Nu zijn ze flink wat lichter en dunner en heb ook het idee dat ze minder breed worden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Niet alle chirurgen hebben het even druk (en dat zegt niks over de kwaliteit) en hangt ook af van de status van de chirurg tegenover het ziekenhuis.
. Niet alle chirurgen hebben het even druk (en dat zegt niks over de kwaliteit) en hangt ook af van de status van de chirurg tegenover het ziekenhuis. 

Kan dus zijn dat je na een paar maanden nog een keer kunt gaan shoppen voor een maatje kleiner.
 Kan dus zijn dat je na een paar maanden nog een keer kunt gaan shoppen voor een maatje kleiner.  

Je bent extra als stagiaire, dus niet onmisbaar of zo. Belachelijk.
 Je bent extra als stagiaire, dus niet onmisbaar of zo. Belachelijk.                                                         
 )
 )  ben benieuwd wanneer ik onder t mes mag enzo.
 ben benieuwd wanneer ik onder t mes mag enzo.                                                          ..
..

Ik moest ook 6-8 weken mijn sportbh omhouden dag en nacht en daarna nog overdag x aantal weken (ik heb nu nog altijd een sportBH aan overdag, zit veel lekkerder vind ik haha).
 Ik moest ook 6-8 weken mijn sportbh omhouden dag en nacht en daarna nog overdag x aantal weken (ik heb nu nog altijd een sportBH aan overdag, zit veel lekkerder vind ik haha).                                                         

tientjeh schreef:Iemand ervaring met een 2e borstverkleining? en vergoeding van de verzekering? Ik heb in 2007 mijn borsten laten verkleinen, nu een beeb gekregen en ben terug bij af. Heb 3 weken borstvoeding kunnen geven, daarna een borstontsteking, waardoor de productie terugliep. ( dus had niets te maken met de verkleining)

(met omvang 85)
 (met omvang 85) 

?! Dat heeft vaak een groot verband met hoe klein de cup kan worden. Die van mij kon inderdaad ook niet kleiner dan 85C (maar dat is bijvoorbeeld net zo groot als een 70E
 ?! Dat heeft vaak een groot verband met hoe klein de cup kan worden. Die van mij kon inderdaad ook niet kleiner dan 85C (maar dat is bijvoorbeeld net zo groot als een 70E  ! ).
 ! ).