Geen reden voor hoor, gewoon een beetje moe en het is peen en uien buiten en ik denk dat mijn ongesteldheid eraan komt dus ja ... wel logisch allemaal.
Ga maar eens flink wat poetsen hier in huis want dat is ook echt nodig en dan naar Wupsie toe en vanavond thuis op de bank voor de Voice.
NoGo Duimpjes zijn voor jou vandaag
Charlotte Geduld is een schone zaak. Je man heeft niet negatief gesproken over het onderwerp en heeft gewoon nog wat tijd nodig. Wel begrijpelijk dat de wenspappa's graag een antwoord willen, maar ja ... ook zij zullen geduldig moeten wachten. Persoonlijk zou ik het onderwerp even tussen jullie beiden houden (zonder wenspappa's erbij) dan voelt je man zich waarschijnlijk minder opgejaagd.
amazone77 schreef:Haar eigen zus die stelde toen voor om draag moeder te worden voor hun,die was nog herstellende van nummer 2....papier werk was al wel rond en toen werd mijn vriendin zwanger....gewoon zomaar![]()
en nu is ze zwanger van nr 3![]()
Ik vind het echt heel erg knap wat draag moeders doen.
Snap ik niet helemaal. Volgens de wet moet aangetoond zijn dat de wensmoeder echt totaal nul kans heeft om zelf zwanger te geraken voor het proces rond draagmoederschap in gang kan worden gezet.
Welkom in het topic trouwens