Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onassa schreef:Ach jee Angelica moet toch wel erg veel doorstaan hoor...arme meid!![]()
Ik gebruik de krukken alleen als ik naar buiten ga, in huis loop ik er wel heel voorzichtig op hoor, dat is anders geen doen.
Wat bedoel je met startpijn?
Meeste pijn heb ik al ik uit bed kom, waarschijnlijk omdat dan gedurende de nacht alle pijnstillers uit gewerkt zijn.
Met de pijnstillers (tramadol+paracetamol) is de pijn goed te verdragen verder.
Krijg wel enorm kramp in mijn polsen van de krukken maarja, das niet zo gek als al je bewegende gewrichten er niet al te best aan toe zijn.
De paardjes zijn nog niet verhuisd hoor, Drop gaat zaterdag en Onassa eind van de maand.
Ohh Flosje...dat gezanik van de huisartsen!
laat ze zich er zelf eens verder in gaan verdiepen ipv jou ter verantwoording te roepen zeg!
Kan me daar zo boos over maken...zij laten je gewoon verrekken als je lyme hebt!
Flosje446 schreef:Heeft één van jullie ervaring met minocycline? En dan ook met donkere verkleuring van de tanden?
Ik krijg namelijk steeds meer zwarte vlekken op mijn tanden. Het begon tussen mijn tanden aan de onderkant, maar gister zag ik dat er op mijn kiezen ook heel veel zwarte vlekken zitten.