(leven met) longkanker *update pag 25, Sandra is overleden*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:39

Ach die arme schat. Ik hoop dat ze niet teveel pijn heeft. Een virtuele knuffel vanaf hier voor haar en jou. :(:)

scilla123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:40

heb net de laatste pagina´s doorgelezen, maar wat heftig zeg......
woorden schieten gewoon tekort als je dit leest.
hopelijk is ze nog een tijd bij jullie. en hoop voor haar dat het draaglijk is :(:) .

heel veel sterkte voor jou en voor haar dochter....... :(:)

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 00:16

Talonius, dat van wel lezen en niet meer beantwoorden is wel heel herkenbaar. Toch is het goed als je berichtjes stuurt zolang ze ze kan lezen of zolang ze voorgelezen kunnen worden, dat geeft haar toch rust dat het gewone leven gewoon doorgaat. Het is niet erg als ze zelf niet reageert, iedereen moet snappen dat ze daarvoor geen energie heeft. Fijn dat je dagelijks contact hebt met haar zus zodat je goed op de hoogte blijft van haar. Heel veel sterkte nog!

KiMmK

Re: (leven met) longkanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 12:36

Talonius, Hoe gaat het nu met haar? Echt ongelofelijk hoe sterk zij is. Hopelijk krijgt ze niet al teveel pijn.

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 23:20

sorry voor de late reactie... ik ben ook op dit moment nog aan het thuiswerken, gezien de grote drukte op de zaak.

Met Sandra gaat het nog steeds hetzelfde. Helaas zit het er niet in dat ze met de kerstdagen thuis kan zijn, dus we proberen om de beurt langs te gaan. Met haar dochter gaat het eigenlijk heel goed. Ze praat veel op school, ook met haar vriendinnen, en weet dat het met mama gewoon erg slecht gaat. We duimen allemaal dat ze de kerst haalt en dat ze ook dat samen nog mogen meemaken. Ik spreek morgen op school haar zus en dan hoor ik weer wat meer.

groetjes

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:23

veel sterkte de aankomende feest dagen hopelijk kunnen jullie er toch beetje van genieten

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 23:06

Ik heb net dit topic doorgelezen, Talonius, veel sterkte voor jou en je vriending en familie. Wat een dappere en sterke vrouw is jou vriendin!

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 06:24

De kaarsen die ik brand met kerst zullen voor Sandra zijn.

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 17:06

tjady schreef:
De kaarsen die ik brand met kerst zullen voor Sandra zijn.

Lief van je, dank je wel!

uggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 18:32

oww sterkte!

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 09:34

Heel veel sterkte deze dagen. Wat zal het moelijk zijn voor jullie met deze dagen.
Ik hoop echt dat Sandra en iedereen die om haar geeft kunnen genieten van deze kerst.

uggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 10:00

inderdaad

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 14:36

Sandra heeft vandaag en morgen gelukkig voldoende visite en ze is blij dat ze dit nog mee mag maken. Ze heeft gisteren alleen wel tegen een andere vriendin gezegd dat ze oud & nieuw nog wil meemaken en dan is het genoeg geweest. Ze wil geen euthanasie, maar ze heeft er vrede mee als het in januari is afgelopen....Knap wijf is het toch ook!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 15:33

Talonius schreef:
Sandra heeft vandaag en morgen gelukkig voldoende visite en ze is blij dat ze dit nog mee mag maken. Ze heeft gisteren alleen wel tegen een andere vriendin gezegd dat ze oud & nieuw nog wil meemaken en dan is het genoeg geweest. Ze wil geen euthanasie, maar ze heeft er vrede mee als het in januari is afgelopen....Knap wijf is het toch ook!

een toppertje is het ik hoop dat ze deze dagen nog kan genieten en dat ze zonder pijn de aarde mag loslaten jij ook fijne dagen xx

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 15:47

Wat een sterke vrouw is dat zeg! Ik hoop dat het haar gegund is dat ze na oud en nieuw rustig mag gaan, zonder verder lijden. Sterkte!

xsenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 15:55

jee wat een verhaal ,wat kan het leven toch oneerlijk zijn .
wat erg ook voor de kleine meid die ze heeft .
moet er niet aan denken zo iets mee te maken.
mijn opa en oma zijn allebij aan kanker overleden .
en ook me oom en zijn moeder .
het is een verschikkelijke ziekte .
aan die collecte geef ik ook altijd het meeste geld .
vindt die onderzoeken heel belangrijk

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 16:35

sterkte.
Ik ben heel blij dat ze de kerst nog mag mee maken, en weet zeker dat ze oud en nieuw ook glansrijk doorstaat!
Wat een kracht!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 18:08

Wat is ze toch dapper, respect!

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 19:46

Jeetje wat ik een respect heb ik voor haar, zoveels wilskracht om te blijven leven voor haar dochtertje ! Hopelijk heeft ze een fijne kerst!

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 14:11

Niet schrikken allemaal ;-) Het gaat nog steeds ongelovelijk goed met San. Ze heeft leuke kerstdagen gehad en kijkt uit naar het vuurwerk wat komen gaat. Ze krijgt er zelf wel steeds meer vrede mee en heeft nu dagelijks de dominee op bezoek om mee te praten. Erg raar om te zeggen, maar eigenlijk kijken we allemaal een beetje uit naar het overlijden, nu je weet dat ze een soort 'datum' heeft geprikt die ze ons uiteraard niet wil vertellen. We hebben allemaal een wat rustiger gevoel van binnen, wat vreedzamer, ondanks dat het wachten op het betreffende telefoontje verschrikkelijk eng is....

Iedereen alvast een goede jaarwisseling toegewenst!

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 14:35

wat een doorzetter wat een kanjer! heb zoveel bewondering voor haar maar ook voor jullie!
heel erg veel sterkte komende tijd en geniet zo veel het kan van oud en nieuw!

sterkte!

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 15:19

Fijn dat het nog naar omstandigheden zo goed met haar gaat, en ook fijn dat ze er zelf vrede mee begint te krijgen. Sterven is, zeker op zo jonge leeftijd, vreselijk, maar het zal voor haar makkelijker zijn als ze accepteren kan dat er niets meer aan te doen is. Hopelijk kan ze nog 'n flinke tijd van haar dochter genieten.

Sterkte ook voor jou, weten dat iets vreselijks gaat gebeuren maar niet wanneer is idd slopend en eng.

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 15:28

Meid ik schrok met wild toen ik de eerste zin las van jou met 'niet schrikken allemaal' :D

Wat is ze ongelooflijk sterk zeg, echt een kanjer hoor :j
Maar heeft ze zelf een datum in gedachten dat ze van zichzelf mag 'gaan' zeg maar? Dat is ook niet niks, maar wel goed
dat ze er zelf vrede mee heeft en het oké vind dat het straks zover is.

Hoop dat ze ongelooflijk gaat genieten van het vuurwerk en ik zal zeker aan haar en ook zeker aan jou denken als het twaalf uur is :(:)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 17:42

Fijn dat ze de kers zo goed is doorgekomen en dat ze uitkijkt naar het vuurwerk! Het is heel wat maar goed dat ze zelf ook vrede kan vinden.

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 18:50

Wat top dat Sandra nog kan genieten van dingen, dat maakt de laatste periode misschien net wat dragelijker. Ook geweldig dat ze leuke kerstdagen heeft gehad! Ik wens haar dat haar eigen wens in het nieuwe jaar uitkomt en jou het allerbeste voor het komend jaar!