bij mij zie je de overgang heel goed van echt naar nep...iemand tips...
*Gaat nu foto online zetten*
Edit:

Vriendinnen vonden het door de ondekant heel nep uitzien.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Passorapard schreef:ben even behoorlijk aan het balen , heb een enorme kale plek op mijn hoofd door mijn clipjes
Kreeg ik ook inderdaad.
Anne_mieke88, de onderkant kun je laten knippen bij de kapper en je overgang kun je weg werken met de steiltang.
Anne_mieke88 schreef:Nou extentions ingehad zaterdag avond...de kleur is nu wel goed...alleen de bovenkant is dik en de onderkant ziet eruit alsof het is aangeknabbelt door een geit...zal straks even foto plaatsen...
bij mij zie je de overgang heel goed van echt naar nep...iemand tips...
*Gaat nu foto online zetten*
Edit: [ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Vriendinnen vonden het door de ondekant heel nep uitzien.
Anne_mieke88 schreef:ik denk dat ik de set van mij maar weer ga verkopen, ik merk dat ik ze toch niet draag heb ze tot nu toe maar 1 keer gedragen en na een half uur weer uit gedaan haha...dus als iemand interesse heeft in een luxery for prinsesses butterschotch blonde 160 gram voor weinig geld....PB dan
Anne_mieke88 schreef:ik denk dat ik de set van mij maar weer ga verkopen, ik merk dat ik ze toch niet draag heb ze tot nu toe maar 1 keer gedragen en na een half uur weer uit gedaan haha...dus als iemand interesse heeft in een luxery for prinsesses butterschotch blonde 160 gram voor weinig geld....PB dan