Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsemarie

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:22

Ben je er nu ookal achter of je borsten inderdaad door twee verschillende mensen zijn gedaan zegmaar?
Hoop voor je dat het allemaal nog wat bijtrekt en nog mooier word!
Wel balen zo zeg! :(:)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:24

Nee daar ben ik niet achter gekomen, ze zei dat hij gewoon mee gekeken heeft.. en dat het nog wel bij trekt allemaal.. ook dat de vorm van m'n borsten nog wel veranderd...

Maar goed, nu pas ik met m'n rechter borst wel een 70D, en met m'n linker niet.. Dus dat was alsnog niet "goedkoop" bh's shoppen :=

Mag gelukkig nu wel zonder bh slapen vannacht..

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:31

ooh das helemaal irri! balen balen balen zeg! echt heel rot, je had er al zo je twijfels over, dan is het extra rot als die ook nog worden bevestigd.
Voordeel: ik heb nog wel paar leuke 70E bh's liggen ;)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:34

Ow super :P Naja ik ga binnenkort, als ik weer even puf heb, gewoon even kijken in de winkels. Want het zal ook wel verschillen per bh? Leuk, weer zo'n tussenmaat :+ Want van sport BH heb ik nu wel 70D aan en die past wel prima?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:36

Sportbh drukt plat dus kunnen ze verschillend in maat zijn.

Sommige chirurgen verdienen echt hun naam niet, als mijn droom ooit werkelijkheid wordt dan ga ik nooit mijn patiënten zo behandelen. Alleen maar mooi maken en hoeven ze niet te klagen

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:41

tussen maat is helemaal heerlijk ja.. en verschilt ook per bh idd! om ze gelijk te maken kan je in ieder geval zo'n siliconen padje bij een indoen, dat is echt handig!
anders kom je maar even een keer gezellig langs om te passen, gewoon even om te proberen mag altijd! heb paar van MD en nog een mooie van marie-jo. ben t/m begin februari eigenlijk haast dagelijks thuis ivm leren en tentamens :P

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:02

Lesilla, jij wil graag chirurg worden?

Ilsemarie, dat zou wel super zijn! Zal anders in de winkel wel een van die merken passen (hebben ze geloof ik wel bij de lindessa in Winschoten, dan kan ik wel kijken of de maat iig goed is, en dan kom ik wel een keer bij je langs :D Gezellig! :D Moet het alleen niet zo sneeuwen, want dan ga ik liever de deur niet uit :o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:03

Wat een rare gang van zaken.. :(:)

Ik moet morgen terug voor de controle.
Vanochtend kwam er bloed uit de wond maar na inspectie samen met de thuiszorg zijn we erachter gekomen dat het korstje was losgegaan en daar wat helderrood bloed uit kwam.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:05

Roosch, ben benieuwd wat ze ervan zeggen morgen! Hoelang is het voor jou nu geleden?
Gelukkig was het gewoon een korstje, dat kan natuurlijk gebeuren.. :(:)

Ja naja ik ben benieuwd of ze dan wel wat met die klacht doen.. Maar goed, als ik het niet doe gaat dat ook aan me knagen..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:06

Vandaag 10 dagen.

Klacht indienen hoor, gewoon doen. Jij bent ontevreden dus dan mag dat zeker.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:07

Dat schiet ook al op, kun je zelf al weer wat dingen?

En idd een klacht en dan zie ik het wel.. Al doen ze het gewoon anders bij de volgende mensen...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:09

Ik ben nog niet in staat om al heel veel dingen te doen, maar het gaat elke dag beter. :j
Ben wel al een paar keer de deur uit geweest en wil dit weekend even naar de stad.
Gewoon luisteren naar mijn lichaam en dan kom ik er vanzelf wel achter wat kan en niet kan. :D

Kan inderdaad alleen maar effect hebben, dus gewoon doen. Even kijken wat de procedure is.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:11

@roos: gelukkig was het een korstje! fijn dat het verder goed gaat.
@kaatje: haha ja met deze sneeuw doe maar niet! Maar anders ben je altijd welkom, is ook wel even gezellig! Of ik kom keer bij jou langs als ik naar vriendlief op weg ben (maar ook niet met deze sneeuw :P )

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:12

sneeuw? hier in Be regent het gewoon...

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:13

hier heeft het geregend en toen kwam een keiharde hagelbui en daarna is het heel hard gaan sneeuwen ;) maar op de straten hoor ik het soppen dus morgen kunnen we op de straten schaatsen gok ik :j heel fijn allemaal...
Dat dikke pak sneeuw van vorig jaar is me veeeeeeeeeel beter bevallen dan deze ellende!

@JL: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx ;)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:11

Maar waar be je nu precies onteveden over Karin? Want na 2 maanden (of hoe lang t geleden is) kun je echt nog geen hol zeggen over het eindresultaat.

Ik heb ook alle ellende gehad die je je kon bedenken. Maar chirurg is wel heel duidelijk geweest: Het is een plastische operatie en geen cosmetische. Natuurlijk proberen ze het zo mooi mogelijk te maken, maar de hoofdmoot is jou ontdoen van het overtollige weefsel en je klachten.. Niet dat je niet mag klagen hoor, maar je moet het wel tijd geven... Je bent wat ik begreep van je klachten af maar niet tevreden over de grootte? Of?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:13

_JL_ schreef:
sneeuw? hier in Be regent het gewoon...

Bij mij wel hoor :j twee a drie uurtjes geleden begonnen

Ik vind dat je na twee maand al redelijk je eind resultaat hebt, bij prothese enz veranderd het nog.
Tijd dat bvk alleen pijnverlichting is is toch gedaan, de cosmetische factor is redelijk belangrijk.

Ken die excuses genoeg, het is beter dan vroeger. Ja das waar heb je rechtstaande boobs die lijken op die van frankenstein
Laatst bijgewerkt door lesilla op 16-12-10 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:15

hier nu ook jammergenoeg, dat houdt in dat ik niet naar de zumba ga, teveel slipgevaar...

en petulan, ik denk dat ze vooral ontevreden is met de assymetrie tussen beiden...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:15

Tis wel niet glad bij ons, heel nat sneeuw

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:16

Hier -tegen de Belgische grens aan-sneeuwt het flink. :oo
Morgen maar op tijd vertrekken, moet om kwart voor 10 in het ziekenhuis zijn.

Heb wel m'n hele slaapritme verkloot. Ga om 2 uur ofzo slapen 'snachts, kom er om 10 uur uit en ben de halve middag moe, maar de hele avond extreem wakker.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:21

Petulan schreef:
Maar waar be je nu precies onteveden over Karin? Want na 2 maanden (of hoe lang t geleden is) kun je echt nog geen hol zeggen over het eindresultaat.

Ik heb ook alle ellende gehad die je je kon bedenken. Maar chirurg is wel heel duidelijk geweest: Het is een plastische operatie en geen cosmetische. Natuurlijk proberen ze het zo mooi mogelijk te maken, maar de hoofdmoot is jou ontdoen van het overtollige weefsel en je klachten.. Niet dat je niet mag klagen hoor, maar je moet het wel tijd geven... Je bent wat ik begreep van je klachten af maar niet tevreden over de grootte? Of?

Ik ben opzich niet ontevreden over het resultaat.. Moet gewoon enorm wennen dat m'n rechter borst altijd groter was als links en nu andersom.. En dat ze gewoon "standaard" 100 gram van m'n rechter extra hebben gehaald, terwijl dat verschil minimaal was, en nu dus wel behoorlijk veel scheelt. Ik hoop gewoon dat dat nog bijtrekt.

En ik ben gewoon ontevreden over hoe er met mij om is gegaan. Was daar een nummertje en geen persoon. Alles ging er mis..

Net als dat ze 3 keer opnieuw moesten prikken voor m'n infuus... Dat kan dan nog, maar op het moment dat ik al half weg was door dat pilletje, moest ik nog in de OK aangeven dat m'n infuus echt nog niet goed zat hoor... Meneer stond al wel klaar met het verdovings spul... Dus moet er niet aan denken dat ie me dat wel ingespoten had.. Alles liep namelijk gelijk m'n ader weer uit (door een keer eerder al verkeerd prikken)... Daar wil ik dus niet aan denken wat er dan gebeurd was...
En dat is 1 van de zovele dingen die er niet goed zijn gegaan in dat ziekenhuis.

Heb namelijk een "intake" gesprek gehad met een verpleegkundige en die heeft alles genoteerd waar ik bang voor was en noem maar op... Had er namelijk nachtmerries van...
Tja en als ze dan beloven om me daarin te helpen, en het in werkelijkheid gewoon nog 5 keer zo erg was als in m'n ergste nachtmerrie? (ben namelijk vaker geopereerd en altijd ging er wel iets mis, dat nu echt alles eromheen mis ging.. Tja...)

Edit: hier sneeuwt het idd echt enorm, natte bagger ligt er op de straat, dus als het nu gaat vriezen hebben we een complete ijsbaan :=

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 10:55

zo, na enkele weken wachten(en ruim 15 jaar twijfelen en dubben) heb ik zometeen een afspraak bij de plastisch chirurg
ik ben zenuwachtig en ook een beetje bang...
we zullen wel zien

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 11:28

heel veel succes!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 12:04

succes !!

Ik mag eindelijk zonder bh slapen, kan t niet..
Aan beide kanten bij de tsplitsing zitten nu wondjes en die moet ik bedekt houden met gaas. Helaas gaat mn huid daar over de rooie als ik er tape plak...
Dus helaas nog steeds die bh aan :(
Maar kan wel op mn buik slapen weer :D :j

@ Karin , jee t zit ook echt niet mee, heel vervelend dat ze er geen rekening mee houden dan !!
Hoe gaat t nu met je ?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:20

kom net terug van de pc en ik word op 11 maart geopereerd; eerder was helaas geen plek
op 21 februari heb ik een intakegesprek met de anestesist

pc schrok van mijn cupmaat omdat het zo niet goed te zien is; ook omdat de vorm niet goed is en het nietop de juiste plek zit lijkt mijn cupmaat kleiner
ze gaat veel er af halen en omhoog brengen en ze wilde er een c cup van maken maar ik heb zelf gekozen voor een d
aangezien ik groot ben; kleine 1.75 meter bij kleine 70 kg wil ik ook weer niet een hele kleine cup
dus dat word hopelijk straks een mooie 75d met weinig rugpijn en andere klachten meer
ik moet wel zeggen dat het gesprek vd pc wel kort was en snel ging; het was wel duidelijk maar ging wel allemaal erg snel
in ieder geval 6 weken niet werken; niet paardrijden; autorijden; niks; 1 dag en nachtopname in het ziekenhuis; meerdere dagen drains en litteken om tepel en anker; geen borstvoeding meer kunnen geven en minder/geen gevoel meer in tepel kan en misschien omdat ik een lichte en slechte huid heb; lelijkere littekens
maar ik zie het allemaal wel
alles beter dan wat ik nu heb