Watermarble is soort van gelukt. Heb nu alleen 1 nagel gedaan, vanavond kijk ik wel weer verder. Heb nu dus 1 duimnagel in watermarble en de rest is gekleurd met Essence purple diamond
Kleuren die ik heb gebruikt zijn: Catrice The Pinky and The Brain Catrice Birdy Reloaded Catrice AcidDC
Had nu een bekertje mineraalwater een uurtje of 15 op het aanrecht gezet. Eerste instantie dacht ik dat het niet zou werken omdat alles weer bij elkaar bleef, maar toen ik met de sateprikker erdoorheen ging (wat niet helemaal goed ging ) dreef het toch nog iets verder uit elkaar.
Bij onze kruidvat hadden ze een super deal! Niet schrikken: Essence & Catrice & Gosh en ook nog Herôme voor 50 cent! Daar heb ik dus heel veel van mee genomen: 12 Dus ik heb nóg weer meer!
Volgens mij niet, aangezien de glitters niet drijven en naar de bodem zakken, maar ik heb het nooit geprobeerd, dus zeker weten doe ik het niet
LindyTH
Geplaatst: 29-02-12 14:51
-
Laatst bijgewerkt door LindyTH op 05-06-24 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Avelienvd
Geplaatst: 29-02-12 15:07
_Apple_ schreef:
Bij onze kruidvat hadden ze een super deal! Niet schrikken: Essence & Catrice & Gosh en ook nog Herôme voor 50 cent! Daar heb ik dus heel veel van mee genomen: 12 Dus ik heb nóg weer meer!