Chiqa schreef:Zo wat een fantastisch nieuws, ik hoop voor je dat het nu ook wegblijft, want die tijd zal het nog moeten leren, je positiviteit is iig niets mis mee. Go on Nickyu!
t is niet overal weg he .. maar als het weg blijft op de plekken waar het nu verdwenen is
zou erg leuk zijn
zo lang mogelijk graag
vorige zomer keken we tot de herfst , daarna heel voorzichtog naar de kerst ..
durf nu tot einde van de zomer te kijken
ondanks de pijn boven en onder in mijn rug en dat rot hoofd ..voel ik me nu beter dan de afgelopen 2 jr gedaan heb
(heb betere conditie)
wie had dat afgelopen zomer durven te denken (wij niet iig)
zijn er ondertussen wel achter dat de darmen dus niet op de chemo maar waarschijnlijk de apd reageren
wel minder lang als met de chemo maar behoorlijk heftig toch .. maar die paar dagen daar doe ik het heel graag voor
mijn smaak begint weer te komen , kan weer van bepaalde dingen genieten (proeven) en het gevoel in de handen
word ook steeds beter , wel frustrerend dat je dan door je reuma nog dingen niet voor elkaar krijgt
je bent zo blij dat dingen weer gaan dat je te veel wilt/verwacht
ben ook veel te hoog eisend
moet erg dankbaar zijn en iets minder eigenwijs
al hoe wel .. conditie komt niet vanzelf , misschien is een beetje eigenwijs toch wel een goede zaak 
@olikea .. je raad nooit wie ik als taxi chauffeur had
zo ga zo lekker in de tuin genieten , vorig jaar deze tijd kon ik niet eens naar achter lopen
nu wel , echt echt zo lekker .. dan waardeer je echt de dingen weer die je als normaal zag , niet besefte hoe fijn het eigenlijk is
een beetje lucht ..