Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:Anders kan ik van de week wel voor je kijken DB en naar je opsturen
en idd, aceton droogt heel erg uit, mijn huid slaat dan wit uit rondom mijn nagelriemen.
edit: ik kan zo'n rek aanraden, echt het is ff een investering maar het ziet er irl gewoon hartstikke netjes en chique uit, vriendlief heeft er niet zoveel problemen mee gelukkig al maakt ie weleens grapjes dat ie een beter plekje weet (de kliko)![]()
Overigens vind hij het heerlijk als ik in het weekend zijn handen doe, lekker schrubben met soda en daarna insmeren met lemony flutter, dat is zo grappig
LauraMc schreef:Talisa schreef:Weer 2 nieuwe Catrice lakjes erbij, 2.50 per stuk is ook niks eigenlijk he!430 Purplelized en 650 Goldfinger
(heb nog 660 I'm A Star op btw
)
http://img.photobucket.com/albums/v632/ ... to21-5.jpg
Waar haal jij die purplelized vandaan? Die heb ik nog nooit gezien!
Annetje schreef:Wahahah! Dat is een goede om te doen als hij me weer een keer wakker houdt met zijn gesnurk! Hardnekkige glitterlak op zijn tenen smeren.
SimoneDV schreef:haha geweldig die verhalen, met een schuurspons![]()
Ik heb straks een date, had vorige keren al china glaze for audrey en secret peri winkel op maar k wil nu eigenlijk wel iets met een nailartKan ie er mooi aan wennen dat ik altijd de meest opvallende dingen op m'n nagels heb haha
weet alleen nog niet wat.
xhouvanjou schreef:Ik kom ook binnenvallen.
NOTD: een hand donkerblauw, andere hand turkoois.
Allebij mini lakjes uit zo'n pot uit de hema, alleen ik kreeg ze niet open, waardoor de stiefbroer van mn vriendin zn tanden erin heeft gezet.
Ze zijn na 2 dagen nog niet echt aan het chippen, alleen een beetje tipwear.
SimoneDV schreef:haha geweldig die verhalen, met een schuurspons![]()
Ik heb straks een date, had vorige keren al china glaze for audrey en secret peri winkel op maar k wil nu eigenlijk wel iets met een nailartKan ie er mooi aan wennen dat ik altijd de meest opvallende dingen op m'n nagels heb haha
weet alleen nog niet wat.