Wendy schreef:Pletje123 schreef:Dit had ik eerder in het topic ook aangegeven, maar ik werd meteen beschuldigd van het feit dat ik mensen wil bekerenIk snap er niks van! Heb meerdere malen aangegeven dat het voor mij prima is als iemand geen kinderen wil, om welke reden dan ook. Maar ik vind het wel jammer (en wel vervelend) dat sommige dames hier zeggen dat kinderen stinken en vooral vervelend zijn..
Dan oordeel je mijns inziens te hard. Net zoals ik te hard zou oordelen als ik zou zeggen dat iemand die bewust kinderloos blijft niet goed snik is. Ieder zijn ding toch? Een beetje respect voor elkaar graag
Voor de dames die geen kinderen willen en voor de (aanstaande) moeders!!
Waarom oordeel je dan te hard? Ik mag toch, net als iedereen, zeggen wat ik van iets vind? En nee, ik heb niks met kinderen. En ja, ze stinken, maken kabaal, kunnen uitermate vervelend zijn. Maar guess what: dat kan mijn paard ook (volgens anderen), en daar heb ik dan wel weer heel veel mee. Maar vind ik het ook niet erg als anderen het niet met mij eens zijn dat mijn paard het meest fantastische paard is dat er is.
Waarom is het dan ineens respectloos als het om kinderen gaat?
Waarom is het respectloos als iemand tegen mij zegt: kinderen stinken allemaal! Omdat het ook mijn eigen kind aan gaat als je het zo formuleert. Als je goed bij jezelf nagaat, dan zie je toch hopelijk zelf ook wel in dat dat zonder respect is?????
Ik vind het ook zonder respect als iemand zegt dat alle paardeneigenaren dom zijn. Nergens zeg ik dat het met paarden niet zonder respect zal zijn
Dan oordeel je mijns inziens te hard. Net zoals ik te hard zou oordelen als ik zou zeggen dat iemand die bewust kinderloos blijft niet goed snik is. Ieder zijn ding toch? Een beetje respect voor elkaar graag
. We kennen elkaar goed genoeg om zulke grapjes te maken. Ik heb dat kleintje wel eens graag op mijn schoot en ik vind het leuk als ze lacht maar wat ben ik blij dat ik alleen "het plezier" en niet de lasten heb. Na een uurtje of 2 ga ik lekker naar huis, zonder me af te vragen of ik wel ga kunnen slapen die nacht.

voor dat filmpje.