Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horsii_mine schreef:Zijn hier meer mensen al bij Jetjuh geweest als speldenkussen de afgelopen weken?Ik mag zondag! Heb er zin in!!
Horsii_mine schreef:Zijn hier meer mensen al bij Jetjuh geweest als speldenkussen de afgelopen weken?Ik mag zondag! Heb er zin in!!
Chiaraa_ schreef:Ik heb vandaag me dermal piercing laten zetten!
Nog iemand die het heeft?
De mijne doet zo'n zeer en bloed ook nog de hele tijd..
Suus_ schreef:Horsii_mine schreef:Zijn hier meer mensen al bij Jetjuh geweest als speldenkussen de afgelopen weken?Ik mag zondag! Heb er zin in!!
Jaaa vorige week zondag!
Ik heb een Christina laten zetten bij haar. Stonden daar 5 mensen te kijken haha echt een kijkdoos dus![]()
VCH heb ik ook alweer anderhalfjaar, gaat zo hard zeg!
meisje_ schreef:Heey,
ik heb een vraagje, ik heb ong twee maanden geleden mijn Conch laten zetten.
Eerst ging het een tijdje goed, en toen ben ik met mijn vriend(boer) mee het veld ingeweest, daar was het nogal stoffig, en nu krijg ik hem niet meer goed. Er zit een soort bultje aan de achterkant, waar pus uitkomt, en gister hong er een beetje een korstje los toen ik dat eraf haalde begon het weer te bloeden.
Ik maak hem 2x per dag met een wattenstaasfje en gewoon water schoon.
Iemand tips wat ik er nu nog aan kan doen?
meisje_ schreef:Ik had al eens schoongemaakt met zeezout.. Maar nog niet de piercing eruit gehaald.
Kan of mag dit gewoon? Dit ivm met de genezingstijd enzo...
Moet ik dus gewoon zeezout koken laten afkoelen en dit over de achterkant kiepen? Dit als de piercing erzin of eruit is?