Draagmoeder voor bevriend stel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 10:49

Vandaag een beetje een mineur stemming ...
Geen reden voor hoor, gewoon een beetje moe en het is peen en uien buiten en ik denk dat mijn ongesteldheid eraan komt dus ja ... wel logisch allemaal.
Ga maar eens flink wat poetsen hier in huis want dat is ook echt nodig en dan naar Wupsie toe en vanavond thuis op de bank voor de Voice.

NoGo Duimpjes zijn voor jou vandaag
Charlotte Geduld is een schone zaak. Je man heeft niet negatief gesproken over het onderwerp en heeft gewoon nog wat tijd nodig. Wel begrijpelijk dat de wenspappa's graag een antwoord willen, maar ja ... ook zij zullen geduldig moeten wachten. Persoonlijk zou ik het onderwerp even tussen jullie beiden houden (zonder wenspappa's erbij) dan voelt je man zich waarschijnlijk minder opgejaagd.

amazone77 schreef:
Haar eigen zus die stelde toen voor om draag moeder te worden voor hun,die was nog herstellende van nummer 2....papier werk was al wel rond en toen werd mijn vriendin zwanger....gewoon zomaar *\o/*
en nu is ze zwanger van nr 3 :P

Ik vind het echt heel erg knap wat draag moeders doen. _/-\o_

Snap ik niet helemaal. Volgens de wet moet aangetoond zijn dat de wensmoeder echt totaal nul kans heeft om zelf zwanger te geraken voor het proces rond draagmoederschap in gang kan worden gezet.
Welkom in het topic trouwens

Lottie84

Re: Draagmoeder voor bevriend stel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-11 12:57

Mineur, die ken ik... Hier de hele nacht geen oog dichtgedaan, zoontje had buikpijn.
Om vervolgens rond 9 uur tijdens het spelen zijn halve kamer onder te poepen... Arm hoopje voelt zich echt niet zo lekker... Dat weer werkt ook weinig inspirerend inderdaad... Och ja, ook vandaag gaat een keer voorbij ;) Succes vandaag Asje!!

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 13:16

Ja ach het gaat even helemaal nergens om maar het is gewoon vandaag even blehhh. Zelf de koffie krijgt me niet overeind. Ga zo maar een bakkie afslankthee zetten dan moet ik in elk geval een paar keer gaan sprinten :Y) en ondertussen nog maar even door met de schoonmaak. Als die gedaan is voel ik me meestal ook meteen weer iets opgeruimder.
Gisteren laat naar bed (door de mencursus) slecht geslapen, om 8 uur stond de klusjeskerel en de schilders al aan de deur ... heb je even dit, heb je misschien dat, zou je misschien even zus ... lik me sterretje ... blehhhh blij dat de week bijna om is

Beterschap voor je ukkie Charlotte

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 12:25

Ja hoor, precies op tijd ... het is alweer de eerste dag van de nieuwe cyclus. Straks even kijken of het MCK de telefoon opneemt en dan de afspraken voor volgende week inplannen (bloedtest en scan) daarna afspraak maken voor onderzoek eicelvoorraad.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 12:57

Oeh jij bent sneller dan ik. Ik moet ook maar door narcose is alles van slag, grrrr.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 12:57

En wel heeeeeeeel spannend meis!

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 15:30

Ik heb niet de meest ideale cyclus (25 dagen) maar je kan wel de klok erop gelijk zetten. Ook na een operatie :D
Hoe gaat het herstel verder ?? Begin je je alweer een beetje normaal te voelen ?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 15:33

Nee. Was gisteren kinderen ophalen bij de BSo maar kon dat eigenlijk nog niet. Uit frustratie de fysio gebeld: doe iets! Ik word gekvan die pijn, maar ze zegt tja, botten duren lang. :roll:

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-11 16:59

Pfffffff ben eens geopereerd aan mijn neus, duurde een jaar voordat ik weer een zonnebril kon verdragen!!
Heel vervelend Pauline!!!

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 20:43

Uit dit topic blijkt toch maar weer wat een groot wonder een zwangerschap en de geboorte van een kindje is.

Ik wil alle vrouwen in dit topic met een kinderwens en waarbij zwanger worden niet vanzelfsprekend is heel veel sterkte wensen! En ik heb bewondering voor jullie doorzettingsvermogen en positiviteit.

Al eerder in dit topic heb ik geschreven dat ik geen draagmoeder zou kunnen zijn omdat voor mijn gevoel een kindje dat negen maanden in mijn buik groeit ondanks dat het misschien niet mijn genen zouden zijn toch als mijn kindje zou voelen. Hierdoor acht ik mezelf dus totaal ongeschikt als draagmoeder.

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:23

Dank je wel Esplendido een complimentje is altijd leuk en een beetje extra geluk kan nooit kwaad ;)

Vandaag de 4de dag van de nieuwe cyclus. Bloed laten afnemen op het MCK en ook meteen een inwendig onderzoek scan laten doen. Dat laatste was een beetje vreemd ... de eierstokken zitten niet verstopt maar hebben zich verstopt. Beetje duffe arts vroeg of ik hier misschien meer over wist maar ik kon alleen maar verklaren dat ik naar mijn weten niks verloren had. Goede nieuws is dat ze dus ook niet vol zitten met rommel of iets anders geks anders waren ze wel te zien op de scan, slechte nieuws is dat we op een later tijdstip nog maar een keertje op zoek moeten gaan naar die rare stokken. Ben benieuwd waar ze straks opduiken :D
Als een appel niet ver van de boom valt dan kunnen mijn stokken ook niet ver weg gerold zijn toch :+

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:27

Maar samengevat had je dus niks aan dat onderzoek? Of is dat te kort door de bocht. Pff het zou een waar genoegen zijn als mensen eens dossiers lezen...Maar niet vol met ellende is goed!
En het eierzoeken, wanneer gaat dat plaatsvinden? (het lijkt wel pasen := )

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:45

Hahaa ja het is idd een rare toestand, maar dat ben ik wel gewend hoor. Ik heb eens met een controle van het spiraaltje gehad dat de leerling-arts de baarmoeder niet kon vinden en tja ik raakte een beetje geiiriteerd door het gepor en het gerommel dat ik heel kort door de bocht antwoordde dat hij dan maar het touwtje (zit vast aan het spiraatje) moest volgen
Maar ja jammer voor de arts bleken de touwtjes ingebed te zitten dus er was niks te vinden

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 09:43

Zo, hier nog altijd geen duidelijkheid, mijn verjaardagsfeestje op zaterdag was erg gezellig!
Aan het eind gaf mijn vriend aan dat hij nog snel wat af wilde spreken met de wenspapa's.
Dus ze gaan deze week weer even bellen om een filmpje te pikken ofzo... Straks weet hij het
een maand, het word toch onderhand wel tijd om te zeggen, ik wil of kan het niet, of ik wil
het wel, zelfs als er nog bedenkingen of angsten zijn dan kun je wel al zeggen of je er in
principe achter staat en vervolgens moeten we die dingen gaan door lopen en bespreken.

Ik heb zelf veel bedenkingen en angsten gehad, maar door in gesprek te blijven met de wp
is alles gaandeweg verdwenen. Wat er over is gebleven is vertrouwen in onze band, dat wij
dit met z'n vieren aan zouden kunnen en dat ik met respect en liefde behandeld zal worden
zowel tijdens als (hopelijk voor altijd) na de bevalling.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 09:45

Moderatoropmerking:
Deze laatste pagina verzand het topic een beetje in een HuisKamer stijl. Ik heb dan ook het verzoek gehad het te verplaatsen, maar de meningen daarover zijn verdeeld.
Daarom blijft dit topic op MW staan, met het verzoek hier echt on-topic te reageren. Voor degenen die graag meer willen delen, is het altijd mogelijk zelf een HKtopic aan te maken. De link daarvan mag dan uiteraard in dit topic geplaatst worden.

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 10:29

Charlotte
Hahaha jij staat echt te trappelen om te beginnen he
Nog heel eventjes geduld, je man zal met de volgende date met de wp's vast wel tot een besluit komen en anders is het wel tijd om gewoon recht op de man af aan hem te vragen wat de situatie nu gaat zijn.

Lalidan
Ik weet niet hoe de andere topicleden erover denken maar ik persoonlijk zit liever met dit groepje in de HuisKamer dan dat ik solo verder ga

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 10:53

Ik denk dat het heel belangrijk is om dit topic in MW te houden. Dit topic heeft zodoende al veel mensen weten te raken en er zijn mensen die naar aanleiding van dit topic de moed gevonden hebben om hun droom waar te gaan maken, er zijn mensen die voor zichzelf helder hebben gekregen dat ze eicellen af zouden kunnen staan, of dat ze zelfs de kracht zouden hebben om een draagmoeder te zijn. Ik vind het belangrijk om hier en daar wat luikjes te openen om zodoende zulke mooie dingen mogelijk te maken.

Als het grootste gedeelte van je post ontopic is dan kan er in principe af en toe wel een offtopic post erbij zitten, als het hoofdonderwerp maar het draagmoederschap blijft en we niet te ver gaan afdwalen van dit onderwerp. We kunnen uiteraard ook die PB knop gebruiken :D

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 12:48

Zo, ook weer even bijgelezen na een tijdje zonder internet te hebben gezeten.

charlotte: Spannend! Hopelijk komt je vriend snel met het verlossende antwoord :)
Mooi dat je het over hebt voor de wensouders! Maar in de OP stond dat je dit niet wilde doen omdat je zelf net hersteld was van de bevalling? Wat is er dan in de tussentijd veranderd als ik vragen mag? Dit topic bestaat ook immers net iets meer dan een maand :)

Asjemenauw: Wat een slopend traject ga je in... Nog sowieso 20 weken dus voor ze überhaupt iets voor je kunnen doen in Nederland.
Raar van je eierstokken, dat die verstopt zitten. Ben toch benieuwd waar ze die dan weer gaan vinden!
Hoe gaat het nu met jou vriend?

NoGo: Sommige mensen horen niet in het ziekenhuis te werken... Dat blijkt maar weer.
Heb je je eigen gyn nog gesproken?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 12:52

Zal ik anders een ander topic aanmaken en hier naartoe linken? Of wil iemand anders dat doen?

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 13:41

Joyckuh schreef:
Zo, ook weer even bijgelezen na een tijdje zonder internet te hebben gezeten.

charlotte: Spannend! Hopelijk komt je vriend snel met het verlossende antwoord :)
Mooi dat je het over hebt voor de wensouders! Maar in de OP stond dat je dit niet wilde doen omdat je zelf net hersteld was van de bevalling? Wat is er dan in de tussentijd veranderd als ik vragen mag? Dit topic bestaat ook immers net iets meer dan een maand :)

Ik werd nogal overvallen door de doortastendheid van die medebokker ;)
Ik heb dit topic geopend omdat de wensvader ging beginnen aan zijn research naar het draagmoederschap,
ik had al een gevoel dat ze waarschijnlijk uiteindelijk mij wilde vragen, dus ik wilde mijn eigen mening helder
krijgen over dit onderwerp. Dat is gelukkig inmiddels erg goed gelukt!!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 13:47

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 13:54

Nee, dat zeker neit, daarom is het ook zo leuk als anderen zich ook melden. Gewoon met een open mening, voor of tegen :)

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 14:30

Inderdaad ik vind het super interessant om er van verschillende hoeken naar te kijken :j

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 14:39

Wat een hoop ineens gebeurd hier!

Asjemenauw mooi is dat, eieren die verstoppertje spelen nog voordat sinterklaas in het land is.. Ze zeggen dat sinterklaas vroeg is dit jaar, maar pasen is ookal vroeg bezig..
Nee sorry, geintje.. Heeel vervelend dat ze niks hebben kunnen vinden zeg! Maar ze kunnen toch niet zomaar "weg" zijn?

Charlotte ik ben benieuwd wat je vriend gaat doen. Geef hem de tijd, dan komt het vast allemaal wel goed :)

Goed idee trouwens een HK topic. Dan gaan we hier niet teveel offtopic, en kunnen we toch allemaal iedereen volgens zonder offtopic te gaan :)

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 14:58

Ik weet dat ik hem de tijd moet geven maar hoeveel tijd heeft iemand nodig, ik was er al vrij snel uit. En het gaat in eerste instantie om zijn gevoel, voelt het ok of niet? Zoals ik al zei, als hij zegt ik zou het kunnen maar..... dan zijn wel al weer een stap verder...