Ik heb zo iets.. alleen dan van coastal scents! Super fijn. Ik heb ze onder tussen via ebay in wit, zilver, groen, paars, blauw, zwart en zwart met een glimmertje
Ik gebruik dit al jaren, echt ideaal! Ik draag het wanneer ik uitga en dat volume wil en toch niet dat kleffe haar als je aan het stappen bent Wel is het zo bij mij, als je het erin doet, dat het ook big staat maar je kan je haar erna niet meer modeleren of je vingers door je haar doen
Die van maybelline heb ik ook, maar die zit volgens mij in een andere verpakking.
Laatst bijgewerkt door Farjen op 08-03-11 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt
_Nancy
Geplaatst: 08-03-11 13:35
quincy123 schreef:
ik heb er net eentje besteld via Ebay voor 0.95 cent inclusief verzenden.. haha
Ik heb de osis dustpower voor 2,55 besteld, inclusief verzenden Heb ik straks 2 potjes, maar ja, als het uit de handel genomen wordt...
xDramaQueen
Geplaatst: 08-03-11 16:03
Farjen, waar heb jij t gehaald? Ik ben zojuist anderhalfuur de stad in geweest en daarna nog eens een ander klein winkelcentrum. Douglas,ici paris, bijenkorf, kruidvat ( meerdere ) etos (meerdere) en trekpleister hebben hem allemaal niet. Bij de bijenkort hadden ze wel een potje gel eyeliner, 1 cm groot 28 euro!! Amehoela! Ook van andere merken niets te bekennen, man o man wat baal ik...
OMGGGG, KRIJG NET EEN PAKKETJE VANUIT CANADA BINNEN! Vriendin is daar voor 6 maanden.. Oooooh, zulke mooie spulletjes van Wet 'n Wild, Covergirl, Bonnebell, Hard Candy en Clinique aaaaah, zo lief!