[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 18:15

Esmeralda schreef:
ben overings verbaasd dat zulke enorme wachttijden zijn. "Vroeger" rende je naar binnen en je liep even later met je tattoo weer naar buiten. Maar goed de techniek ect is uiteraad wel verbeterd ect.

Heb ik de laatste keer toch ook nog gewoon gedaan hoor. Gewoon binnengelopen en stomtoevallig was er op dat moment niemand waardoor ik meteen aan de beurt was. Half uurtje later stond de zaak vol, ik had gewoon mazzel dus.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 18:48

Goof schreef:
Esmeralda schreef:
ben overings verbaasd dat zulke enorme wachttijden zijn. "Vroeger" rende je naar binnen en je liep even later met je tattoo weer naar buiten. Maar goed de techniek ect is uiteraad wel verbeterd ect.

Heb ik de laatste keer toch ook nog gewoon gedaan hoor. Gewoon binnengelopen en stomtoevallig was er op dat moment niemand waardoor ik meteen aan de beurt was. Half uurtje later stond de zaak vol, ik had gewoon mazzel dus.

nou we waren laatst bij de bodyflair voor een piercing, en daar kon je idd een bom af laten gaan
terwel het bij Bob beredruk was. Dus het zal heus wel verschillen iff. Maar omdat ik toch veel wachttijden las, dacht ik dat dus

Goof

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 18:54

Het was dus bij Bob :+

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 18:56

Goof schreef:
Het was dus bij Bob :+

:')

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 18:59

Ayasha schreef:
Kunnen jullie dan gewoon binnen lopen en hij wordt gezet?

Als je geluk hebt wel ja.
Maar vrienden van mij hebben afspraken staan want die zijn hun armen en oksels aan het laten dicht zetten. Kei-gaaf. Dus ik mag meekomen en dan maakt ie wat extra tijd vrij. Vorige x moest een vriend ook al eerder stoppen omdat het te veel pijn deed. :P

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 19:01

Esmeralda schreef:
nou we waren laatst bij de bodyflair voor een piercing, en daar kon je idd een bom af laten gaan
terwel het bij Bob beredruk was. Dus het zal heus wel verschillen iff. Maar omdat ik toch veel wachttijden las, dacht ik dat dus

Dat noem ik niet opvallend. Bodyflair heeft geen goede neem. Daar zou ik dus ook nooit meer van me leven een piercing laten zetten.
Spreek ook uit ervaring.
Bij Bob heb ik ook twee keer een tijd moeten wachten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 19:12

Esmeralda schreef:

Hier zitten er ook nog waar dat kan maar die wil je niet laten tattoƫren.

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 22:53

mischien ook afhankelijk van de omgeving en het aantal shops die er zitten?
en het tijdstip wat je wilt ik weet dat waar ik ben geweest je ook niet hoeft te vragen voor de zaterdag of vrijdag maar als je gewoon door de weeks kan ben je veel eerder aan de beurd en natuurlijk ook afhankelijk van wat je wilt maar denk dat voor een kleine tekst je niet zo lang hoeft te wachten dat kan vaak nog wel worden ingepland maar ja als je echt een wat grotere wilt dan kost dat ook meer tijd dus zal je mischien langer moeten wachten

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:34

Haha over lange wachttijden gesproken! 2 januari komt ie dan eindelijk! :D

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 16:58

Ik mag a.s. woensdag "eindelijk" :D

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 17:22

Ik zit een beetje in een dubio.. Ik heb bijna 2jaar geleden een tattoo op mijn rug laten zetten en het is tijd dat hij word bijgekleurd. Ik belde dus tattooman op en kreeg zijn vrouw aan de telefoon, waarna ik te horen kreeg dat ik moet betalen voor bijkleuren. Ze zei erbij dat het normaal binnen 2 maanden na het zetten gratis is (komop zeg). Toen ik haar zei dat ik mijn sterren heb laten bijkleuren, een jaar nadat hij gezet was, zei ze ja, maar dat is geen 2 jaar.
Ligt het nou aan mij dat ik het gewoon achterlijk vind dat ik moet betalen voor bijkleuren? Het hoort toch bij de service?

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 17:28

Lijkt mij heel logisch. Kost natuurlijk inkt en tijd, dus een kleine vergoeding lijkt me sws op z'n plaats. Maar ik heb dan ook geen verstand van tattoo's :)

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 17:42

Ik vind 't ook echt niet raar dat je moet betalen hoor.
Dat 't binnen 2 maanden gratis is, is ook niet zo raar: als een tattoo niet mooi geneest kunnen er lichte plekken ontstaan.
Als-ie er uiteindelijk goed op zit en na 'n paar jaar moet-ie bijgekleurd vind ik 't normaal dat je daarvoor betaalt. :)

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 17:43

Na 2 jaar is een tattoo altijd iets vager lijkt me. Ik heb mijn tattoo destijds na 2.5 maand laten bijwerken,
en ik geloof dat in die shop een 3 maanden regel geldt. Zeker na 2 jaar lijkt het me heel normaal om daar
gewoon voor te betalen :j.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 17:51

Dan ligt het dus toch aan mij :')

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 18:10

Bij mij is er altijd gratis bijgewerkt hoor, service van de shop zodat je daar terug komt denk ik, haha!

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 22:44

na 2 jaar is het natuurlijk veel meer werk om bij te kleuren dan meteen erna ;-)
daarom is dat

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 22:49

Moet een tattoo trouwens altijd bijgekleurd worden? Die van mij ziet er namelijk na bijna 7 jaar nog helemaal super uit. Kleuren zijn niet vervaagd, en heb hem nog nooit bij laten kleuren.

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 22:58

Als hij er nog helemaal super uit ziet en het is niet vervaagd is het niet nodig hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 09:55

Nu weet ik wat er zo raar voelt, ik heb allemaal bultjes onder de witte inkt die heel pijnlijk zijn als je ze aanraakt. Zal wel wegtrekken denk ik zo.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 10:15

Hoe pijnlijk is een (niet zo hele grote) tattoo op je pols, linlks, ongeveer op de plek waar je horlogebandje zit? Ik wil daar nl. heel graag een zeepaardje laten zetten... :)
(met welk lichaamsdeel laten tatoƫren is het te vergelijken qua gevoel? heb al plaatjes op onderbenen, bovenarmen, onderbuik, onderrug en bovenbeen zijkant... daar waar je been in je bil overgaat)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 10:46

Doet geen pijn joh! Ik heb iets lager een tattoo staan, omdat ik dat mooier vond. En daarboven was ik bang dat ze makkelijker in je ader prikken en dus dat het blauw zou worden als ze erin prikken.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 10:49

Ik heb vorige week in Spanje een tattoo laten zetten.
Geen wachtlijst en meteen worden geholpen.

BeauNicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 15:12

Ik heb een kroon op mijn onderrug met daarin M.S.R *\o/* Hij is al een poos genezen (april 2011 gezet) maar ik moet hem nog steeds eventjes laten bijwerken! *D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 15:13

Lailaa schreef:
Ik heb vorige week in Spanje een tattoo laten zetten.
Geen wachtlijst en meteen worden geholpen.

Foto!