Bom, weightwatchers is idd met punten tellen en d.m.v. beweging/sporten kan je weer punten verdienen. Dat vind ik wel heel belangrijk. Maar zoals hier al eerder is vermeld, d.m.v. sporten/bewegen en op je eten letten, goede voedingsstoffen tot je nemen, veel water drinken, minder snoepen en zoetigheid zorgt ervoor dat je ook wel gaat afvallen. Mijn moeder is hierdoor (op eigen houtje!) 70kilo!! afgevallen. Al met al waren er bij haar veel factoren die zorgden voor gewichtstoename hoor, dus toen ze daar mee aan de slag ging, ging het er ook hard af! Vind 't nog steeds heel knap van haar.
Overigens ben ik zelf 24jaar, 1.65m. en woog vanmorgen 71.8kg. Wil heel graag richting de 65kg. Maar doordat ik altijd al heel veel heb gesport en bewogen moet ik echt op mijn eten gaan letten. Waar ik dus een poging toe doe d.m.v. weightwachters. En ik ben echt dol op brood/pasta/rijst etc. dus voor mij geen koolhydratenarm-dieet. 
Loveskyra, klinkt wel interessant dat Herbalife, ik heb namelijk ook veel momenten dat ik mezelf de dag door moet slepen. (en ik dieet absoluut niet streng hoor, eet juist altijd heel goed) Om er nu voor te zorgen dat ik minder vermoeid ben, let ik heel erg op wat ik eet. En probeer veel biologisch te eten, zo min mogelijk E-nummers te eten en dus te blijven bewegen en voldoende te drinken.
Laatst bijgewerkt door Anoniem27 op 12-01-11 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt