Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Verder niet meer hardgelopen deze week.. Waarschijnlijk morgen weer:D

Als dieetproduct kende ik het eigenlijk niet.
Ik ben onder behandeling van een diëtiste, zij heeft mij sterk afgeraden om een KH arm dieet te volgen. Zeker om dat ik 3 keer in de week loop, heb ik de KH echt nodig. Ik moet 5 boterhammen per dag eten en 150gram aardappelen, pasta, rijst. Kilo's gingen als een speer, maar nu sta ik helaas stil, ben iets minder concequent op moment.
Word dus toch nog een bank/bed dag. Bah, ik wil lopen. Mijn wedstrijdmaatje mailde mij net, we gaan voor de 12km van de Zandvoortcircuit run. Ik heb nu zoiets, iedere dag niet gelopen, des te lastiger wordt het om te halen. *zucht* eerst maar herstellen.
Af en toe genieten en lekker eten is niks mis mee, volgende dag ga ik wel weer met Renate op stap

heel langzaam val ik ook wel af
Nu ik weer wat fanatieker ga hardlopen hoop ik dat het wat sneller gaat en dat ik tegen de zomer ook 65 kilo weeg. Ik weeg nu 70 dus dat moet zeker lukken
Dat is een kilo per maand namelijk

Ik denk echt dat je koolhydraten toch echt wel nodig hebt. Wat goed dat je gestopt bent met roken!
Maar ik vind vissen enzo heel erg leuk, heb hier op m'n kamer ook een aquarium. Dus 't is wel mijn ding.
Ik eet ook zoveel mogelijk bio en zonder E-nummers/aspartaam enzo
Zit momenteel lekker in m'n vel. Blijf gewoon sporten en dan maakt dat gewicht me niet zoveel uit eigenlijk. Als ik nu zou zien dat ik bv 60 zou wegen, zou dat me weer niet lekker in m'n vel laten zitten. Stom eigenlijk, wat zo'n getalletje met je kan doen.
Die 5 boterhammen eet ik wel op een dag, maar ik neem 's avonds altijd 40-70 gram droge rijst/pasta. Wel altijd alles volkoren enz. Al eet ik daarnaast dan wel zo'n 100 gram vlees/vis/vleesvervanger en rond de 200-300 gram groente. 
Zeker als ik dan op zit te passen en er ligt een zak chips voor me klaar. Dan neem ik er toch echt een paar. Maar dat is 1 keer in de week, thuis eet ik altijd nog wat fruit/yoghurt/kwark 's avonds. 
Heb ook niet echt een vast weekschema waar ik m'n eten op aan moet passen ofzo.
Als ik honger heb, eet ik en daarbij probeer ik dan 3 maaltijden en 2-3 tussendoortjes.
Zelfde als een pot pringles. En ben nog niet iets tegengekomen dat én gezond is én zo lekker weg te snaaien is.