Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horse_lover9 schreef:Inderdaad.. of pb's dat je er iets van moet leren en dat ik dit kennelijk nodig had om met 2 benen op de grond te komen weer?![]()
Verder heb ik nogal wat voor mijn kiezen gehad in mijn hele leven en hele dierbare mensen ook nog eens verloren.
Dus wie zegt dat ik dit misschien even nodig had...
Nu dan maar even duidelijk.. daar krijg ik de volgende neigingen van:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoooo... dat is er uit
TeSzZz schreef:Volgens mijn zus (2 kleine kinderen) zijn die olvarit potjes hartstikke lekker. Heb alleen geen idee of het waar is want ik vind ze er zo onsmakelijk uitzien dat ik het nooit heb willen proberen
Symbeami schreef:Ik vind het maar knap hoor, hoe je zo kort na het onderzoek hier al een update plaatst en hoe je het met humor tegemoet gaat. Je opmerkingen over je eigenlijk niet zo leuke verjaardag waren toch echt wel grappig. (en alsnog gefeliciteerd) Het lijkt er op dat je ook echt steun uit dit topic haalt, fijn!!
Die pb's met negatieve dingen.... WEG ERMEE.
Verder dacht ik dat dit misschien een leuk kadootje voor je was, voor straks als je weer wat aan moet sterken....![]()
http://www.youtube.com/watch?v=YowPM7yZ ... r_embedded
Evelli schreef:vuurneon schreef:Ik heb die van mij ook mooi bij de apple store laten updaten
Dan zou ik alles kwijt zijn qua fotos e.d. dus zijn zelf gaan klooien.
Heeft 2 avonden gekost en een hele zaterdag en toen was hij eindelijk geupdate.
Maar goed, was een waarschuwing voor de TShet is het waard om voor te sparen, maar koop er wel eentje met OIS5