Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:57

En anders moet er maar een "feel good topic" komen waar onzekere mensen gewoon lekker al hun twijfels kwijt kunnen en nuchtere visies kunnen krijgen... :-)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:57

Goed idee zeg! Ik wil het eventueel wel maken? ;) :D

fiona2005

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:58

Complimentjes geven verpest het topic toch niet?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:00

StillAngel schreef:
Goed idee zeg! Ik wil het eventueel wel maken? ;) :D

Als de mods dat een verstandiger idee vinden mag je van mij hoor :j Ik denk dat dat wel leuk is! Want we hebben allemaal wel eens onze twijfels toch?

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:04

Qimm schreef:
zo word ik wel eens wakker, haar 100 kanten op, make-up onder mijn ogen a'la verkrachte panda, rode slaapvlekken en kreuken en een kwijlspoor op m'n kin
'jij bent echt zo mooi weet je dat'

wft...

mannen zijn echt rare wezens hoor

Haha, hoe herkenbaar is dit! :))
Ik snap er ook nooit wat van.

Ik weet dat mijn vriend van me houdt om wie ik ben, om wie ik niet ben, om wat ik heb, en om wat ik niet heb.
Hij houdt zelfs van mijn imperfecties, en ik van de zijne. :)

En dat is echte liefde, in mijn ogen. :j

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:04

Ayasha schreef:
En anders moet er maar een "feel good topic" komen waar onzekere mensen gewoon lekker al hun twijfels kwijt kunnen en nuchtere visies kunnen krijgen... :-)

Goed idee, Ayasha! :)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:17

Er is ooit zo'n topic geweest als ik me niet vergis!

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:20

Ik heb nu een kerel waar ik me 110% fijn bij voel. Bij mn ex ging sex altijd heel raar en kwam hij onzeker over, waardoor ik ook onzeker werd. (Want was er iets met mij ofzo waardoor hij zo onzeker werd??) Maar nu ben ik niet te stoppen zeg maar... :o

Ik ben dus onzeker geworden ook door een ander, trek je daarom niks aan van wat anderen over je zeggen/denken. Ik weet zelf dat ik 3,5 jaar onzeker ben geweest om niks!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:30

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 12:07

poes schreef:
Voor mannen is het maatje 32 niet het van het (voor mode-ontwerpers wel) maar wel de vorm van een lichaam, de manier waarop je het draagt en showt en beweegt!

Maatje 32 kan gelukkig ook vormen betekenen (en niet alleen plat en vormloos) en mannen vinden dat ook mooi :)
Niet alleen de mode-ontwerpers.

Ik snap wat je probeert te zeggen, maar ik heb hele vervelende opmerkingen gehad van mensen over mijn maatje en dat is niet leuk. Ene oor in, ander oor uit doe ik, maar ik snap niet waarom mensen zo nodig opmerkingen er over maken (en dan zich er totaal niet voor schamen). Hier bedoel ik jou overigens niet mee, maar de mensen die ik in real life over me heen heb gekregen. Bijvoorbeeld schoonmoeder van een vriendin die notabene bij het GGZ werkt ( :+ ), is ervan overtuigd dat ik anorexia heb. Terwijl ze me heeft zien eten en ik eet behoorlijk veel. Maar ik was één keer naar de wc geweest en ik had het toen uitgekotst volgens haar :j

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 13:59

Wat is iedereen hier lief voor elkaar :D Ik word er helemaal vrolijk van!

Mensen die over anderen zeggen dat ze lelijk zijn, zijn trouwens uitermate triest, onthoud dat maar ;) Iedereen is op zijn eigen manier mooi :D

Urselin: je zou toch verwachtten dat ze dan ook wel weet dat je bolemia hebt als je alles daarna weer uitkost, duh _O-

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:26

Ik vind ook dat we met zo'n gevoelig onderwerp heel voorzichtig en verantwoordelijk moeten omspringen. TS en een heleboel andere personen hier stellen zich ontzettend kwetsbaar op.

Als iemand het lef heeft om zich zo tegenover je op te stellen dan is dat iets bijzonders. Veel mensen durven dat niet, en ik kan ze geen ongelijk geven omdat er al te vaak misbruik van gemaakt wordt.

Niemand is trouwens lelijk! Nee, dat lieg ik....je bent pas lelijk als je gemeen, doortrapt, achterbaks, onoprecht, vals bent en je geen empathie voor anderen kan voelen. Dan ben je lelijk, hoe mooi je buitenkant ook kan zijn.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:38

K vind dit soort oppeppende berichten niet echt offtopic! De "maagden" dames ;) geven aan dat ze weinig zelfvertrouwen hebben ed, dus dat proberen wij ze te geven, zodat ze weer een stapje verder komen op dating gebied en dus ook weer een stapje dichterbij een vrijpartij! Dr gaat vaak toch een hoop aan vooraf, voordat het zo ver is!

Ik ga eens een kijkje nemen in het feel-good topic!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:41

Juist, wat jij zegt. :')

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:49

IndianLady schreef:
Ik heb wel degelijk behoefte aan seks, al was het alleen maar om te weten waar iedereen het over heeft :+
Maar ik snap je wel :j

Wilde ik nog even op reageren. Ik ben ook wel (vaag) nieuwsgierig naar hoe het voelt om zwanger te zijn en een kind te baren, maar no way dat ik daar behoefte aan heb om het uit te proberen :D Ben ik nu ook te oud voor trouwens.

Heb je wel behoefte aan zelfbevrediging? Want dát is een betere indicator dan 'ik wil wel weten waar de anderen het over hebben'.

Ik neem aan dat je geen pil slikt, hetgeen betekent dat je een 'normale' hormonenflow hebt. Dat betekent dat je in de eerste week/10 dagen ná je menstruatie meer zin in seks hebt/zou moeten hebben dan in de tweede helft van je cyclus. Immers, dan is je ovulatie al geweest, en heeft zin in seks geen zin.

Merk je dat verschil? Heb je meer zin in zelfbevrediging in de eerste helft van je cyclus dan in de tweede?

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:59

loesje688 schreef:
Wat is iedereen hier lief voor elkaar :D Ik word er helemaal vrolijk van!

Mensen die over anderen zeggen dat ze lelijk zijn, zijn trouwens uitermate triest, onthoud dat maar ;) Iedereen is op zijn eigen manier mooi :D

Urselin: je zou toch verwachtten dat ze dan ook wel weet dat je bolemia hebt als je alles daarna weer uitkost, duh _O-

Ja oke iedereen is op zijn eigen manier mooi, maar mooi is wel wat anders dan knap zijn van uiterlijk... Er zijn genoeg mensen die ik echt niet knap/ eigenlijk gewoon lelijk vind hoor :o (Dan bedoel ik niet in dit topic ofzo, maar gewoon als je over straat loopt bijv := ). Dat die persoon dan gelijk ook niet mooi is, van binnen, wil ik daar natuurlijk niet mee zeggen. Maar het is ook niet meteen zo dat als je 'lelijk' (wat overigens mijn mening is dan) bent, dat je dan wel 'mooi' van binnen hoeft te zijn. Wie weet is diegene wel helemaal niet leuk en aardig :=
Nouja, beetje vaag verhaal nu ik het zo na lees :')

Btw, mensen met anorexia kunnen ook hun eten uitkotsen hoor, dus jouw opvatting klopt niet ;)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 17:12

Maar lelijk en mooi is zoooo subjectief. Had het gister met mn vriend over Angelina Jolie. Dat er zooo veel mannen zijn die haar echt mooi vinden (inclusief ik als vrouw :o). Maar hij vond haar dus echt niet mooi, zelfs richting het lelijke. En ik dacht echt "wtf???". Dus ook al zijn er standaard vrouwen waar veel mannen op vallen, er zullen ook altijd genoeg mannen zijn die daar juist niet op vallen :)

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 17:13

deze week is er trouwens een vakantieweek in woerden, met allerlei leuke activiteiten s'avonds en overdag. normaal liet ik het altijd voorbij gaan, maar ik denk dat ik het toch eens ga bezoeken. ik heb door dit topic echt een vernieuwde zin gekregen om mezelf weer op de rails te krijgen.

ik vond trouwens dit filmpje op shespot.com.
ik kon me heel erg vinden in het anxiety-verhaal. erg fijn om te weten dat het gewoon iets bestaands is en het niet alleen aan mij ligt.

http://www.cherrytv.com/video/do-i-have-a-disorder

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 17:14

Ik weet precies welke vrouwen mijn teerbeminde aantrekkelijk vindt. 'Da's precies jouw type hè?" zeg ik dan, als we naar een film zitten te kijken... :D

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 17:15

Heino schreef:
Maar lelijk en mooi is zoooo subjectief. Had het gister met mn vriend over Angelina Jolie. Dat er zooo veel mannen zijn die haar echt mooi vinden (inclusief ik als vrouw :o). Maar hij vond haar dus echt niet mooi, zelfs richting het lelijke. En ik dacht echt "wtf???". Dus ook al zijn er standaard vrouwen waar veel mannen op vallen, er zullen ook altijd genoeg mannen zijn die daar juist niet op vallen :)

Daarom blijft het altijd een mening.. :D En gelukkig dat smaken verschillen, op elk potje past een dekseltje toch! :D

Ik vind Angelina heel erg mooi, maar nu ze zo dun is niet echt meer..

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 17:17

Ibbel schreef:
Ik weet precies welke vrouwen mijn teerbeminde aantrekkelijk vindt. 'Da's precies jouw type hè?" zeg ik dan, als we naar een film zitten te kijken... :D

Hahaha dat heb ik ook ja! En dat zijn dan niet de "lekkere wijven" uit de film :P

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 17:47

Talisa: wat je mooi vind is toch heel erg persoonlijk :j Vandaar dat ik bedoelde dat niemand echt lelijk is: ook al vind de een iemand niet mooi, kan de ander diegene juist wel heel erg aantrekkelijk vinden :)

Dat over anorexia was een grapje trouwens ;)

O ja ik vind Angelina Jolie écht niet mooi, haha :') Smaken verschillen zullen we maar zeggen :))

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 21:49

Ibbel schreef:
IndianLady schreef:
Ik heb wel degelijk behoefte aan seks, al was het alleen maar om te weten waar iedereen het over heeft :+
Maar ik snap je wel :j

Wilde ik nog even op reageren. Ik ben ook wel (vaag) nieuwsgierig naar hoe het voelt om zwanger te zijn en een kind te baren, maar no way dat ik daar behoefte aan heb om het uit te proberen :D Ben ik nu ook te oud voor trouwens.

Heb je wel behoefte aan zelfbevrediging? Want dát is een betere indicator dan 'ik wil wel weten waar de anderen het over hebben'.

Ik neem aan dat je geen pil slikt, hetgeen betekent dat je een 'normale' hormonenflow hebt. Dat betekent dat je in de eerste week/10 dagen ná je menstruatie meer zin in seks hebt/zou moeten hebben dan in de tweede helft van je cyclus. Immers, dan is je ovulatie al geweest, en heeft zin in seks geen zin.

Merk je dat verschil? Heb je meer zin in zelfbevrediging in de eerste helft van je cyclus dan in de tweede?

Aangezien ik maar 1 werkende eileider heb is mijn hormoonhuishouding niet je van het, maar ik snap waar je naartoe wilt en ja :j Dat klopt, de behoefte is soms sterker dan anders.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 22:27

Bellatrix schreef:
Ik ga ook niet uit, ben niet gek. :=

Ben 'vroeger' wel een paar keer naar een uitgaanscentrum geweest met wat vriendinnen en hun vriendjes. Vond dat niet prettig, dus ook niet met bekenden. Later een paar keer in A'foort maar die kroegen/discotheekjes met verschillende zalen waren veel te klein, kon niet aan de bar staan dus je moest op de dansvloer en je kon elkaar niet verstaan zonder te schreeuwen. Was dus ook zeker geen succes.

Ja sorry hoor maar wat verwacht je nou? je kunt geen hele betogen gaan voeren op de dansvloer nee.. daar is het ook niet voor bedoeld ;)

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 08:08

Ik denk dat Bellatrix bedoeld dat ze liever gewoon ergens naar toe gaat om iemand te ontmoeten waar ze diegene wél kan verstaan en gewoon een gesprek kan voeren :)