Ooit bijna 11 weken gestopt, dat lukt me vast nog wel een keer

Zet 'm op allemaal!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mrjlnx schreef:Nou ik heb gefaald. Ik heb met het uitgaan een half peukje gerookt.
Kon de verleiding niet weerstaan, en er werd gerookt in de kroeg en tsjah toen
moest ik natuurlijk ook even een paar hijsjes. Gelukkig smaakte het niet echt,
dus bij een paar hijsjes gebleven en nu alweer 2 dagen niet gerookt. Daarvoor 6 dagen niet gerookt.
Het gaat prima, en na die ene sigaret had ik er niet opnieuw moeite mee gelukkig.
Marigold schreef:mrjlnx schreef:Nou ik heb gefaald. Ik heb met het uitgaan een half peukje gerookt.
dus bij een paar hijsjes gebleven en nu alweer 2 dagen niet gerookt. Daarvoor 6 dagen niet gerookt.
Het gaat prima, en na die ene sigaret had ik er niet opnieuw moeite mee gelukkig.
gauw vergeten en mooi doorgaan met stoppen en de dagen door tellen, incl voor die ene halve peuk.
8 dagen dus, net als ik
toch wel een heel stoere prestatie van ons dacht ik zo
mrjlnx schreef:Nou ik heb gefaald. Ik heb met het uitgaan een half peukje gerookt.
Betteke schreef:Helemaal niet gefaald, gewoon een zwak momentje. Niet al te hard zijn voor jezelf hoor.