Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLiezel schreef:Niet aangenomen
MightyJoe schreef:Maar zag erg mooie swatches van DB! Fashion addict en snow globe zijn zooo gaaf!
MyLittleLove schreef:Even een vraagje: op welke kleuren vinden jullie mat mooi staan? Want ik had bruin opgedaan en toen mat van 'n vriendin geleend maar dat leek net alsof ik poep op m'n nagels had gesmeerd.
malih schreef:hmm, maar ik smeer me handen en alles juist heel veel in met cremewaar kun je die lush halen ?
Skessa_ schreef:Net naar KV geweest, het Circus schap stond er.... Alleen was alle nagellak al geplunderd
Toen naar het Catrice schap gelopen, daar lag er nog 1tje verstopt. De roze, die wilde ik eigenlijk niet, maar toch maar meegenomen
malih schreef:Iemand hier enig idee...
Mijn nagels zijn slecht... Heel slecht, nu heb ik al verschillende nagel verharders gebruikt waar onder die van herome. Maar niks lijkt te werken, Als me nagellak afbladderd trekt hij hele stukken nagels mee...k had eerst lange toen heb ik ze heel kort gemaakt maar ook dat werkt niet op dit moment...
Skessa_ schreef:Niet eerlijk he.... Zeg ik echt net dat ik een bestelverbod heb.......... komen ze met zoiets aanzetten![]()
xDramaQueen schreef:NIET... AAN.... TOEGEVEN....
straks kunnen we dan een mega order bij TD doen
xDramaQueen schreef:klein pakket 9 groot pakket geloof 45? oid