Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 12:23

mmmmm even gekeken maa rik denk dus van niet.
Nog een keer doen? Is iedereen voor? We gaan nu al vaak offtopic, dan mag het legaal :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 12:24

Es macht mir kein flaus aus :D Ik klets toch wel _O- on topic, off topic, no problemo

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 12:36

+:)+ vind het een prima plan hoor :)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 12:52

Ik ben geregistreerd dat mijn nabestaanden het mogen beslissen. Mijn vriend weet mijn organen beschikbaar mogen worden gesteld. Heb ik een iets prettiger gevoel bij.

Als ik zo naar buiten kijk, kan ik mij niet voorstellen dat het zo slecht weer wordt :n Wil vanavond lopen, dus duimen voor droog weer! :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 12:54

Als de mods er geen probleem van maken dat wij wel eens offtopic gaan maakt het mij niet uit. :)

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 13:02

SAKKIA schreef:
Mensen, ik wil jullie graag erop wijzen dat het deze weekdonor week is :j Denk er eens over na, het is zoooo hard nodig..........
Ik ben al donor :j

MamboBeach schreef:
Als de mods er geen probleem van maken dat wij wel eens offtopic gaan maakt het mij niet uit. :)
Het maakt mij ook niet uit. De mods komen hier nooit klagen dus ip kunnen we ook gewoon een algemeen topic blijven. Maar we hebben nu wel iedere keer dat we na 100 pagina's moeten sluiten en bij een HK topic kun je t/m 500 pagina's gaan dus is misschien toch handiger...

Mirkim schreef:
@ Pebb., was inderdaad lekker weer, volgens mij kun je in Appelscha heel lekker lopen hé?! Ik heb iig genoten van het weer op het ruggetje van mijn paardlief.
Ja in Appelscha heb je echt verschillende routes die je kunt volgen :) Ze hebben ook allemaal routes uitgezet en dan met van die gekleurde paaltjes aangegeven waar je langs moet. Dat is ook wel leuk, gisteren hebben we dus een route van 6 km gedaan, moesten we de groene paaltjes volgen :P

Dieuwke_ schreef:
Hoe lang heeft het eigenlijk bij jullie geduurt voordat je fatsoenlijk een half uur kon uitlopen?
Denk bij mij een half jaar ongeveer. Ik wisselde het steeds af, stukken hardlopen, stukken wandelen. En op een gegeven moment plakte ik steeds meer hardloopstukken aan elkaar (dus ik wandelde tussendoor steeds minder) tot ik op een gegeven moment het hele rondje achter elkaar kon hardlopen :)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 13:03

Willen ze het slecht weer hebben??? Dan ga ik snel met witte vriend op stap!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 13:08

Kim, Americo _O- Neem je je zwarte knecht ook mee :D

En ja het gaat regenen vanavond, en raad eens wie er dan les heeft??? Heb er ook helemaal geen zin in, weet nu al dat ik al bokkend de bak door ga. Ik rij recreatief om te relaxen niet om een half uur lang met allelei gedoe er alleen maar op te blijven zitten :')

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 14:26

hetbommeke schreef:
Breng mij dan ook een cadeautje, ben heeeeeel lief geweest dit jaar _O-

Ik vind het trouwens ook niet erg om offline te gaan.

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 14:38

Fanneke schreef:
hetbommeke schreef:
Breng mij dan ook een cadeautje, ben heeeeeel lief geweest dit jaar _O-

Ik vind het trouwens ook niet erg om offline te gaan.

Nou offline is ook weer zo drastisch en ongezellig :')

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 14:47

Dat lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling _O-

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 14:51

:')

Pebblesther schreef:
Het maakt mij ook niet uit. De mods komen hier nooit klagen dus ip kunnen we ook gewoon een algemeen topic blijven. Maar we hebben nu wel iedere keer dat we na 100 pagina's moeten sluiten en bij een HK topic kun je t/m 500 pagina's gaan dus is misschien toch handiger...
:)

Mijn idee!! :j

Heb vanmiddag lekker ritje op Tychje gemaakt. Hij was weer goed wakker; fett vee hinniken enzo....*zucht* :roll: Wanneer hij dáármee stopt.....(waarsch als ie doorheeft dat ie toch echt geen klokkenspel meer heeft....Nooit dus! :Y) )
Zijn welgeteld 14(!) trekkers tegengekomen, dus is weer eens des te meer bevestigd dat mijn knollie zeker wél verkeersmak is! :j Hij geeft er werkelijk geen drol om! Idem voor omgevallen wagens met aardappels, kranen, dixi's en rioolbuizen die overal uit de weg omhoog steken (langs bouwterrein gereden)
Bordjes van 'slik' zijn veeeeeeel enger dan een trekker + lege grote wagen erachter die redelijk rap langs voren langskomt rijden op een binnenweggetje! ;) Hij draait er zelfs geen oor naar toe, hahaha!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 14:55

Och och Jaan, zooooooooo herkenbaar. Zor loopt langs trekkers, vrachtwagens met oplegger, bussen en noem maar op. Maar een polletje gras of een afgewaaide tak, bbbrrrr da's eng, daar kunnen zomaar rode puntmutsjes achter vandaan komen.

Evenals sjitlanders, die zijn ook eng :j Laatst kwamen we er een tegen, Zorro draait zich 180 graden om en weg wassie, met mij erop _O-

En offline ga ik niet hoor :n Offtopic doe ik wel graag :j

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 14:57

Hahaha, dat heeft Tychje met schapen, de witte dan wel te verstaan ;)
Shets zijn (Y0, want zn beste mattie is er ook eentje, dus ja.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 14:59

Offline _O- :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 15:11

Mijn pony was nogal agressief altijd naar shetlanders, als ze dan kans kreeg schopte ze ze helemaal kapot :o
1 keer meegemaakt en dat wil ik niet nog een keer zien :n Was gewoon zielig, shettie werd met opzet naar een hoek gejaagd en daar helemaal in mekaar gebeukt :oo :+

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 15:13

Och, da's echt sneu! Die van ons staat ook onderaan de ladder, maar die is veels te slim én te snel! Is altijd iedereen al voorbij voordat ze hun poten op kunnen lichten :=

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 15:43

hetbommeke schreef:

Sinds afgelopen zomer hebben we helemaal niks meer met Spanje... En daarnaast.... hij is echt bang voor zwarte knechten := Dat spelletje moest hij al eens eerder meespelen, maar hij leefde gruwelijk in... :=
(lees: Sinterklaas was van het paard gevallen, werd gebracht door een brandweerman en z'n busje, zwarte Pieten waren opzoek naar zijn paard en daar kwam zwarte Piet aan op een schimmel die het nogal op z'n heupen kreeg :)) Gelukkig maar dat hij dan niet heel eng wordt, maar je krijgt hem gewoon niet meer stil!)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 15:45

_O- Geweldig! (behalve dat de sint was gevallen natuurlijk.... :o )

Fleur mag 27november en 3 december weer Sintertrekpaard zijn! *D :):) Vindt ze altijd echt helemaal geweldig, vooral 3december!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 15:45

oh, trouwens, nadeel is wel van een HK-topic dat er minder snel nieuwe mensen bijkomen... Toch?!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 15:46

Jaan81 schreef:
_O- Geweldig! (behalve dat de sint was gevallen natuurlijk.... :o )

Nou, dat de Sint van het paard gevallen was, was fictie hé?! De kinderen geloofden er heilig in... Sint vond het van tevoren al niet zo'n strak idee en ik ook niet }>

Gaaf dat je paardenbeest dat mag!! Waarom vinndt ze het juisst 3 december leuk?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 15:52

Ow, hahahaha, ik dacht dat t echt was :')

27 november is de intocht, dan staat ze voor de kar
Afbeelding
3 december (normaal gesproken 4 december, maar nu niet omdat t op zaterdag valt) gaan we altijd nog vanaf 17u met paard + sint + grote lantaarn en 8 pieten door het dorp. Overal aanbellen, bij sommige huizen de pakjes doen. Is altijd su-per-leuk!!! Fleur vindt het mooiste dat ze overal zo de tuin in mag banjeren en ze steekt ook echt zonder pardon d'r kop zo de gang in :')
Lastig voor mij; de eerste paar keer als ik erna weer door t dorp ga rijden, slaat ze zonder pardon zo af, een tuin in waar ze dan ook gestaan heeft.... :roll: :))
Afbeelding
Doet ze nu al voor het 6e jaar denk ik... Vorig jaar was het echt 'Zie de maan schijnt door de bomen'...Zo mooi!
Afbeelding
Ow, overal gaan er dan ook altijd kids liedjes zingen

Wild paard heb ik he?! :D

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 16:00

Ohhhhh wat gaaaaaf! hahaha! Ik krijg nu aweer helemaal zin in Piet spelen!!! :D wahaha, te gek dier heb jij hoor!!!

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 16:16

Wow dat ziet er wel stoer uit ja!! :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 16:45

Och jaan wat super!

Sak, Zorro zou eigenlijk ff met jouw pony moeten praten, hij is als de dood voor shetties := stoere zwarte tinker van ruim 1.60 ;)