Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melissa schreef:Ik heb even een vraag voor de mensen die 'savonds Thyrax slikken.
Hoe hebben jullie de overgang van 's morgen snaar 's avonds opgebouwd? En hoeveel tijd moet er tussen de laatste maaltijd en de thyrax zitten?
Ik moet vaak rond half 5 de wekker al zetten als ik moet werken. Door de medicijnen moet ik het dus eerder zetten. Vind het irritant want je rust wordt toch onderbroken! Dus ik wil ook de thyrax graag 's avonds gaan slikken!
Slikken jullie altijd op het zelfde tijdstip?
linky schreef:Wat ben ik blij dat ik bij van Meerendonk terecht gekomen ben als ik al die ellende hier zo hoor; alleen als je natuurlijk schildklierhormoon slikt, krijg je T3 binnen, in de reguliere medicatie zit alleen T4. Dat is bij mij goed, maar de omzetting naar T3 niet.
@Joenalie1: Je kunt toch alsnog naar een andere arts (b.v. Paul v. Meerendonk) gaan voor natuurlijke medicatie?
Melissa schreef:Ik heb even een vraag voor de mensen die 'savonds Thyrax slikken.
Hoe hebben jullie de overgang van 's morgen snaar 's avonds opgebouwd? En hoeveel tijd moet er tussen de laatste maaltijd en de thyrax zitten?
Ik moet vaak rond half 5 de wekker al zetten als ik moet werken. Door de medicijnen moet ik het dus eerder zetten. Vind het irritant want je rust wordt toch onderbroken! Dus ik wil ook de thyrax graag 's avonds gaan slikken!