HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kido

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 17:50

Hier was t zo gepiept....

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 17:54

@TS, goed om te horen dat je je beter voelt dan gisteren.
Apart dat mensen PB's sturen over eigen schuld en dat soort dingen, hoe halen ze het in hun hoofd :7 Ik weet niet of je cola goed weg kan krijgen, daar zitten in ieder geval veel calorieen en geeft een flinke oppepper als je je slap voelt door voedselgebrek.
Een Ipad is inderdaad een super ding. Heb hem gekregen als kerstkado van de baas (jubileumkado *\o/* ), dacht eerst wat moet ik hier mee maar vind het echt een super ding. Voordeel is dat met alleen internetten de batterij lekker lang mee gaat.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 17:55

Toch moet in echt bekennen dat hoe onsmakelijk het er uit ziet :P

Griekse kofta met rijst nog best te eten is (gemalen) En dat t zelfs nog ergens naar smaakt :o

Oke :o Je hebt er vocht bij nodig om het te malen, en een beetje meer kruiden anders smaakt pasta niet. Maar t kan :P en t is niet eens vies.

Wat staat er vanavond op t menu ?

bethje31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 17:56

Hoi TS, goed om te horen dat de onderzoeken meevielen...misschien hebben de kaarsjes geholpen...we branden nog lekker even verder hoor.
Qua behandeling...gewoon goed naar de doktoren luisteren en gewoon de agressiefste methode kiezen voor zover je lichaam het aan kan. Kanker is een agressieve ziekte en die moet je ook agressief aanpakken. Ik denk persoonlijk dat halfzachte methodes niet werken. De aanval is soms de beste verdediging. Stel je voor dat je een tijger bent en dat je die smerige rottumor te grazen neemt. Als je je boos voelt dan is dat ook helemaal niet erg...probeer kracht te putten uit die boosheid. En als je het helemaal niet zitten dan gooi je gewoon lekker wat kapot...goedkope mokken van de hema of zo...en dan laat je het de werkster weer opruimen..
Hou je sterk en ik denk aan je hoor. Alle goede gedachten van iedereen hier moeten gewoon werken. Brainpower!!

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:16

Ook ik wil je een hart onder de riem steken!
Super dat je zo positief bent!!
Heel veel sterkte!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:28

Horse_lover9 schreef:
Inderdaad.. of pb's dat je er iets van moet leren en dat ik dit kennelijk nodig had om met 2 benen op de grond te komen weer? :(

Verder heb ik nogal wat voor mijn kiezen gehad in mijn hele leven en hele dierbare mensen ook nog eens verloren.
Dus wie zegt dat ik dit misschien even nodig had...
Nu dan maar even duidelijk.. daar krijg ik de volgende neigingen van:
{:)-:( -:(- #) _-:( :n 8)7 :x }:)

Zoooo... dat is er uit ~~}>

Hoe durven ze! Niets van aantrekken want hier sta jij boven! :( sommige mensen.....

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:41

Pap met suiker doe ik altijd van het merk brinta!
Je moet dat spul mixen met melk en dan wat suiker erbij, zitten super veel vezels in dus prima als ontbijt.

http://brinta.nl/producten De vierde, brinta classic, is de normale pap.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:41

Wat een stom woord trouwens :')

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:15

Volgens mijn zus (2 kleine kinderen) zijn die olvarit potjes hartstikke lekker. Heb alleen geen idee of het waar is want ik vind ze er zo onsmakelijk uitzien dat ik het nooit heb willen proberen :P

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:42

Ik moet zeggen dat de olvaritpotjes van mijn broertjes ook wel bij mij naar binnen zijn gegaan :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:46

Lieve TS,
Net als vele anderen vind ik het walgelijk wat sommige mensen opperen per PB. Als ik jou was, zou ik eerlijk gezegd niet eens reageren :o
Jammer dat je vriendinnen nog niet zijn langsgeweest en wat fijn dat de werkster zo goed haar best heeft gedaan :P
Fijn dat je zo dicht bij verschillende winkels woont en dus zelf je boodschappen kunt doen. Ik denk dat saai 'aardappelen, vlees en groente' het best te pureren is. Wat ik zelf lekker vind zijn die verschillende fruitcompotes met geprakte aardappels :+

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:49

Lieve TS

heel veel sterkte.. :(:) :(:)

fijn dat je je nu alweer ietsje beter voelt!

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:58

Ik vind het maar knap hoor, hoe je zo kort na het onderzoek hier al een update plaatst en hoe je het met humor tegemoet gaat. Je opmerkingen over je eigenlijk niet zo leuke verjaardag waren toch echt wel grappig. (en alsnog gefeliciteerd) Het lijkt er op dat je ook echt steun uit dit topic haalt, fijn!!
Die pb's met negatieve dingen.... WEG ERMEE.

Verder dacht ik dat dit misschien een leuk kadootje voor je was, voor straks als je weer wat aan moet sterken.... :x

http://www.youtube.com/watch?v=YowPM7yZ ... r_embedded

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:03

TeSzZz schreef:
Volgens mijn zus (2 kleine kinderen) zijn die olvarit potjes hartstikke lekker. Heb alleen geen idee of het waar is want ik vind ze er zo onsmakelijk uitzien dat ik het nooit heb willen proberen :P

het voordeel van die potjes lijkt mij dat ze het in verschillende structuren hebben. per leeftijd wordt het iets grover van structuur dus dan kan je zelf uitvogelen wat je kan verdragen en heb je toch nog iets te "kauwen"

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:06

Symbeami schreef:
Ik vind het maar knap hoor, hoe je zo kort na het onderzoek hier al een update plaatst en hoe je het met humor tegemoet gaat. Je opmerkingen over je eigenlijk niet zo leuke verjaardag waren toch echt wel grappig. (en alsnog gefeliciteerd) Het lijkt er op dat je ook echt steun uit dit topic haalt, fijn!!
Die pb's met negatieve dingen.... WEG ERMEE.

Verder dacht ik dat dit misschien een leuk kadootje voor je was, voor straks als je weer wat aan moet sterken.... :x

http://www.youtube.com/watch?v=YowPM7yZ ... r_embedded

Hahaha geweldig, ik heb echt vlak gelegen _/-\o_

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:26

hahahaha die tug toner _O- _O-

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:39

Ik ben heel blij om te lezen dat je in ieder geval toch opgewekt klinkt, dat de bokkers je toch op kunnen vrolijken. En ik hoop dat er snel meer duidelijkheid is en een plan van aanpak.

Ik wens je nogmaals heel veel sterkte en kracht toe, en ik blijf volgen hoe het met je gaat.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:49

Je hebt lekker zitten posten vandaag :D
Niet zo gek dat je gister nog even misselijk was! Gelukkig niet gebraakt!

Jeetje, alleen maar gepureerd eten... Heb er wel eens vaker iets over gelezen.
Denk dat je er wel aan gaat wennen. Ga eens googlen, denk dat je daar ook veel ideeën opdoet!

Wat betreft boodschappen, kun je het niet laten bezorgen?
Dacht dat de AH dit wel deed. Scheelt jou weer een hoop energie!

lovehorses7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:59

Ik vind je een topwijf!

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 21:05

Heb t in een word document voor info over waar ik op moet letten en waar ik kan kopen gezet.. dank voor de tip :o .
Wat kost een beetje ipad nu?
Wil er voornamelijk op internetten en foto's op zetten.
Verder wil ik vooral thuis op mn netwerk gaan, maar ergens anders zoals in ziekenhuis, wil ik er ook op kunnen voor niet teveel geld...

Evelli schreef:
vuurneon schreef:
Ik heb die van mij ook mooi bij de apple store laten updaten :j

Dan zou ik alles kwijt zijn qua fotos e.d. dus zijn zelf gaan klooien.
Heeft 2 avonden gekost en een hele zaterdag en toen was hij eindelijk geupdate.
Maar goed, was een waarschuwing voor de TS :+ het is het waard om voor te sparen, maar koop er wel eentje met OIS5 :+

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:06

Gewoon even een heeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke kus en knuffel voor jou TS!! :* :* :* :*

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:08

Overigens, inderdaad AH bezorgt boodschappen! :) Tot in de keuken zelfs! :) Dus dat zou voor je al schelen! Kan je rijst eten? Evt. met ragout ofzo? Dat vind ik zelf altijd erg lekker, enkel rijst met ragout :9

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 21:09

Wat.. 'pap' of 'brinta' :o
Beide gekke woorden hahaha.
Ga morgen voor pap kijken. vandaag niet in supermarkt ofzo geweest.. even kijken of dat morgen lukt.. vast wel *\o/* .

Undefined schreef:
Wat een stom woord trouwens :')

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:09

TS: Ik heb een galaxytab gratis bij een data abonnement :) van Vodafone is dat! Kost me 17E per maand, kan je ook gewoon zonde wifi internetten :)

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 21:10

Dan liever zelf pureren denk ik.. ziet er onsmakelijk uit :')

TeSzZz schreef: