Nagellaktopic deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 11:59

Afbeelding
Color Club Meet me under the mistletoe. 2 laagjes maar ik was zo boos die avond, superlang bezig geweest met een manicure, ga ik douchen en kon ik alle lak er af vegen erna...Dit was dus mijn nood manicure, in bed gelakt :P Voor de mooi moet deze wel drie laagjes.

Afbeelding
Afbeelding
Deze heb ik nu op, OPI Ds Bold. Is 1 van de 2 nieuwe DS'en die onlangs uit zijn gekomen.

Ik moet echt die ringvinger vijlen, ziet er niet uit :')

Ladyloe

Re: Nagellaktopic deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:02

Haha je ringvinger groeit een beetje krom of niet?
Color Club Meet me under the mistletoe, die vind ik heel gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:05

Volgens mij groeien al mijn nagels krom :') En omhoog, hahaha!!

Die under the mistletoe is inderdaad heel gaaf, door de wazige foto kan je een klein beetje van de glitters zien. In het echt blingt het je tegemoet :)

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:07

Dan gaat die op me lijstje! :j

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:07

Duuuh...ik een heel verhaal getyot....verkeerd klikje... *weg verhaal*

Anyhow, die koeien zijn echt retetof! Heb alleen geen roze en voel me een naaper als ik dat nu meteen doe :')

@liek_ die deuken hebben stiekem heel veel mensen, de z.g.n. "beau lines" (als je googelt krijg je echt horror nagels te zien..misschien maar niet doen :p )
Maaqr die komen doordat je een periode wat ziek, stressig, niet lekker in je vel etc. etc. bent geweest waarin je nagels even wat midner hard groeide en daarna weer op full speed verder gaan. Dan vullen ze wat minder hoog op naast dat ze niet zo hard groeien.
(kan van alles zijn, zelfs je parkiet die niet eten wil...verschilt p.p.)
Maar waarschijnlijk heb je ze dan ook op andere nagels :) niet per definitie op allemaal, maar 1 is ook weer wat weinig :P

En tzja...de etos heeft dus nog de hele week aanbieding...moet me inhouden ben ik bang.

En mn ebay pakketje is on my way! Kan rustig nog een dag of 10 duren helaas...maar het is verstuurd *\o/*

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:10

Mooie lakjes sloffiee en Liek_! :D
Die paarse glitter effect-dinges van de Etos heb ik ook. Die is extra leuk over een zwarte lak. :))
En de Color Club en Models Own vind ik echt heel gaaf! Die gaan ook op m'n wishlist. :D

Over 20 minuutjes mag ik weer naar huis, en dan ga ik eindelijk eens m'n nagels fatsoenlijk knippen en vijlen. Van 't weekend is er een hoekje van m'n nagel afgebroken, dus alles moet weer kort. Zonde, maar 't is niet anders. Kan d'r ook weer eens een kleurtje op doen, loop al 2 dagen zonder lak. Schandalig! :))

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:12

Ik wilde het er ook af gaan halen, maar heb besloten om maar even bij te werken.. Weet anders echt niet wat ik er op moet doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:12

Sorry maar heb het echt maar op 1 nagel ;) En heb er ook geen witte plek dat het gekomen is door hard stoten ofzo. Snap er dus niks van! Groeit wel heel langzaam uit gelukkig.

**Gaat googlen**

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:30

Als iemand zegt; niet googlen.
Dan weet je gewoon dat iedereen het gaat googlen :')

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:41

xConnie schreef:
Als iemand zegt; niet googlen.
Dan weet je gewoon dat iedereen het gaat googlen :')

Ik now :Y) alles over de "niet" theorie al bijna bestudeerd... XD
Maar mensen doen het toch wel waarschijnlijk, kan ik er maar beter bijzetten dat het vieze nagels zijn :D

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:47

Meeeh ik wil ook weer lange nagels.... 8 van de 10 zijn nu kort ;( door het werken.

Heb gisteren met 2 meiden een nagellak avondje gehouden, een had een hele konad set bij uit amerika <3 zijn leuke creaties uitgekomen!
zelf ben ik aan de slag gegaan met tape , dotting pen en glitters.. :')
linker hand; glitter paars met grove glitter coat, zwart met witte stippen, verschillende kleuren vakjes dmv tape, felix the cat :').. moest een pandabeer worden maar het werd een kat! en duim is met allemaal roze/witte/rode stipjes
mn rechter hand heb ik de stipjes gedaan wit + iedere nagel nog een andere kleur.. :') dikke carnaval op mijn nagels, en ik moet zo naar school haha

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 12:50

marjolein_el schreef:
oh oké! Nou alsnog klinkt het niet zo lekker. :=

Op pagina 1 staat onderaan een how to, zoals je dan kunt zien, niets engs aan :D

liek mooie kleurtjes!

edit: en dankzij yellowfish weer voorzien van een potje nagelriemencreme van lush *blij* :D

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 13:06

Lolleke schreef:
als je googelt krijg je echt horror nagels te zien..misschien maar niet doen :p

Tóch gekeken natuurlijk...aaargh wat een horror inderdaad!! %)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 13:11

Donkerblauw schreef:
Britt_Sisi schreef:
kom maar met voorbeelden van bijvoorbeeld catrice heb ik nog heel weinig, ik heb run forrest run (oud en nieuwe) en heb die perfectly lilac ofzo en die hoe heet die, hele licht roze lets mauve on, verder nog niets van catrice
van essence heb ik alleen een bruinpaarsige
ik vind knal kleurtjes mooi, niet van die doorzichtige want dan zie je men lelijke nagels erdoorheen haha
glitters vind ik ook leuk hahaha
moeilijk dit!

Oke, eens even kijken..
Van Catrice:
550 Marilyn & Me - rood met glitter
360 Raspberry Fields Forever - fel rood-roze
380 Forget-Me-Not! - redelijk fel paars met glitter
400 Blue Cara Ciao - felblauw
580 Blues Brothers Vol. II - donkerblauw met glitter
540 Am I Blue Or Green - fel licht blauw-groen http://www.pinkypolish.nl/2011/04/21/sw ... -or-green/

En van Essence heb je Choose Me! Echt een hele mooie kleur, maar daar moet je zeker een base-coat onder doen, anders loop je een week lang met een blauwe gloed op je nagels (spreek uit ervaring.. :+ )
Afbeelding

Voor de rest weet ik niet wat ze verder aan Essence hebben, of welke nagellak ze bij de Hema en Etos hebben. Ben al een tijdje niet bij een nagellakschap in de buurt geweest. Maar misschien weten anderen hier uit het topic wel wat leuke lakjes voor je. :)

Trouwens, even een tip voor iedereen die nagellak vraagt voor Sinterklaas/Kerst: schrijf het nummer van de lak op, want als je het lakje alleen omschrijft krijg je misschien wel een kleur die er op lijkt, maar die je niet leuk vindt.. En dat zou zonde zijn. :Y)

Thanx! ik ga gelijk even men lijstje opstellen haha!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 13:13

Marije__ schreef:
Meeeh ik wil ook weer lange nagels.... 8 van de 10 zijn nu kort ;( door het werken.

Heb gisteren met 2 meiden een nagellak avondje gehouden, een had een hele konad set bij uit amerika <3 zijn leuke creaties uitgekomen!
zelf ben ik aan de slag gegaan met tape , dotting pen en glitters.. :')
linker hand; glitter paars met grove glitter coat, zwart met witte stippen, verschillende kleuren vakjes dmv tape, felix the cat :').. moest een pandabeer worden maar het werd een kat! en duim is met allemaal roze/witte/rode stipjes
mn rechter hand heb ik de stipjes gedaan wit + iedere nagel nog een andere kleur.. :') dikke carnaval op mijn nagels, en ik moet zo naar school haha

Fotooo! :))

Oh DQ, hoe lang is zo'n potje Lemony Flutter houdbaar? Zag gister dat die van mij al een half jaar over datum is. Oepsie. :=

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 13:14

Ik ben ook weer bij gelezen.

Die nagellakjes van de etos durf ik toch niet zo te kopen, heb al zoveel goedkope nagellakje sgehaald wat prut is dat ik er nu wel helemaal klaar mee ben. als ik geld over heb ligt mijn wihslist thuis al klaar naast de computer. zijn wel 30 lakjes ofzo hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:26

Donkerblauw schreef:
Oh DQ, hoe lang is zo'n potje Lemony Flutter houdbaar? Zag gister dat die van mij al een half jaar over datum is. Oepsie. :=

Huh :? Waar staat de houdbaarheidsdatum op dan? Ik kan er geen 1 ontdekken. Heb m wel uit Londen dus misschien is het wel anders. Het zijn in elk geval allemaal olieen, dus dat moet echt ontzettend lang houdbaar zijn. Zolang de textuur goed blijft en hij ruikt niet vreemd zou ik hem lekker blijven gebruiken!

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:29

Ukster schreef:
Ik ben ook weer bij gelezen.

Die nagellakjes van de etos durf ik toch niet zo te kopen, heb al zoveel goedkope nagellakje sgehaald wat prut is dat ik er nu wel helemaal klaar mee ben. als ik geld over heb ligt mijn wihslist thuis al klaar naast de computer. zijn wel 30 lakjes ofzo hahaha

Ik moet zeggen dat die effect lakjes van de etos het toch goed doen. Ze smeren lekker, dorgen goed op en dekken goed (ten minste, wat ik tot nu toe geprobeerd heb)
Heb er 1 foto van, maar dit is 1 laagje van de lak die ik vastheb en die ziet er toch al goed uit.
Afbeelding
De craclke ging ook goed.

Geef toe dat veel goedkope lakjes niet fijn zijn, die van MNY zijn leuk maar toch niet zo fijn. Maar die van de etos hebben me nog niet teleurgesteld in ieder geval :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:32

Liek_ schreef:
Donkerblauw schreef:

Huh :? Waar staat de houdbaarheidsdatum op dan? Ik kan er geen 1 ontdekken. Heb m wel uit Londen dus misschien is het wel anders. Het zijn in elk geval allemaal olieen, dus dat moet echt ontzettend lang houdbaar zijn. Zolang de textuur goed blijft en hij ruikt niet vreemd zou ik hem lekker blijven gebruiken!

Staat bij mij op de onderkant, op die sticker van de persoon die het gemaakt heeft. :) Mijne komt trouwens wel uit Duitsland, ik weet niet in hoeverre dat verschilt met de Nederlandse versie. (Lekker internationaal hierzo. :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:33

Ohhh die letters zijn er bij mij afgesleten :') Zie alleen nog het meisje op de sticker staan maar niet meer wie dat dan was enzo :P

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:37

Klopt, het slijt er vrij snel vanaf. Meestal plak ik er zelf 'n label op met de houdbaarheidsdatum, want die inkt op die etiketten van Lush is echt waardeloos. :+
Hij ruikt nog wel gewoon normaal, alleen hij is wat dikker dan normaal. Heb 'm de afgelopen tijd nog gewoon gebruikt, en er is niks raars te zien, dus 't zou nog wel goed zijn.. Hopelijk. :=

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 15:17

sloffiee schreef:
Mijn nieuwste aanwinst ! net gekocht :D

van links naar rechts

- Etos Nails effeckt Paarse glitters
- Maybeline new york turquase met licht glitter
- essence Parelmoer paars/groen quick dry
- essence Beige/bruin achtig met glittertjes ook quick dry
http://i801.photobucket.com/albums/yy29 ... gelakk.jpg

Ze hadden bij de etos 2e gratis op alle nagel lak en nagelverzoring

Die paars groen is where's the party, is die mooi?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 15:23

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 15:23

ja ! ik maak even foto heb hem nu op.. alleen valt het minder op dan als het in het potje zit

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 15:39

Hier resultaat ! tis wel paarser in het echt..
Afbeelding

als je google`t staan er ook foto`s op :) iets betere als deze

*kweet het.. heb vreselijke nagelriemen.... heb vandaag een bokkenpootje gekocht.. morgen maar even doen