ondergewicht?