Nagellaktopic #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LibertyHorse

Re: Nagellaktopic #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:38

Handig die tips om je nagellak terug te duwen :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:38

xDramaQueen schreef:
Anders kan ik van de week wel voor je kijken DB en naar je opsturen :)
en idd, aceton droogt heel erg uit, mijn huid slaat dan wit uit rondom mijn nagelriemen.

edit: ik kan zo'n rek aanraden, echt het is ff een investering maar het ziet er irl gewoon hartstikke netjes en chique uit, vriendlief heeft er niet zoveel problemen mee gelukkig al maakt ie weleens grapjes dat ie een beter plekje weet (de kliko) :))

Overigens vind hij het heerlijk als ik in het weekend zijn handen doe, lekker schrubben met soda en daarna insmeren met lemony flutter, dat is zo grappig _O-

Als je dat voor mij zou willen doen, heel graag! :D

Haha, als ik thuis met zo'n rek aankom sta ik waarschijnlijk met rek en al op straat. :=
Echt briljant dat je vriend ook echt geniet van zo'n handen-behandeling. Ga de mijne ook eens zo'n behandeling aanpraten. :))
(En de soda-behandeling ga ik ook onthouden, neem maandag gelijk wat soda mee als ik toch boodschappen aan het doen ben.)
Heb vriendlief trouwens wel eens ge-Fluttert. Hij had een kapotte nagelriem, die ik na een uur lang aandringen mocht 'behandelen' met Flutter, en het was binnen een mum van tijd weer over. Hij was helemaal verbaasd dat het echt werkt. :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 00:50

Zo was het eerst écht niet het is een enorme beer van 2 bij 2, uber macho ook en dan moet ie niets van vrouwen dingen weten, de eerste keer heb ik tegen hem staan schreeuwen, óf ik ging het schuurpapier insmeren óf hij mocht me niet aanraken _O- dat was de eerste keer dat ik hem mocht flutteren :') Idem dito met soda, moet altijd eerst tegen hem ingaan :') nu vraagt ie er zelf om :))

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:57

_O- _O- _O-
Het dreigement "dan mag je me nooit meer aanraken" werkt altijd. :D

Betekend dus wel dat er nog hoop is voor mijn lieftallige vriend, die ook vrij anti-handverzorging is.. (Op de Flutter na dan, soms komt er een verdacht citroenluchtje voorbij, en dan ontkent hij dat hij aan de Flutter heeft gezeten. Tuurlijk schat. :+)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 01:01

Ja helemaal op dat moment want we waren een weekend weg _O- hij wist niet hoe snel hij zijn handen aan mij moest geven :') hij zal het never nooit zelf doen maar dat is gewoon omdat ie echt het type man is die wil dat er voor hem gezorgd word :') zal de volgende keer eens een lakje erop gooien _O-

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 01:13

Haha heel herkenbaar! Ik mag af en toe ook even de handen van manlief behandelen. Zijn voeten heb ik ook vaak gedaan. Zelf zal hij niet gauw gaan smeren, want hij vindt creme vies voelen aan zijn handen :=

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 01:15

_O- Je hebt wel van die speciale mannen-nagellak. Misschien is dat wat voor 'm?! :')

Haha, misschien moet ik dan ook eens een poging wagen als wij een weekendje weg zijn. Al gebeurd dat de komende 100 jaar niet. :')
Z'n handen zijn er de laatste paar jaar na z'n carrière-switch er wel stukken vooruit op gegaan. Hij werkte eerst op de bouw, en tegenwoordig zit hij meer op kantoor, dus dat scheelt al een hoop qua eelt enzo. :=

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 02:46

Hahaha wat herkenbaar van die vriendjes en handen/nagels :D mijne heeft laatst ook een half uur zitten frunniken met m'n setje nagelverzorging :)) en steeds vragen "hee waar is dit ding voor?" :')

LauraMc schreef:
Talisa schreef:
Weer 2 nieuwe Catrice lakjes erbij, 2.50 per stuk is ook niks eigenlijk he! :D 430 Purplelized en 650 Goldfinger :) (heb nog 660 I'm A Star op btw ;) )
http://img.photobucket.com/albums/v632/ ... to21-5.jpg

Waar haal jij die purplelized vandaan? Die heb ik nog nooit gezien!

Ik was bij de kruitvat in assen :)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 02:50

Talisa schreef:
Hahaha wat herkenbaar van die vriendjes en handen/nagels :D mijne heeft laatst ook een half uur zitten frunniken met m'n setje nagelverzorging :)) en steeds vragen "hee waar is dit ding voor?" :')

lijkt me heel komisch :P

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 02:55

ik heb ook wel eens nagels van ex gevijld haha xD

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 06:23

talisa schreef:
LauraMc schreef:
Waar haal jij die purplelized vandaan? Die heb ik nog nooit gezien!

Ik was bij de kruitvat in assen :)

Hee daar winkel ik ook vaak mij lakjes! of bij de trekpleister in assen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 11:08

Grappig al die mannen! Mijn kerel vindt creme aan zijn handen ook vies voelen, maar als ik zijn handen insmeer/masseer mag ik natuurlijk niet meer stoppen :P
Hij vindt mijn nagellak trouwens ook leuk, vooral als er glitters overheen gaan. Hij vindt alleen wel dat het steeds veel te lang duurt voor het droog is. Haha

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 11:22

Kijk eens aan, de mannen kúnnen dus wel bijgeschaafd worden :D

Ik krijg het bij die van mij niet meer voor elkaar denk ik... :')

De laatste keer dat ik nagelak bij hem op deed was hij erg pissed off! 's Nachts rode nagellak op zijn tenen gedaan, hij heeft het er met spiritus weer afgeboend met een schuurspons.. _O-

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 11:32

Wahahah! Dat is een goede om te doen als hij me weer een keer wakker houdt met zijn gesnurk! Hardnekkige glitterlak op zijn tenen smeren. }>

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:06

Nou zeg, al die mannen :p
Mijn vader die is timmerman, hout enzo. Hij heeft altijd superruwe handen...
En in de winter zitten er altijd scheurtjes in zijn handen.
Hij doet wel vrijwillig vaak crème op zijn handen :)
Ik denk niet dat zijn handen ooit helemaal fijn en zacht worden :')

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:13

Annetje schreef:
Wahahah! Dat is een goede om te doen als hij me weer een keer wakker houdt met zijn gesnurk! Hardnekkige glitterlak op zijn tenen smeren. }>

Ik had dus na zn nagelbehandeling hem nagellak opgesmeerd haha van dat doorzichtige waar je sterkere nagels van krijgt! En ik maar roepen "neee als het opdroogt glimt het niet meer hoor!!" hahahaha mooi wel! Hij maar krabben de volgende dag :') "DAT DOE IK DUS NOOIT MEER!" :')

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:26

haha geweldig die verhalen, met een schuurspons _O-

Ik heb straks een date, had vorige keren al china glaze for audrey en secret peri winkel op maar k wil nu eigenlijk wel iets met een nailart :Y) Kan ie er mooi aan wennen dat ik altijd de meest opvallende dingen op m'n nagels heb haha :P weet alleen nog niet wat.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:33

Persoonlijk zou ik gaan voor een rustige nail-art (streepjes of bloemetjes oid), dan kan hij er rustig aan wennen. :))

_O- Met een schuurspons en spiritus. Geweldig! :')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:34

SimoneDV schreef:

Ik heb straks een date, had vorige keren al china glaze for audrey en secret peri winkel op maar k wil nu eigenlijk wel iets met een nailart :Y) Kan ie er mooi aan wennen dat ik altijd de meest opvallende dingen op m'n nagels heb haha :P weet alleen nog niet wat.

GLITTERBOM!
Ik heb zowaar mijn misschien-toekomstig-vriendje al getraind dat hij zèlf naar m'n nagels vraagt _O-

Heb de nagel maar netjes kort gevijld, ik zie nog wel wat ik met de rest doe.
Misschien maak ik er gewoon een zielig gezichtje op :P

Ik vind het zo zonde nog 7 lange nagels ook kort te zetten omdat er eentje afgebroken is -O-
Want als ex-nagelbijter groeit dat natuurlijk niet zo goed.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:40

Donkerblauw schreef:
Persoonlijk zou ik gaan voor een rustige nail-art (streepjes of bloemetjes oid), dan kan hij er rustig aan wennen. :))

_O- Met een schuurspons en spiritus. Geweldig! :')

ja denk dat ik gewoon voor simpele polka dots ga ofzo, alleen ff kleurtjes kiezen :P

Aurorae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:44

Ik kom ook binnenvallen. :)
NOTD: een hand donkerblauw, andere hand turkoois. :')
Allebij mini lakjes uit zo'n pot uit de hema, alleen ik kreeg ze niet open, waardoor de stiefbroer van mn vriendin zn tanden erin heeft gezet. _O-
Ze zijn na 2 dagen nog niet echt aan het chippen, alleen een beetje tipwear. :D

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:13

xhouvanjou schreef:
Ik kom ook binnenvallen. :)
NOTD: een hand donkerblauw, andere hand turkoois. :')
Allebij mini lakjes uit zo'n pot uit de hema, alleen ik kreeg ze niet open, waardoor de stiefbroer van mn vriendin zn tanden erin heeft gezet. _O-
Ze zijn na 2 dagen nog niet echt aan het chippen, alleen een beetje tipwear. :D

Ja, mijn stiefbroer is heel sterk in zijn tanden, haha, neegrapje.

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:18

oh_oh schreef:
De laatste keer dat ik nagelak bij hem op deed was hij erg pissed off! 's Nachts rode nagellak op zijn tenen gedaan, hij heeft het er met spiritus weer afgeboend met een schuurspons.. _O-

_/-\o_ _O- _/-\o_

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:29

SimoneDV schreef:

Leuk, laat je nog ff het resultaat zien? :D En veel plezier met je date!

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:10

Ik ga dus straks mijn nagellak afhalen.
Alleen heb ik even een vraag over de remover...

Etos.

-Extra zacht voo de nagels en nagelriemen.
-Met glycerine en lanoline.

*achterkant:*

Deze Etos nagellak remover verwijdert op een snelle en effectieve manier je nagellak. De nagellak remover is verrijkt met glycerine die je nagelriemen verzacht en uitdrogingen van je nagels voorkomt.

*waarschuwing:*
---

Ingredienten:

Aceton (en nog meer)

Nou, dus ik had laatst gevraagd of al die remover niet slecht is voor je nagelriemen...
Iemand antwoordde dat het vooral slecht is als er aceton in zit, dan zou hij uitdrogen ofzoiets.
Zou ik deze remover gebruiken?