Wie doet er hier P90/P90X?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 10:43

Ik heb vandaag weer fat burnertje gedaan plus een lousy workout van slim in 6 :')

Ik eet nu trouwens echt volgens het P90X plan: 50% eiwitten, 25% koolhydraten en 25% vet. Dat is veel meer koolhydraten dan ik een jaar lang heb gegeten en ik merk het ook tijdens de workouts. In het begin heb ik echt opgefokte energie (koolhydraten energie), na 30 minuten lijkt het alsof ik niet meer verder kan en dan *boem* krijg ik ineens een stroom 'kalme' energie die aanvoelt alsof ik uren door kan gaan (vet energie). Heel grappig om te voelen :)

hetbommeke

Re: Wie doet er hier P90/P90X?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:48

Als ik te weinig KHD eet, en meer eiwitten, krijg ik een amoniaklucht als ik ga zweten. Beetje raar verhaal maar heb het opgezocht, schijnt niet zo goed te zijn. Dus ik blijf maar even op de gewone boterhammetjes en brinta pap zitten.

Zo even kijken wat er op de planning staat voor BBL. Nu eerst de kids ophalen en broodje erin stoppen :=

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:08

Phormicola, zou ik dan eens een dagschema van je mogen zien? Ben wel benieuwd wat je dat allenaal eet!

Hetbommeke, ik eet ook elke dag brood en ontbijt soms mt brinta :+:

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 11:23

Ja hoor :)

O1: 2 knackebrod met 20+ smeerkaas, glas 0% vet melk, 2 kopjes zwarte koffie
*workout*
O2: 3 eiwitten, 1 heel ei, gebakken zonder vet, + aardappelen/doperwten/bietjes, verschilt heel erg, maar altijd 120 gr, 2 kopjes zwarte koffie
T: glas 0% vet yogodrink, 100 gr worteltjes
L: salade, uitjes, komkommer, tomaat, 200 gr gekookte kipfilet of 150 gr mager rundergehakt (oid, kan ook tonijn op water zijn), wat 20/30+ kaas, geen dressing
T: yogodrink, halve avocado
A: 200 gr gekookte kipfilet, dan óf een hele grote salade zonder dressing óf 300-400 gr gekookte groenten, soms met 70 gr krieltjes, 1 kopje zwarte koffie
Verder 3 liter water

Dan zit ik rond de 1600 kcal, wat veelte weinig is, maar ik zit echt de hele dag prop en propvol := Kan echt niet meer bij! Ik doe dit nu zo'n 4 dagen en pas sinds gister ging het een beetje beter met m'n maag, ben de eerste 2 dagen echt kotsmisselijk geweest van dat volle gevoel en m'n darmen maakten ook overuren :o (2de dag heb ik wel 5x volledig gepoept :oo )

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 12:44

zo dat is best veel zeg maar lijkt me wel iets wat voor mij werkt!! Hoezo is 1600 te weinig? Woow dat is idd wel veel 5x.. haha!

ik heb vandaag dit op

O:Yoghurt met kellogs
T: appel
L: 3 volkoren bh met kipfilet
T: appel
D: sperzieboontjes,kipfilet, aardappels+appelmoes
T: stuk fruit of wat groente

Hier zit k denk ik op veeel minder kcal! := Maar hier red ik het wel op..

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 12:59

Wmb is dat echt te weinig hoor. Vooral als je flink sport, zoals ik, dan bouw je die spieren gewoon niet genoeg op.
Ik zit dus op 1600 wat nog maar 100 kcal boven m'n basisverbruik is. Je basisverbruik is wat je lichaam verbruikt door alleen maar te bestaan. Als je een flinke workout doet verbrand je zo 400 kcal en dan moet je nog naar school/werk, je loopt, je ademt, etc. 1600 kcal is dus voor mij echt heel erg weinig, maar er kan niet meer bij :')

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 13:57

Oh oke :D Ik heb het even uitgerekend en ik verbruik in rust 1450. Dus ik moet zorgen dat k dat sowieso binnenkrijg?
soms sport ik wel zwaar en soms minder. Vanaf nu sport ik wel weer veel. met de hond lopen := Ik doe P90/BBL. en hardlopen (start to run)

Ik doe nu trouwens gewoon steeds een workout waar ik zin in heb.
Vandaag wou ik de cardio axe en high en tight doen maar die vond ik beide niets aan. Dus heb de bumbum rapido maar is gedaan :P zweette me kapot.
Vind de Gewone Bumbum ook wel leuk!
Morgen ga ik denk ik de Fatburner doen van P90. En misschien de sculpt van BBL of P90. En morgen ga ik weer hardlopen

Maakt toch niet uit dat ik het door elkaar gooi :) ?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:03

Ha, ik heb de Cardio Axe en de Bumbum vandaag gedaan. Zweette me ook kapot. Maar het is ook warm hier. Heb nu wel een heerlijk gevoel dat ik wat gedaan heb :j

Ik probeer wel een beetje het schema aan te houden, vind ikzelf wel prettig. Vind de P90 niet zo, ik ga meer voor de danspasjes :o Maar dan niet te snel want dan hou ik het niet meer bij :+

Wat jij eet Phormicola, klinkt wel lekker. Vind het voro mezelf wel wat moeilijk te combineren, zeker op dagen dat ik werk. Dan is het toch vaak snel ontbijten met de kids en tussen de middag een lunchpakket met van 4 volkoren boterhammen. En tussendoor op het werk een banaantje/appeltje/komkommer/wortels oid.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:16

Wow.. cardio axe én bumbum :P ben je nu niet bek af _O-
maarja het is mijn eerste dagje dus moet rustig aan beginnen :o en heb iig iets gedaan :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:45

Volgens het schema (doe Slim&Lift) moest ik die doen vandaag, dus dat doe ik dan maar braaf O:)

Morgen staat Sculpt op het programma :j Had ik gister ook gedaan. Erg pittig :roll:

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:52

zoo ik heb de sculpt 1-2- gedaan heb het nu wel warm! tis hier ook warm, verder wel een beetje moeite met de pushups en die je via een stoel moet doen

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:54

HB: Oh niet pittig :P ?

ik ga morgen de Fatburner doen die vind ik leuk :D En ik ga maar even hardlopen(les15 STR)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 15:13

Jawel, wel pittig, heb smiley niet goed uitgekozen... moest deze zijn :wow: Was kapot gisteravond na de Sculpt

Fatburner en hardlopen is ook aardig wat.

Die pushups en de dips (met stoel) zijn ook zwaar, heeft me een tijd gekost voor ik ze allemaal mee kon doen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 19:18

Ik vind de Sculpt echt weinig doen. Ik ben van mezelf al beresterk :o

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 21:02

Zo, vandaag de tweede dag van bbl. Vond de cardio axe heel goed te doen. Door zumba had ik dat wel snel door, lekker een beetje dansen. Ben wel bang dat die na een tijdje een beetje saai gaat worden. Maar opzich wel heel leuk.
En daarna de tummy tuck. In het begin dacht ik, nou dat is goed te doen. Tot die oefeningen op je ellebogen kwamen hahaha, vooral dat je op een elleboog en dan je ander op je rug moet doen, dat lijkt me bijna onmogelijk:p haha.

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 20:08

als ik dit lees doen jullie ook allemaal andere dingen naast P90? ik ga nu de sweat 1-2 doen en ab ripper ben benieuwd!

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 21:03

wauw, het zweet staat op me rug, maar het eerste ging nog wel maar die ab omg me buikspieren doen nu al pijn terwijl ik het slecht kon bijhouden, ik wist niet dat ik ze had maar ik voel ze zeker haha! wel erg leuk om te doen! nu snel een lekkere koude douche nemen