Moeders hebben korte haren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 16:57

HolyPope schreef:
Leef je zoon nog !!?? En hoe oud ben jij dan?

arabica_1 is bijbels.
:+

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:03

Ik moet erg lachen om dit topic, hoor :D . Zoveel mensen, zoveel types. Ik val blijkbaar in de categorie 'ouder' met mijn 41, maar ik heb werkelijk nog nooit iemand horen zeggen dat ik mijn haar maar eens af moest gaan knippen. Eerder het tegenovergestelde, lekker laten groeien nog tot zelfs nog een paar hair extansions aan toe (maar die wil ik dus nooit meer :o, ooit eens gehad lang geleden). Mijn vriend bijvoorbeeld is dol op mijn blonde haartjes, mijn dochter ook. En het belangrijkste; ikzelf ook. ;)
Dus wat menig bokker er van vindt, tja, lekkerrrrr belangrijk. :+

arabica_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:18

slokkie schreef:
HolyPope schreef:
Leef je zoon nog !!?? En hoe oud ben jij dan?

arabica_1 is bijbels.
:+

Ahem, ik bedoel 21 jaar geleden....
Ik ben 44 , mijn zoon wordt 22 dit jaar

Wel leuk om bijbels te zijn }:)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 19:42

Langcara schreef:
Vinden jullie lang haar eigenlijk leeftijdsgebonden? M.a.w. zou een vrouw vanaf een bepaalde leeftijd geen lang haar meer mogen hebben?

Nee, dat vind ik echt grote onzin!
Ik zie hier vaak vrouwen lopen van 45-50+ en die hebben prachtig lang haar. Als het er goed verzorgd uitziet, waarom niet?

Van voor een lyceum van achter een museum? Prima, mogen ze van mij best zeggen als ik 60 ben. :j
Moet er wel bij zeggen dat ik dan niet zo'n hotter then my daughter moeder zou willen zijn, wel gewoon stijlvol ;-)

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:06

Ojajoh schreef:
Mowoah schreef:
Ik vind lang haar bijna nooit mooi staan bij moeders. := Het lijkt op de een of andere manier zo onverzorgd? Of het ligt aan de moeders die ik zoal hier in de buurt tegen kom, maar ik vind een kort en vlot kapsel vele malen leuker dan lang haar. :j

hmm dus een jaar geleden was mijn coupe vele malen mooier dan nu dat ik een kindje heb?
zelfde model en zelfde kleur :=

ligt het aan mij of is dat geen logica? :+

Nee nee zo bedoel ik het niet, ik praat nu dan ook eigenlijk over moeders van rond de 50, zoals mijn moeder. ;)

Iinge_

Re: Moeders hebben korte haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 22:45

Oh leuke discussie.
Ik zie ook veel moeders met kort haar rondlopen maar ook veel met lang haar.

Het leuke is dat mijn moeder dan wel wat is aangekomen nadat ze kinderen heeft gekregen en gestopt is met roken. Maar nou en, ze heeft 4 kinderen gehad en wat maken die paar kilotjes dan uit.
Mijn moeder loopt altijd in broeken en heeft kort haar (ooit lang laten groeien maar vond ze zelf niet leuk). Toch ziet ze er altijd prima en VERZORGD uit.

Ik denk dat dat vooral het punt is, het maakt niet uit of je kort/lang haar hebt of iets in die richting. Het gaat erom of je er verzorgd uitziet. En of dat met een goed seksleven te maken heeft? geen idee. Dat vraag ik liever niet aan mijn moeder. Dat is namelijk iets wat je liever niet weet haha :')