Lief allemaal, dank jullie...
Natuurlijk is het niet heel erg, ik bedoel, als de rampen niet groter worden... Maar toch baal ik er wel wat van. Ik heb er echt wel veel lol in.. En ik moet ook niet op de zaken vooruit lopen. Ik krijg inderdaad straks die brache, maar dat die fysio nu met dit nieuws kwam, vond ik niet zo grappig..
Pebblesther schreef:Jemig Mirkim wat vervelend zeg! en je was net zo lekker fanatiek bezig, tijdens de ladiesrun van Groningen had je ook al zo'n mooie tijd neegezet.
Heb je zomaar ineens die blessure opgelopen of overbelast ofzo?
Dat vind ik ook het lastige, want ondanks dat ik net begonnen was met überhaubt het hardlopen was mijn tijd super en ik weet ook echt wel dat ik het kan!! 
Mijn blessure is ontstaan in december. Toen zat ik op een tafel en mijn voeten zweefden even boven de grond. Ik sprong van die tafel af en zette tegelijk de draai in, omdat ik me moest haasten. Toen ik verder liep voelde ik pijn en hoeverder ik kwam, hoe slechter ik begon te lopen totdat ik er helemaal niet meer op kon staan. Allemaal ellende, naar het ziekenhuis, foto's maken, uiteindelijk bleek het mee te vallen en na 1,5 week kon ik weer zonder krukken rondhobbelen. Eind januari zei de fysio dat ik wel weer kon gaan sporten (o.a. schaatsen én hardlopen), maar ik wachtte hier even mee..
Ik heb in die tijd het rustig aan gedaan en in april ben ik begonnen met hardlopen en ik heb eigenlijk nooit geen rekening meer gehouden met die knie. Conditioneel ging die opbouw supergoed. Toch kreeg ik af en toe last van mijn knie. Ik ben toch wel iemand die snel over mijn pijn heen loopt. Met die ladiesrun in gedachten wilde ik niet rustigaan doen... Dus het is een combi van verschillende factoren... Ik heb die knieband zo op z'n lazer gegeven, terwijl het nog wel enigzins een zwak punt is en ik daar geen rekening meegehouden heb.. Plus nog een feit dat mijn knieën altijd al een zwakke plek geweest is, maar ook dat is een lang en saai verhaal.. 
@ Kurida, aan het begin had ik ook wel kramp, maar pas natijd, en dan vooral 's nachts...
Voor mij was het een kwestie voor doorzetten!