Nagellak 'verslaafden' haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:36

ik HOU van nagellak.
hoe feller hoe beter. *\o/*

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 07:52

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 07:57

annutjuuh schreef:
Meld me ook even. :) Heb paar weken geleden de zwarte en witte crackle van Essence gekocht, witte vond ik minder, zwart is wel erg leuk!! Had ik van de week in combinatie met blauw. Stond erg leuk! Morgen ga ik hem proberen met zilver. :)

@ Ukster: Zijn dat je eigen nagels??

Het zijn mijn eigen nagels ja, mijn nagels zijn best dik en keihard. Toen waren ze wel lang hor. Normaal heb ik ze korter ivm werk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 10:42

Ik eet wel wat vaker knoflook voor sterkere nagels; ga het echt niet in een basecoat doen.. :=

Het is nu echt voorbij met de zomer dus ik ga vanmiddag even winterse kleurtjes inslaan! *\o/*

Nouka

Re: Nagellak 'verslaafden' haha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 15:24

Vandaag deze :D
Afbeelding

Hij lijkt daar wel iets donkerder dan bij mij, er zit een subtiele gouden gloed over :)

SimoneUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 15:26

Ik had een x al mn nagels eerst wit gelakt, met rode en oranje stipjes streepjes en vormpjes :)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 15:43

Yes you tan is moooi :D

ik ga zo dirty berry op doen

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 17:22

Het moet wel goedkomen met mijn nagels, heb net knoflook gesneden _O-

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 18:35

Mooie kleur idd dat bruin!! :)

Dewii: Hou ons op de hoogte van je experiment!! :D

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 18:57

Gelukt!

Afbeelding

Gosh Gold (554) met daarover de crackle van Essence.

Ik heb hier ook een blanke lak staan waar ik een teen knoflook in heb gegooid en het is geen succes.. Zal vast heel goed zijn voor je nagels, maar bij mij bleef het gruwelijk naar knoflook ruiken als ik 'm op had.. :=

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 19:02

Mooi!! :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 19:11

Ja, dat dacht ik al.. Die vieze nagellakgeur vervliegt op een gegeven moment wel als het droog is. Knoflook niet, dat trekt je porien in.. Daarom uhh ruiken bepaalde mensen soms ook niet zo fris.. Netjes verwoord zo toch :D..?

Anc, volgens mij stond de bestelling op de stoep vanochtend. Maar helaas was ik niet thuis, was weggeroepen voor een spoedklus. Weet niet zeker of het Transdesign was, want verwacht ook een pakketje van Paula's Choice, maar denk het wel. Anyway, ze komen morgen nog een keer langs, als het goed is ben ik dan wel op kantoor. Mocht ik nou weer weggeroepen worden, zal ik het overmorgen op het postkantoor moeten ophalen en dan heb je ze denk ik na het weekend binnen.

sissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 19:54

Mooi Nouka! Leuk kleurtje :)

Die crackle vind ik ook wel heel leuk. Ik zal maar eerst even oefenen met gewone lakjes, haha! Morgen wil ik graag mijn Hot Coral nog eens opdoen :j

Hé Yv, zal je altijd zien dat je dan weggeroepen bent.. Hopelijk heb je ze morgen! We willen dan uiteraard wel foto's zien ;-)

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:37

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:39

oeeeh die new york is leeeuk!!

Kikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:41

Ik vind Berlijn juist leuk :D maar erg fijn dat ze weer met een nieuwe limited komen :)

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:42

jaa die is ook gaaf! maar ik heb al zooo veel roze tintjes!

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:45

Ik vind de oogschaduw van Sydney ook zo mooi ... maar ik draag nooit oogschaduw :+ Ik durf niet zo goed omdat ik er totaal geen ervaring mee heb maar als ik op Youtube tutorials zie met van die 'natural looks' vind ik het wel heel erg mooi :)

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 23:29

Leuk, hai!
Door Helene op dit topic gewezen, haha.
Ik heb een klein verzamelinkje lakjes, valt in het niets bij wat sommige hier hebben staan :=

Ik ben op het moment aan het wachten tot ik deze
Afbeelding
en deze
Afbeelding
binnen krijg en dan kan ik weer aan de slag *\o/*

Weten jullie toevallig of Essence/Catrice/andergoedkoopmerk een pastelgroen/mint kleurtje heeft?

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:01

catrice heeft een klein beetje zo'n kleur. enkele pagina's hiervoor zie je een foto van mijn duim met een strikje. dat heeft er veel van weg

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:18

Ja inderdaad, Am I Blue or Green lijkt daar wel op. En Sold Out Forever ook volgens mij, maar die is nu letterlijk 'sold out forever' :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:35

Jaaaahhhh, ze zijn binnen!!! *\o/* *\o/*
Zo op het eerste gezicht allemaal erg mooie kleurtjes. Ik ga ze even testen zo :D.

Edit: Essie heeft ook een hele mooie mintgroen, maar volgens mij valt dat merk niet onder heel goedkoop. Anders gewoon even naar de kruidvat of drogist rijden om te kijken wat ze nog in het assortiment hebben? Is natuurlijk ook meer een zomerkleurtje dan winterkleurtje..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:36

Tatataaaaaa ;).
Alle foto's hebben Rimmel NailRescue als basecoat, 2 lagen ChG en geen topcoat. Nabewerking is ook niet gedaan, omdat ik toch 5 lakjes wilde uitproberen.
Dus niet teveel op de lelijke randjes enzo letten ;), het gaat om de kleurtjes :D.
Ik moest trouwens wel wennen aan die kwastjes.. Die zijn meterslang :+ ! Maarja, het voordeel daarvan is natuurlijk dat er ook lekker veel in een potje zit..

Swing Baby
Wow.. Heerlijk kleurtje <3, ik hou van bronstinten. Is eigenlijk een soort van doorzichtige lak, maar met heel veel glittertjes erin.
1 laag is erg subtiel, 2 lagen is wat meer dekkend en vind ik ook mooier. Heerlijke substantie, lakt erg netjes en de lagen zijn mooi dun.
Droogt lekker snel. Verwijderen van de lak ging ook wonderbaarlijk snel :). Nergens een glittertje achtergebleven, terwijl ik normaal met glitterlak altijd wel even moet boenen.
Afbeelding

Bare If You Dare
Mooie kleur, maar ik had iets meer peachy verwacht. Hij is wel peachy, maar met een gouden glitter erin. Heel apart. Weet nog niet zo goed wat ik ervan vind op mijn nagels. In het potje vind ik 'm heel mooi!
Ondertussen heb ik de tweede laag erop zitten en moet zeggen dat hij nu wel mooi is. Maar vind het meer een lente- of zomerkleurtje. Deze blijft dus voorlopig nog even in mijn kast :D. Waarschijnlijk heb je ook zon nodig om de glitters en het effect daarvan te zien en tsja.. Die is nu ergens ver achter de wolken verstopt haha! Erg dunne substantie, ik vind 'm verschrikkelijk lakken. Bij te weinig lak op je kwastje moet je meer pakken, maar dat wordt lelijk omdat-ie snel droogt en bij teveel lak op je kwastje gaat het druppen. Hij droogt erg langzaam!
Afbeelding

Admire
Toch eigenwijs geweest en Admire besteld ipv Tantalize Me. Op de een of andere manier trekt die metallic look me toch net wat meer.
Hij streept inderdaad wel wat, maar ik denk dat dat met een basecoat eroverheen wel wat verdoezelt. Ook deze substantie is weer prima, duurt alleen iets langer met drogen dan Swing Baby.
Van deze lak heb ik overigens maar 1 laag erop gedaan, dekt goed!
Afbeelding

Cowgirl Up
Het kleurtje waar ik me het meest op verheugd had (samen met swing baby), omdat het een mooie dieprode kleur lijkt met een glimmer erin. Diepe kleuren en bronstinten zijn mijn favo's. En roze uiteraard :D.
Ik vind 'm geweldig <3! Op de nagel is hij wel meer paars dan rood, maar de kleur is echt heeeeeel mooi. In het donker is het net een donkerbruine kleur, maar in een beetje licht, tovert-ie ineens om tot een dieppaarse kleur met allemaal subtiele glittertjes erin.
Stunning! Ben echt heel benieuwd hoe deze in het zonlicht is! Droogt helaas wel vrij langzaam.
(ik zie net die witte vlekjes op de foto, denk dat er iets op mijn lens zat, want heb geen idee wat dat is? Zat iig niet op mijn nagels..)
Afbeelding

Caribbean Temptation
And last but not least.. Erg nieuwsgierig geworden naar deze roze kleur, met een blauwpaarsige glans in het flesje!
Okay.. I've got a new favorite :o . Jemig, wat een gave kleur! Al bij het eerste strookje werd ik verliefd. Overigens heel lastig om de juiste kleur op de foto te krijgen.
Ik heb hier ook maar 1 laag gebruikt, vind 'm hartstikke goed dekken. Ik denk dat-ie nog iets intenser wordt bij een tweede laag, maar ik vind 'm zo al erg mooi.
Fijne substantie, nagels waren echt heeeel snel klaar. Droogt redelijk.
Afbeelding

Anca, ik ga je even PBen, ze passen namelijk niet door de brievenbus. Ze zijn allemaal ongeschonden aangekomen.
Dusse.. Voor foto's van IV, Concrete Catwalk, Street Chic en Traffic Jam moeten we Anc lief aankijken :).

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:41

Oh de laatste 2 zijn erg gaaf Yv :D !!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:45

Gaaf zeg, vooral die laatste! Ik ben net ook even wezen shoppen, het Catriceschap was al half leeg := Toch nog even 120 Plum Play With Me gekocht, en van Essence 60 Fateful Desire. Zo maar even proberen :D

Is er trouwens ook iemand bekend met Mavala? Burgundy 248 is echt m'n favoriete nagellakje!