Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:25

Nou extentions ingehad zaterdag avond...de kleur is nu wel goed...alleen de bovenkant is dik en de onderkant ziet eruit alsof het is aangeknabbelt door een geit...zal straks even foto plaatsen...

bij mij zie je de overgang heel goed van echt naar nep...iemand tips...

*Gaat nu foto online zetten*

Edit: Afbeelding
Afbeelding

Vriendinnen vonden het door de ondekant heel nep uitzien. :')

shantal

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:40

Ik zou even langs de kapper gaan,om je eigen haar erin te laten snijden/knippen.
En je extentions in laagjes laten knippen.

Voor de rest ziet het er wel mooi uit.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:42

Ja maar als ze de extentions knippen moet je dan altijd dezelfde volgorde aanhouden met er in zetten of kan je gewoon al je extentions dezelfde hoeveelheid eraf...want de ene doe je toch hoger inzetten dan de andere dan krijg je automatisch laagjes... en hoe onthou je de volgorde dan? :') markering erop laten zetten :P ?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:44

Passorapard schreef:
ben even behoorlijk aan het balen , heb een enorme kale plek op mijn hoofd door mijn clipjes :(

Kreeg ik ook inderdaad.

Anne_mieke88, de onderkant kun je laten knippen bij de kapper en je overgang kun je weg werken met de steiltang.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:49

Quellian schreef:
Passorapard schreef:
ben even behoorlijk aan het balen , heb een enorme kale plek op mijn hoofd door mijn clipjes :(

Kreeg ik ook inderdaad.

Anne_mieke88, de onderkant kun je laten knippen bij de kapper en je overgang kun je weg werken met de steiltang.

heb ik gedaan overgang met de stijltang en vond dat ook aardig gelukt...alleen de onderkant := maar zie vorige post voor vragen over het knippen van de extentions :P

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 10:20

Oh ik dacht dat je gewoon 1 mat had, sja... dan weet ik het niet :D Misschien inderdaad altijd dezelfde volgorde aanhouden? Ik heb vaste extensions, dus heb dat niet... gewoon 1x in model en klaar.

Ik heb vannacht soort van schuimrubberen papillotten in gehad, heb nu een mooie grove krul onderin.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 10:27

Als je ze laat knippen,dan zie je toch welke korter is geknipt dan de ander?
Of ze dan zo uit doen dat je ze op volgorde legt,en dat je weet welke voor waar is?

Voor de rest heb ik ook niet echt verstand van clips,heb alleen vaste gehad.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 11:28

Anne_mieke88 schreef:
Nou extentions ingehad zaterdag avond...de kleur is nu wel goed...alleen de bovenkant is dik en de onderkant ziet eruit alsof het is aangeknabbelt door een geit...zal straks even foto plaatsen...

bij mij zie je de overgang heel goed van echt naar nep...iemand tips...

*Gaat nu foto online zetten*

Edit: [ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Vriendinnen vonden het door de ondekant heel nep uitzien. :')

Goed instijlen, en de punten met heatprotector en een stijltang even behandelen.
Desnoods even bijsnijden of laten doen door een kapster :)

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 12:57

Hoeveel gram had jij ook alweer gekozen Anne_mieke? Heb net een mailtje gekregen dat die van mij er donderdag of vrijdag zijn! Yeee :D

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 12:59

160 gram :)

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 22:16

Anne_mieke88 of je extensions krullen / slag erin maken , dit scheelt ook heel veel.

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 23:11

Hey! Ik heb vraagje.

Ik wil graag extensions aanschaffen niet te duur graag. :) Ik heb echt geen idee welke ik moet kiezen.
Ik heb trouwens bruin haar. :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 00:24

Maaikee43 schreef:
Hey! Ik heb vraagje.

Ik wil graag extensions aanschaffen niet te duur graag. :) Ik heb echt geen idee welke ik moet kiezen.
Ik heb trouwens bruin haar. :)

Ligt eraan welke tint bruin je hebt :)

Ik ga weer nieuwe aanschaffen, ga nog even kijken welke set maar wss 2x 70g :)

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 12:14

Ik heb middel bruin haar. Welk nummer weet ik nog even niet, zal zo even vragen.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 12:39

Something like mine?

Afbeelding

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:05

Jup :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 23:29

Dat is nummertje #02 :)

Ik ben momenteel zelf heel even aan 't twijfelen welke extensions ik bestel.
2 sets 70g 20'' of 1x 20' en 1x 15'.
Kan ik het wel mooi opvullen maar weet niet of dat zo gaat werken in de praktijk :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 01:22

Waar hebben jullie je extentions vandaan (:?

Ik wil er ook.. vroeger had ik best dik haar maar om de een of andere reden heb ik echt kaal aan het worden ofzo.. haha nee joking, maar het is wel echt heel veel dunner geworden, echt heel poedersuiker.
Paar jaar terug als eens vaker bij een zaak wezen kijken waar ze ze verkochten maar toen wilde ik het echt voor de lengte, maar omdat mn haar al vrij lang is had dat toen niet echt zin dus toen heb ik het niet gedaan, maar ik weet nog wel dat ik toen een mooie volle bos haar had, waar ik dus nu naar opzoek ben, lol.

Maar iig, ik ken dus mensen die ze van ebay hebben (jij toch ook Thirs?) maar ik ben dan bang dat ik de verkeerde neem :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 01:39

Yes klopt :)

Nja, ik weet niet wat voor kleur je haar exact is, maar opzich is 't niet zo lastig. Van die Nederlandse Afroshops zijn handig als je echt een hele lastige kleur heb ofzo, echter zijn ze ontzetted duur, heb ik veel verhalen gehoord over haar wat ipv remy human hair ( beste kwaliteit ) synthetic bleek te zijn, en dan ben je echt mooi zuur. eBay is perfect voor de wat donkere haarkleuren, gezien dit de standaard haarkleuren uit Azie zelf zijn ( waar ze dus vandaan komen ). Blonde extensions moeten namelijk ontzettend veel behandeld worden waarna de kwaliteit vaak wat minder is. Ik raad zelf altijd minihouse8888 aan, heb ik veel sets van en gister ook weer besteld. Betrouwbaar, relatief snel en goede producten. Als je echt lang haar hebt moet je alleen wel kijken naar lengte 24' of 26' en waarschijnlijk laten bijknippen bij 'n kapper. Ik draag zelf ( hierboven ) 20', dat vind ik lang zat voor mezelf :)

Ik bestel al 4 jaar op eBay en peins er niet over om 't bij een NL shop te kopen, daar koop ik 4 a 5 sets voor op eBay.

Chawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 11:48

Jammer dat zij alleen straigt heeft :-(

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 12:12

^ Eh, minihouse heeft ook wavy. Daar heb ik mijn krullend set ook vandaan.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 09:55

ik denk dat ik de set van mij maar weer ga verkopen, ik merk dat ik ze toch niet draag heb ze tot nu toe maar 1 keer gedragen en na een half uur weer uit gedaan haha...dus als iemand interesse heeft in een luxery for prinsesses butterschotch blonde 160 gram voor weinig geld....PB dan :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 11:43

Anne_mieke88 schreef:
ik denk dat ik de set van mij maar weer ga verkopen, ik merk dat ik ze toch niet draag heb ze tot nu toe maar 1 keer gedragen en na een half uur weer uit gedaan haha...dus als iemand interesse heeft in een luxery for prinsesses butterschotch blonde 160 gram voor weinig geld....PB dan :')

Jammer dat ik niet blond ben :P

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 12:31

ik heb zelf verschillende extentions gezet, en ik heb ze zelf ook ingehad..

ik heb microringen en waxjes gezet.. vond ik allebei ondingen..
het meisje waarbij ik ze ging zetten had al een half jaar microringen zitten, die ik er dus uit moest halen.
nou wat ik zag.. haar eigen haar was helemaal verfilterd op die ringen.. heb hele plukken van haar eigen haar moeten afknippen..
daarna de ringen gezet maar ik vind het echt vervelend werk haha.

en de waxjes,, ja dat moet je branden.. en het staat haar heel mooi en is beter als ringen, maar bevoordelijk voor je haar is het niet echt, maar wel onwijs mooi en ze blijven goed zitten.

Ik heb weave gehad.. nou dat was ideaal!
super dun in banen over mn hoofd gevlochten, nooooit hoofdpijn gekregen en niemand die zag dat het nep was.. prachtig!

Deze heb ik bij mij eruitgehaald omdat mijn eigen haar even lang was (18 inch) en ik heb ze er in gezet met lijm bij een vriendin nu die heel kort haar had.. lijm vind ik niks, heb het ook weleens gehad en hele plukken van mijn eigen haar ermee verpest, en het ging enorm jeuken.. maar zij wilde dat graag, dus zo gezegd zo gedaan.
Nou was er na 2 weken 1 een beetje gaan loslaten, en toen heeft ze zelf zitten lijmen en heel dr eigen haar ondergesmeerd.. :(

al met al, zou ik zelf weer of voor weave gaan, of clip ins..

of tevreden zijn met je eigen haar, maargoed dat is makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk.

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 12:46

Anne_mieke88 schreef:

Ik heb je hier een pb-tje over gestuurd :)
Heb wel interesse om ze van je over te nemen.