hoe feller hoe beter.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annutjuuh schreef:Meld me ook even.Heb paar weken geleden de zwarte en witte crackle van Essence gekocht, witte vond ik minder, zwart is wel erg leuk!! Had ik van de week in combinatie met blauw. Stond erg leuk! Morgen ga ik hem proberen met zilver.
![]()
@ Ukster: Zijn dat je eigen nagels??

..?

maar erg fijn dat ze weer met een nieuwe limited komen

Ik durf niet zo goed omdat ik er totaal geen ervaring mee heb maar als ik op Youtube tutorials zie met van die 'natural looks' vind ik het wel heel erg mooi

.
.
, het gaat om de kleurtjes
.
! Maarja, het voordeel daarvan is natuurlijk dat er ook lekker veel in een potje zit..
, ik hou van bronstinten. Is eigenlijk een soort van doorzichtige lak, maar met heel veel glittertjes erin.
. Nergens een glittertje achtergebleven, terwijl ik normaal met glitterlak altijd wel even moet boenen.
. Waarschijnlijk heb je ook zon nodig om de glitters en het effect daarvan te zien en tsja.. Die is nu ergens ver achter de wolken verstopt haha! Erg dunne substantie, ik vind 'm verschrikkelijk lakken. Bij te weinig lak op je kwastje moet je meer pakken, maar dat wordt lelijk omdat-ie snel droogt en bij teveel lak op je kwastje gaat het druppen. Hij droogt erg langzaam!

.
! Op de nagel is hij wel meer paars dan rood, maar de kleur is echt heeeeeel mooi. In het donker is het net een donkerbruine kleur, maar in een beetje licht, tovert-ie ineens om tot een dieppaarse kleur met allemaal subtiele glittertjes erin. 
. Jemig, wat een gave kleur! Al bij het eerste strookje werd ik verliefd. Overigens heel lastig om de juiste kleur op de foto te krijgen.
.
!!