Zwangerschap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:12

Zamora

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:27

Wat gaan jullie hard :D

Wij hebben de babykamer zo goed als compleet gekregen van mijn zwager en schoonzusje :+: Allemaal mooi witte meubels. Ik wou eigenlijk de kleuren van de kamer zo laten maar nu ik weet dat het een meid wordt wil ik toch wel wat roze :o
Al zal ze de eerste periode ook wel bij ons op de slaapkamer blijven :j

Ik heb trouwens met 17 weken ook al veel dikkere buik hoor :o wil niet weten wat er nog bij komt :=

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:29

Nojoukus beschaafd buikje zeg! Wel heel mooi!!! Ik was ook veeeeel ''dikker''. Hier met 19 weken:
Afbeelding

Damn wat was ik groot op een gegeven moment!! Zit meteen weer fotos te bekijken :o

32 weken:
Afbeelding

En ja babykamer groen blauw kan uiteraard ook voor een meisje is maar net wat je zelf leuk vind natuurlijk :)
Ik vond persoonlijk prinsessenroze wel wat hebben :).

Krijg weer helemaal kriebels om serieus aan de slag te gaan met vriendlief voor een 2e :D. Als ik nu zwanger word krijgen we een zomer kindje! Hmmzz.... Lijkt me ook wel leuk :D Dan maar weer voor het ''eggie'' ;)
Laatst bijgewerkt door Caroline1985 op 07-10-11 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:30

bleehhh! kom bij fisio weg! |( niet best... moet nu alles met bekkenband doen.. en overwegen om ook nog met krukken te lopen ;( bah bah bah.. leuk zwanger zijn! pff laat maar gauw komen die kleine!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:32

Tsss, was gewoon dit topic kwijt geraakt!

Lisch: hoe ver ben je nu in de zwangerschap?

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:33

morgen 36 weken.. -O- zo gaan die 4 weken (laten we niet hopen langer) erg lang duren -:(-

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:33

Hier vast een voorproefje van mijn kinderkamer :D, is alleen nog niet helemaal af. Dus daar komt het resultaat ook nog van :D
Dit is de baby kamer waar ik zelf nog in heb gelegen <3 Altijd verliefd geweest en gebleven op deze baby kamer. Die van mij heeft dus helemaal niks gekost :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog even de kast voordat er was behangen <3

Afbeelding

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:35

ohh wat mooi!! <3

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:41

Nou ja... mn kat is niet bij me weg te slaan vandaag... maf beest. (zal toch geen voorbode zijn, wil nu nog niet bevallen hoor, das weekje te vroeg)
Afbeelding
Mijn buik met 22 weken en 2 dagen. Ik sta iets hol met mn rug en ik heb altijd al een beetje buik gehad.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:45

Mooie buikjes allemaal!

Jeetje Lisch dat is minder...!

Heb wel foto's ook ergens van mijn buik maar moet nodig en nieuwe maken. :=

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 17:04

Hoi allemaal,
Vanmorgen nd VK geweest. Urine is direkt getest en er zat eiwit in. Dus moest gelijk weer door naar het ZH en gynacoloog.
Hebben ze hartfimpje, bloedgeprikt etc. Mag niet meer werken en moet veel rust houden.
Ben nu 26 wk en 2dg zwanger.
Ik heb alle verschijnselen van zwangerschapsvergiftiging, maar de testen waren gelukkig goed. Maar ze houden me nu wel extra in de gaten en moet volgende week alle testen nog een keer doen.
Met de kleine zat alles goed en ik had vanmiddag geen harde buiken.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:03

SUPER leuk Willejanne!!!! Wow!

Bescheiden buikes allemaal hoor :) Vind wel erg mooi om te zien.. Dus wie post de volgende buik ;)

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:07

piewie schreef:
Hoi allemaal,
Vanmorgen nd VK geweest. Urine is direkt getest en er zat eiwit in. Dus moest gelijk weer door naar het ZH en gynacoloog.
Hebben ze hartfimpje, bloedgeprikt etc. Mag niet meer werken en moet veel rust houden.
Ben nu 26 wk en 2dg zwanger.
Ik heb alle verschijnselen van zwangerschapsvergiftiging, maar de testen waren gelukkig goed. Maar ze houden me nu wel extra in de gaten en moet volgende week alle testen nog een keer doen.
Met de kleine zat alles goed en ik had vanmiddag geen harde buiken.

Jeetje!!! Heftig hoor! Gelukkig word je wel direct onder toezicht gehouden. better save then sorry!
Gelukkig met de kleine alles goed! :D

@Lisch: Dat is niet niks ook! Jakkes! Sterkte! En hopen dat de tijd voorbij vliegt dan voor jou
Laatst bijgewerkt door Caroline1985 op 07-10-11 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:07

Leuke kamers komen er voorbij ! Beetje inspiratie opdoen alvast ! :D

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:11

Afbeelding

Mijn buikje :D

Sannert

Hej caroline1985, ik zie dat je bij mij in de buurt woont !

@lisch: wat vervelend !
@piewie: Gelukkig is er niks met de kleine !

Sannert

Wow ! Wat leuk die tekening !Ik ben gek op woezel en pip ! +:+

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:21

Hi meiden,
Zie dat er veel extra echo's hebben gehad, de redenen zijn minder, heb zelf gelukkig nog nooit bloedverlies of een miskraam gehad maar dat lijkt me onwijs beangstigend!
Veel ook met BI, of andere vervelende klachten.

Die test van Nojoukes krijgen we hier in NL toch niet? Niks van gehoord iig..

Wachttijden bij de gyn/ verlos; Hier heerlijk rustig, heb al mn controles in ziekenhuis Goes (ik heb geen verloskundige, enkel een gynacoloog vanwege medische indicatie) en daar zitten nooit meer dan twee mensen te wachten.
Moest een keer naar het Erasmus voor een onderzoek, pfff wat een fabriek daar zeg, nog nooit zoveel zwangere mensen bij elkaar gezien!

Kamertjes; zag er een heleboel voorbij komen, vooral een van de eerste (in dat oude huis, ben even de naam vergeten) is echt mijn smaak.
Hier al wel vreselijke nesteldrang en dan ook al de commode gekocht op MP, de rest krijgen we via via bij beetjes 2ehands. Muursticker ligt ook al klaar :)
Onze babykamer was mijn inloopkast, de inbouwkasten laat ik dan ook staan want die passen helaas nergens.. Ach de baby zal er niks om geven denk..

Schoppen; ik heb er echt zin in dat ik de baby kan voelen, nu bijna 15 weken maar nog geen beweging gevoeld.

Klussen en 2e kindje; Vanwege medisch verleden zou ik verminderd vruchtbaar te zijn, testen laten doen en ik kwam net niet in aanmerking voor hormoontraject, maar na een jaar klussen wel. Gelijk gestopt met de prikpil met het idee dat we dat jaar zouden moeten afwachten, 6 maanden later toch al zwanger!!
Heel mooi en ontzettend blij, al was het wel sneller dan gedacht haha.
2e Kindje komt er hier niet, we houden het bij een.

Piewie; jeetje dat is schrikken zeker? Wel fijn dat er controle is!!

Pubelia; aaaaahh Woezel en Pip :)

:wave:

San84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:25

sjeempie Lisch dat is niet leuk, zo gaan de laatste weekjes in ieder geval niet makkelijk voorbij, hoop wel voor je dat ze snel gaan!!
@ Piewie wat naar zeg! gelukkig zitten ze er wel bovenop, hoop dat het meevalt!!

Afbeelding
buik(je) bij 31 week en 4 dagen...

Afbeelding
een hoek van beebjes kamer
Afbeelding
en andere hoek (let niet op de troep naast de kast dat moet nog een plekje hebben haha)

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:32

mooie kamertjes zeg!
Die laatste 3 zouden ook mijn stijl kunnen zijn.

Toch heb ik een heel ander kamertje: (nog niet aangekleed, maar inmiddels wel met winnie the pooh en lime groen)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:37

ohja en mijn belly paint met 36 weken.
Door een Oostenrijkse paintster.
Het was op een wedstrijd voor painters.
Onderwerp bij mij was 'the circle of life'

Afbeelding

Afbeelding

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:41

Gave paint nicci88!! Een kennis van mij is painter, en die leent mijn buik nu! "moet" nu in deze zwangerschap minimaal 10 keer door haar gepaint worden :D

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 19:06

we waren dan ook 5e van de 22 :D
Internationaal

Marjoleine89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 19:55

Ik kom me hier ook even melden, ben nu 24 weken zwanger en 23 Januari uitgerekend. Ik ben zelf 22 en m'n vriend 41. Voor ons allebei wordt het de eerste. We weten wel wat het is maar houden het nog een verrassing. De babykamer is geverfd, laminaat ligt erin en volgende week komen de meubeltjes.

Ik heb met 5 wk. een echo gehad, met 8 weken enmet 10 weken, voor termijnbepaling, omdat ik de pil slikte en met 12 weken en 21 weken.

Ik pas m'n rijbroeken nu echt niet meer dus ben gestopt met rijden. Reed al 4 weken geen wedstrijden meer, maar vind 't toch wel erg moeilijk haha, ben nog nooit gestopt. Maar ben van plan om m'n paard wat meer op te pakken in 't grondwerk en freestylen en aan de lange lijnen beginnen. Dan blijf ik in ieder geval bezig.

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 20:28

dankjulliewel allemaal! ik hoop heeel erg dat beebje besluit om eerder te komen...

piewie! das erg vervelend.. maar ze houden je gelukkig goed in de gaten! dat is wel fijn

mooie kamers weer! en mooie buik(jes)! leuk om al die verschillen te zien :D

we hebben net een babyfoon gekocht! *\o/* avent + gratis woezel en pip ding voor aan de maxicosi. we gaan nu even kijken of we hem aan de praat krijgen <<)