Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Qimm schreef:zo word ik wel eens wakker, haar 100 kanten op, make-up onder mijn ogen a'la verkrachte panda, rode slaapvlekken en kreuken en een kwijlspoor op m'n kin
'jij bent echt zo mooi weet je dat'
wft...
mannen zijn echt rare wezens hoor

Check vooral dat filmpje, zo mooi! poes schreef:Voor mannen is het maatje 32 niet het van het (voor mode-ontwerpers wel) maar wel de vorm van een lichaam, de manier waarop je het draagt en showt en beweegt!

), is ervan overtuigd dat ik anorexia heb. Terwijl ze me heeft zien eten en ik eet behoorlijk veel. Maar ik was één keer naar de wc geweest en ik had het toen uitgekotst volgens haar

Ik word er helemaal vrolijk van!
Iedereen is op zijn eigen manier mooi 
geven aan dat ze weinig zelfvertrouwen hebben ed, dus dat proberen wij ze te geven, zodat ze weer een stapje verder komen op dating gebied en dus ook weer een stapje dichterbij een vrijpartij! Dr gaat vaak toch een hoop aan vooraf, voordat het zo ver is!
IndianLady schreef:Ik heb wel degelijk behoefte aan seks, al was het alleen maar om te weten waar iedereen het over heeft
Maar ik snap je wel
Ben ik nu ook te oud voor trouwens.
loesje688 schreef:Wat is iedereen hier lief voor elkaarIk word er helemaal vrolijk van!
Mensen die over anderen zeggen dat ze lelijk zijn, zijn trouwens uitermate triest, onthoud dat maarIedereen is op zijn eigen manier mooi
Urselin: je zou toch verwachtten dat ze dan ook wel weet dat je bolemia hebt als je alles daarna weer uitkost, duh
(Dan bedoel ik niet in dit topic ofzo, maar gewoon als je over straat loopt bijv
). Dat die persoon dan gelijk ook niet mooi is, van binnen, wil ik daar natuurlijk niet mee zeggen. Maar het is ook niet meteen zo dat als je 'lelijk' (wat overigens mijn mening is dan) bent, dat je dan wel 'mooi' van binnen hoeft te zijn. Wie weet is diegene wel helemaal niet leuk en aardig
). Maar hij vond haar dus echt niet mooi, zelfs richting het lelijke. En ik dacht echt "wtf???". Dus ook al zijn er standaard vrouwen waar veel mannen op vallen, er zullen ook altijd genoeg mannen zijn die daar juist niet op vallen

Heino schreef:Maar lelijk en mooi is zoooo subjectief. Had het gister met mn vriend over Angelina Jolie. Dat er zooo veel mannen zijn die haar echt mooi vinden (inclusief ik als vrouw). Maar hij vond haar dus echt niet mooi, zelfs richting het lelijke. En ik dacht echt "wtf???". Dus ook al zijn er standaard vrouwen waar veel mannen op vallen, er zullen ook altijd genoeg mannen zijn die daar juist niet op vallen
En gelukkig dat smaken verschillen, op elk potje past een dekseltje toch! 

Vandaar dat ik bedoelde dat niemand echt lelijk is: ook al vind de een iemand niet mooi, kan de ander diegene juist wel heel erg aantrekkelijk vinden 

Smaken verschillen zullen we maar zeggen
Ibbel schreef:IndianLady schreef:Ik heb wel degelijk behoefte aan seks, al was het alleen maar om te weten waar iedereen het over heeft
Maar ik snap je wel
Wilde ik nog even op reageren. Ik ben ook wel (vaag) nieuwsgierig naar hoe het voelt om zwanger te zijn en een kind te baren, maar no way dat ik daar behoefte aan heb om het uit te proberenBen ik nu ook te oud voor trouwens.
Heb je wel behoefte aan zelfbevrediging? Want dát is een betere indicator dan 'ik wil wel weten waar de anderen het over hebben'.
Ik neem aan dat je geen pil slikt, hetgeen betekent dat je een 'normale' hormonenflow hebt. Dat betekent dat je in de eerste week/10 dagen ná je menstruatie meer zin in seks hebt/zou moeten hebben dan in de tweede helft van je cyclus. Immers, dan is je ovulatie al geweest, en heeft zin in seks geen zin.
Merk je dat verschil? Heb je meer zin in zelfbevrediging in de eerste helft van je cyclus dan in de tweede?
Dat klopt, de behoefte is soms sterker dan anders. Bellatrix schreef:Ik ga ook niet uit, ben niet gek.
Ben 'vroeger' wel een paar keer naar een uitgaanscentrum geweest met wat vriendinnen en hun vriendjes. Vond dat niet prettig, dus ook niet met bekenden. Later een paar keer in A'foort maar die kroegen/discotheekjes met verschillende zalen waren veel te klein, kon niet aan de bar staan dus je moest op de dansvloer en je kon elkaar niet verstaan zonder te schreeuwen. Was dus ook zeker geen succes.