Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vind het al heel wat dat ik 10 minuten heb volgehouden in de hoosbui
Lag meteen 2cm water

het lijkt hier wel nacht, met veel wind, regen en flitsen. IK WIL LOPEN!!!!!!! Zit hier helemaal startklaar met mijn hardloopkleren te wachten tot het weer een beetje normaal is buiten. Wilde niet te laat gaan, kon ik nog even douchen en dan bijtijds slapen, ben een beetje moe, heb wat problemen om weer in het ritme te komen van werk etc na de vakantie

Natuurlijk is het niet heel erg, ik bedoel, als de rampen niet groter worden... Maar toch baal ik er wel wat van. Ik heb er echt wel veel lol in.. En ik moet ook niet op de zaken vooruit lopen. Ik krijg inderdaad straks die brache, maar dat die fysio nu met dit nieuws kwam, vond ik niet zo grappig..Pebblesther schreef:Jemig Mirkim wat vervelend zeg! en je was net zo lekker fanatiek bezig, tijdens de ladiesrun van Groningen had je ook al zo'n mooie tijd neegezet.
Heb je zomaar ineens die blessure opgelopen of overbelast ofzo?

Voor mij was het een kwestie voor doorzetten!
Geen idee of het helpt...
Het valt te proberen.
niet hardgelopen vandaag... ik zou in Diever gaan lopen maar we moesten beslist op zoek naar een andere auto. Dat is dan ook wel gelukt maar ik was te laat terug thuis om en nog warm te eten, en nog naar Diever te rijden, en dan te gaan lopen...
Ik vond het trouwens vrij fris buiten na de buien.
Heb veeeeeeel meer energie 's avonds.

Hier (het Gooi) was er dus enkel een beetje gespetter...