Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JessAndHope schreef:True, maar aangezien ik niet de tijd kan vinden even 3 kwartier heen en weer te rijden voor een simpele vraag, en hij ook niet. Zie ik het probleem niet in van een telefonisch gesprek.
Alsof hij redelijker is face to face.... nay, was het maar zo...
Tieme schreef:Ik zou er persoonlijk toch over denken om medicijnen te nemen. tegen de misselijkheid hebben ze emefasene tabletten en geloof me, het is echt een verademing. niet meer tot nauwelijks misselijk, ook niet van geurtjes en kan alles weer eten. hierdoor voel je je ook stukke beter. (en je omgeving merkt het ook). volgens zowel de huisarts als de vlos was dit medicijn 100% betrouwbaar en getest dus niet schadelijk voor het kindje. en ALS een medicijn al schadelijk zou zijn voor het kindje dan is de grootste kans hiervoor in de 1e maanden. en die ben je nu allang voorbij. dus de kans dat je kind er problemen van krijgt zijn eigenlijk nihiel.
russel schreef:Zijn er geen kruiden of andere alternatieve manieren om misselijkheid tegen te gaan?
MamboBeach schreef:Ik kan me wel voorstellen dat hij er niet in meegaat eigenlijk...
Maargoed, dit zijn wel zaken die je beter met elkaar ir kunt bespreken ipv telefoon. Van beide kanten zou ik zeggen, doe er wat aan als je aan het welzijn van jullie dochter denkt. Ik vind jullie allebei een beetje laks overkomen daarin. Kun je nagaan, nu is jullie dochter er nog niet eens. Wat te denken als ze geboren is en jullie verder klooien op deze manier. Ik vind het echt sneu voor de baby. Dat jullie allebei zo onvolwassen met elkaar om willen gaan moeten jullie weten maar denk allebei na, jullie krijgen een KIND!
Wat denk je zelf?da_re schreef:Ik heb alleen je begin post gelezen en zag in je profiel dat jullie inmiddels uit elkaar zijn.
Ga niet aanmodderen en klieren met je ex, dit is alleen maar slecht voor jou en je dochtertje. Doe de dingen zoals jij denkt dat het goed is, en laat je niet gek maken.
Ga lekker met een vriendin of je moeder zwangerschap cursus volgen en geniet van de dingen die je nog doet!
Strakjes heb je een kleine meid en gaat veel tijd en energie daar naar toe!
Wel zou ik nog zorgen dat het kindje gewoon jou naam gaat dragen. Inmiddels zijn jullie uit elkaar en ga jij voor de kleine zorgen en niet hij? (toch?!)
Pashon schreef:Ik heb alleen de beginpost gelezen.
Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken of vinden.
Je (ex) vriend hield verd*mde weinig rekening met jou en de kleine in opkomst.
maar sorry wil je abosluut niet aanvallen ofzo vind dat jij ook wel overdrijft hoor. alsof je niks meer kan als je zwanger bent.
over het naamdragen van het kind, je hebt geen keus meer je hebt er al mee ingestemd dat het kind zijn naam krijgt.
bleh zou er zelf beroerd van worden. Pashon schreef:je doet het inderdaad zelf, maar je klaagd wel dat hij niks doet. neem aan dat hij meer werkt(e) als jou? dat hij ook zijn eigen hobby/ leven heeft buiten jou om.
Ik praat hem ook absoluut niet goed, maar dat geklaag elke keer van zwangere vrouwen (nu even niet richting jou maar in het algemeen)bleh zou er zelf beroerd van worden.
je kiest er zelf voor om zwanger te worden, dus kies je ook voor de kwaaltjes die je kan krijgen.
dat je geen medicijnen wilt is je eigen keus dus moet je verder ook niet klagen.
Verder zijn er honderden vrouwen die alles alleen moeten doen van het begin af aan, die wel zich wel net zo of nog wel beroerder voelen als jou. Wees blij met wat je hebt dat je verder gezond bent in plaats van je energie in zoiets te stoppen kan je dat ook omzetten in positieve energie.
wat betreft de naam, dat is de enige mogelijkheid die je hebt om de naam te veranderen en ook al is er geen sprake van family-life wil niet zeggen dat een rechter je zomaar gelijk geeft en instemd met de naamsverandering. dit zal je ook bijna onmogelijk voor elkaar krijgen.
Steph86 schreef:Ik lees de laatste tijd nog alleen maar mee. maar wilde toch even reageren.
Ik ben het eens met MamboBeach, hoe je het ook wend of keert het is sneu voor het kind.
Als ze straks is geboren dan krijgt ze echt veel het eea aan spanning mee engeloof me dan zijn baby's niet zo leuk hoor.
Daarbij ook als kinderen ouder zijn krijgen ze het eea ongemerkt mee van ''gescheiden'' ouders en geloof mij dat is niet leuk voor het kind, sterker nog het kind kan er psychisch heel wat problemen mee krijgen in zijn/haar latere leven.
Wbt naamswijziging, helaas is dat niet meer zo makkelijk, nu is het voor mij niet meer van toepassing daar ik onlangs getrouwd bent.
Maar ik heb jaren mijn achternaam willen laten veranderen, maar zolang de biologische/erkenner vader geen toestemming geeft ( want die zal je moeten vragen) kan je er naar fluiten.
En goedkoop is het ook al niet.
Da-re, zware kruiwagens sjouwen,voer zakken slepen,stal uitmnesten heb ik ook gedaan in de zwangerschap met bekkeninstabiliteit, het is maar net waar je prioriteiten liggen.
Ik heb dan wel een man die alles van me wil overnemen toen en nu, maar het ligt maar net aan je eigen instelling.