Nog een keer doen? Is iedereen voor? We gaan nu al vaak offtopic, dan mag het legaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SAKKIA schreef:Ik ben al donorMensen, ik wil jullie graag erop wijzen dat het deze weekdonor week isDenk er eens over na, het is zoooo hard nodig..........
MamboBeach schreef:Het maakt mij ook niet uit. De mods komen hier nooit klagen dus ip kunnen we ook gewoon een algemeen topic blijven. Maar we hebben nu wel iedere keer dat we na 100 pagina's moeten sluiten en bij een HK topic kun je t/m 500 pagina's gaan dus is misschien toch handiger...Als de mods er geen probleem van maken dat wij wel eens offtopic gaan maakt het mij niet uit.
Mirkim schreef:Ja in Appelscha heb je echt verschillende routes die je kunt volgen@ Pebb., was inderdaad lekker weer, volgens mij kun je in Appelscha heel lekker lopen hé?! Ik heb iig genoten van het weer op het ruggetje van mijn paardlief.
Dieuwke_ schreef:Denk bij mij een half jaar ongeveer. Ik wisselde het steeds af, stukken hardlopen, stukken wandelen. En op een gegeven moment plakte ik steeds meer hardloopstukken aan elkaar (dus ik wandelde tussendoor steeds minder) tot ik op een gegeven moment het hele rondje achter elkaar kon hardlopenHoe lang heeft het eigenlijk bij jullie geduurt voordat je fatsoenlijk een half uur kon uitlopen?
Pebblesther schreef:Het maakt mij ook niet uit. De mods komen hier nooit klagen dus ip kunnen we ook gewoon een algemeen topic blijven. Maar we hebben nu wel iedere keer dat we na 100 pagina's moeten sluiten en bij een HK topic kun je t/m 500 pagina's gaan dus is misschien toch handiger...
hetbommeke schreef:Kim, AmericoNeem je je zwarte knecht ook mee
Jaan81 schreef:Geweldig! (behalve dat de sint was gevallen natuurlijk....
)