Petulan schreef:Maar waar be je nu precies onteveden over Karin? Want na 2 maanden (of hoe lang t geleden is) kun je echt nog geen hol zeggen over het eindresultaat.
Ik heb ook alle ellende gehad die je je kon bedenken. Maar chirurg is wel heel duidelijk geweest: Het is een plastische operatie en geen cosmetische. Natuurlijk proberen ze het zo mooi mogelijk te maken, maar de hoofdmoot is jou ontdoen van het overtollige weefsel en je klachten.. Niet dat je niet mag klagen hoor, maar je moet het wel tijd geven... Je bent wat ik begreep van je klachten af maar niet tevreden over de grootte? Of?
Ik ben opzich niet ontevreden over het resultaat.. Moet gewoon enorm wennen dat m'n rechter borst altijd groter was als links en nu andersom.. En dat ze gewoon "standaard" 100 gram van m'n rechter extra hebben gehaald, terwijl dat verschil minimaal was, en nu dus wel behoorlijk veel scheelt. Ik hoop gewoon dat dat nog bijtrekt.
En ik ben gewoon ontevreden over hoe er met mij om is gegaan. Was daar een nummertje en geen persoon. Alles ging er mis..
Net als dat ze 3 keer opnieuw moesten prikken voor m'n infuus... Dat kan dan nog, maar op het moment dat ik al half weg was door dat pilletje, moest ik nog in de OK aangeven dat m'n infuus echt nog niet goed zat hoor... Meneer stond al wel klaar met het verdovings spul... Dus moet er niet aan denken dat ie me dat wel ingespoten had.. Alles liep namelijk gelijk m'n ader weer uit (door een keer eerder al verkeerd prikken)... Daar wil ik dus niet aan denken wat er dan gebeurd was...
En dat is 1 van de zovele dingen die er niet goed zijn gegaan in dat ziekenhuis.
Heb namelijk een "intake" gesprek gehad met een verpleegkundige en die heeft alles genoteerd waar ik bang voor was en noem maar op... Had er namelijk nachtmerries van...
Tja en als ze dan beloven om me daarin te helpen, en het in werkelijkheid gewoon nog 5 keer zo erg was als in m'n ergste nachtmerrie? (ben namelijk vaker geopereerd en altijd ging er wel iets mis, dat nu echt alles eromheen mis ging.. Tja...)
Edit: hier sneeuwt het idd echt enorm, natte bagger ligt er op de straat, dus als het nu gaat vriezen hebben we een complete ijsbaan