Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:26

Ze waren flink donkerrood en redelijk.. hoe zeg je dat.. diep? Niet breed, maar diep.

Nu zijn ze flink wat lichter en dunner en heb ook het idee dat ze minder breed worden. :)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:54

ja Ik vcermoed dat er ineens iemand uit is gevallen ofzo,, kan anders ook niet verklaren,..
stage was minder blij met het nieuws en zei dat ik het maar moest gaan uitstellen,..
NIET DUS!!
snap dat het heel vervelend is maar school staat achter mij en het is niet voor niks MEDISCH..
anders kom ik weer de zomer door met 24/7 per dag hoofdpijn en dat 3 maand!!!!!

bedankt allemaal voor jullie steun.. heb erg veel aan verhalen van jullie gehad en jullie hebben mij als het ware overgehaald en angsten weggenomen!!
ben echt zooooooooooooooooooo blij!!!
en wij hebben hier zo wie zo kortere wachtlijsten omdat wij in enschede, hengelo, oldenzaal O.K,s hebben.. hierdoor zijn de wachtlijsten erg kort!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:00

Denk ook niet dat alle chirurgen zo een hevige wachtlijsten hebben, ik werk in de gezondheidszorg maar ook ervaringsdeskundige :'). Niet alle chirurgen hebben het even druk (en dat zegt niks over de kwaliteit) en hangt ook af van de status van de chirurg tegenover het ziekenhuis.
Bv: Mijn chirurg die mijn operatie gaat doen is het hoofd van een bekend brandwonden en reconstructief afdeling in een ziekenhuis maar werkt ook als consulent in het universitair ziekenhuis.
- Universitair ziekenhuis waar ze consulent is: 3 maanden voor een afspraak en minimum een 6-7 maanden wachtlijst voor een operatie
- Waar ze afdelingshoofd is: 3 weken voor een afspraak en nuja voor operatie weet ik niet maar het ging allemaal heel makkelijk die datum.

Maar sommige nemen gewoon meer per dag aan, hebben minder patiënten enz enz

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:59

Fijn joyce Eddie! Dat je zo snel aan de beurt bent.

Ik ben nu 8 weken verder en ga volgende week proberen een gewone bh te dragen. Heb al aardig wat setjes gekocht, hihi.
En heb ook een geweldige bikini gekocht. Hij paste zowaar in een keer, dus moest em wel kopen. De jarenlange frustrerende zoektochten naar passende leuk bikini's zijn voorbij *\o/*

De wonden zijn nu echt helemaal dicht en voel me echt weer helemaal goed. Kan nu ook alles weer. Is uiteindelijk toch nog snel gegaan, hadden we een tijdje terug niet gedacht.

Ik heb nu uiteindelijk wel een 75e overgehouden. Wat ik eerst nog wel groot vond klinken, want sommigen met een E laten ook nog verkleinen. Maar ik ben er toch zoooo blij mee. Het is zoveel kleiner dan het was, bh'tjes staan heel schattig en het past gewoon goed bij mijn lichaam. En ik voel me veel vrijer. Qua bewegingsvrijheid en ook geen schaamte meer.
Heerlijk! De vorm is ook erg mooi vind ik zelf. Kleiner had volgens de arts ook niet mooi geworden.
Heb zelf het gevoel dat m'n borsten toen ze groeiden ook bij deze maat hadden moeten stoppen:p haha.
Ik had misschien nog ietsje kleiner verwacht, maar ik ben er uiteindelijk toch heel tevreden over.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 17:48

@s_casper; fijn dat alle wonden nu dicht zijn; die plekken die open zijn geweest; zijn dat nu ook littekens geworden?
mijn open wond gaat sinds 2 dagen ook een stuk beter qua genezing en begint wat in te drogen.
Ik heb nog geen bhs gekocht behalve een sportbh; durf echt nog geen bh te passen met die wonden en littekens met korsten er nog op. eerst maar eens goed genezen en dan ga ik wel kijken.
Ook ik kan niet wachten met shoppen. bijna 18 jaar lang huilend bhs moeten passen en nu pas ik dadelijk overal in ;)
Ik denk zelf dat ik ook op een 75e uitkom. Ik ga over een paar weken als alles goed genezen is ; naar een goede lingeriezaak zodat ze mijn maat goed op kunnen meten.
heb nu 75d aan maar heb het idee dat die aan de zijkant bij de cup net te krap is. heb gister sportbh 80d gekocht en die is qua cupmaat perfect maar de omvang te groot(ze hadden geen 75d) en 80d komt overeen met 75e.
maar is toch een heel verschil meet een 75h zoals eerst.
Ik vind de cuomaat die ik nu zelf heb ook nog wat groot en ook groot klinken maar ook mijn pc vond dit prima bij mijn lichaam passen; kleiner was volgens pc niet mooier geweest.

p.s. ik heb nu de laatste 2 weken wel veel last van mijn armen en schouder; heel stijvig voelt het aan en ook pijnlijk zoals spierpijn/blauw plek; had jij dat ook?
Ik ben de laatste 2 weken toch al een stuk meer aan het doen en ben ook weer regelmatig aan het wandelen enz?
ik ben zelf bang dat het misschien komt door elke dag in dezelfde houding(op rug) te moeten slapen?

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:53

Mijn borsten waren na een half jaar pas helemaal zoals ze hoorden qua maat. :) Kan dus zijn dat je na een paar maanden nog een keer kunt gaan shoppen voor een maatje kleiner. :D

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:59

JE: Wat superfijn!! +:)+
En stage zegt 'uitstellen'..?? Hallo, ik vind het nogal wat dat ze dat zelfs maar durven te opperen! :( Je bent extra als stagiaire, dus niet onmisbaar of zo. Belachelijk.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 21:57

Ik ben dus wel onmisbaar ik sta vaak niet extra maar voor vol!
Ja mijn collega waren er wel mee eens maar iemand van hogere hand als het ware, die vond het raar dat ik dit nu deed. ze vond dat ik maar 2 maand moest wachten, dat kon ik toch niet maken!!!
Ik krijg namelijk betaald en nu ineens ´stop´ ik ermee!
neeheeee dat kan echt niet.....

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 22:00

Ik heb volgende week woensdag afspraak met anestesist (oid :') ) :j ben benieuwd wanneer ik onder t mes mag enzo.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 22:11

veel succes Melanie B!
hoop dat het ook snel gaat bij jou!:D

Charly1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 23:13

Moet er zelf ook nog niet aan denken om die sportbh uit te doen s'nachts hoewel m'n pc heeft gezegt dat hij volgende week af mag.
De littekens zijn zooo dun echt mmwerk en onderhuids gehecht dus ook geen pijnlijke randen.
Kan in ieder geval bh's passen, of k ze al aantrek dan overdag zie k dan wel :P..

Hoe zat dat met jullie met douchen dan? Want k mocht dan 2 weken niet douche.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 07:37

ik mocht na 2 dagen al weer dochen. Ik vind het echt ongelovelijk dat jij een week na de operatie al de sportbh uit mag doen. Lijkt me gewoon echt niet goed.
overal(google) lees je en hoor je dat je de sportbh minimaal 6-8 weken dag en nacht aanmoet en daarna nog enkele weken overdag.
onderhuids hechten is standaard volgens mij en heeft iedereen
Ik had trouwens pas na 2 weken de eerste complicaties(na het verwijderen vd hechtingen)(touwtjes die door de hui naar buiten staken)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 08:53

Ik heb een brief gekregen met de regels en zorg na de operatie.
hier staat de eerste 2 dagen NIET douchen.
dus niet de eerste 2 weken..

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 08:59

Klopt, bij mij was het ook twee dagen niet douchen. :) Ik moest ook 6-8 weken mijn sportbh omhouden dag en nacht en daarna nog overdag x aantal weken (ik heb nu nog altijd een sportBH aan overdag, zit veel lekkerder vind ik haha).

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 09:07

Ik heb gister sport BH,S gekocht.
Heb een C en een D gekocht. na de operatie gaan we kijken welke het beste past!
Wordt nu wel behoorlijk zenuwachtig!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:50

@joyce_eddy; welke maat zou je krijgen na de operatie?
Ikzelf heb gewoon de maat gekocht die mijn pc zei dat ik zou krijgen; ik heb geen 2 versch maten gekocht omdat ik op de pc haar advies afging; bhs passen geen pretje is en je dat zelf de eerste dagen echt nog niet kunt; als de niet passende bh niet goed zit je die misschien niet meer kunt ruilen omdat je borsten de tijd na de operatie nog lekken in de vorm van wondvocht en wat bloed.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:53

Iemand ervaring met een 2e borstverkleining? en vergoeding van de verzekering? Ik heb in 2007 mijn borsten laten verkleinen, nu een beeb gekregen en ben terug bij af. Heb 3 weken borstvoeding kunnen geven, daarna een borstontsteking, waardoor de productie terugliep. ( dus had niets te maken met de verkleining)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:10

Ik heb een C en een D gekocht...
ze weten niet exact welke maat ze bij mij gaan uitkomen daarom adviseerde hij mij om er 2 te kopen-

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 07:43

tientjeh schreef:
Iemand ervaring met een 2e borstverkleining? en vergoeding van de verzekering? Ik heb in 2007 mijn borsten laten verkleinen, nu een beeb gekregen en ben terug bij af. Heb 3 weken borstvoeding kunnen geven, daarna een borstontsteking, waardoor de productie terugliep. ( dus had niets te maken met de verkleining)

ik zie dat je kleine pas 2 maanden oud is; ik zou het nog ff afwachten; kan nog wel ene half jaar of langer duren maar het kan zijn dat je je oude cup gewoon weer terugkrijgt. Ik weet niet of je al weer op je eigen gewicht zit maar ook dat speelt natuurlijk mee.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:02

Tamaramt, de kleine is inderdaad nu bijna 10 weken. Nu is mijn borstverkleining ook al 4 jaar geleden en voor mijn zwangerschap was ik ook al terug bij af. Ben destijds van een G naar een E gegaan en zat voor mijn zwangerschap alweer op een G. Ik zit overigens alweer op mijn oude gewicht. Ik wacht ook zeker totdat er evt een 2e is, want na 2 verkleiningen hoef je zeker niet meer te rekenen op borstvoeding geven.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:46

Ik snap sowieso niet waar om ze jou dan maar verkleind hebben tot een E? (of was dat je eigen wens?) Mag ik vragen wat je omtrek/omvang is?
Ik wilde zo klein mogelijk (zodat het nog wel mooi zou zijn, maar mocht er een cup bij komen, het geen man overboord zou zijn..) Dus ik ben van een F naar een C gegaan.. :) (met omvang 85)

Ik weet natuurlijk ook niet of je momenteel met veel overgewicht kampt? Want als dat zo is, dan is het nietzo heel gek dat je weer in cups bent toegenomen.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:32

Ik wilde ook wel kleiner, maar dat kon niet omdat mijn aanzet te breed was en dan zou het resultaat niet mooi zijn. Bovendien; als je bv 1.80 bent en vrij stevig gebouwd, dan kan ik me voorstellen dat een E heel mooi past.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:36

hier idem dito; ik heb een brede borstaanzet en ben zelf 1.72 ong bij een gewicht van 70 kg; heb nu een 75d(misschien 75e cup moet nog ff laten opmeten) en ik had een 75h cup.
mijn pc wilde het ook niet kleiner doen omdat dat niet mooi was bij mijn figuur
Laatst bijgewerkt door tamaramt op 15-04-11 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:47

Daarom is ook mijn vraag, wat is je omtrek ;) ?! Dat heeft vaak een groot verband met hoe klein de cup kan worden. Die van mij kon inderdaad ook niet kleiner dan 85C (maar dat is bijvoorbeeld net zo groot als een 70E ;) ! ).

Nu merk ik dat mijn brede borstaanzet er voor zorgt dat ik niet heel gemakkelijk fijne zittende bh's vind.
Maar ach, ik ben dolgelukkig met mijn BVK.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:51

Ik heb een omvang van 75. Ben 1.70 en 70 kilo. Dus een normaal gewicht. Dit woog ik ook met de borstverkleining. Ik had destijds in de bh´s een G, maar daar puilde nog vanalles langs en overheen. Dus ik denk dat ik groter had. Ze zouden me terugzetten naar een C, maar dat heb ik uiteindelijk nooit gepast.