Ja, ik teken er ook voor om overtijd te gaan! Mijn vriend roept namelijk heel hard dat ze in november geboren word en ik zeg december. En ik wil natuurlijk gelijk hebben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joyckuh schreef:Ja, ik teken er ook voor om overtijd te gaan! Mijn vriend roept namelijk heel hard dat ze in november geboren word en ik zeg december. En ik wil natuurlijk gelijk hebben

Hele mooie dag! 

Die vent was zó.... raar.... dat ik serieus rond heb lopen kijken naar verborgen camera's ofzo.
Hij had wel gelijk hoor (hij zei dat het hún probleem was dat die dingen in een laatje lagen en niet mee gegeven waren terwijl het een spoedverwijzing was en dat hij me anders net zo goed volgende week pas hoefde te consulteren), maar hij zei het echt wel een beetje bot 
). Godzijdank hoefde ik niet in mn blote kont (zou ik dus echt neit comfi hebben gevonden bij hem!) en voelde ie aan mn buik en daarna maakte ie een echo.
. Hij vertelde de nadelen van een keizersnede, maar ook de voordelen en kon me in ieder geval beloven dat ze de bevalling heel laagdrempelig gaan houden. Dit had mn vk ook wel gezegd, maar hecht iets meer waarde aan wat de gyn. zegt. (Dit omdat hij toch echt diegene is die moet beslissen of het een keizersnede word ja of nee).
Erg fijn en voel me ook een stuk geruster!
) niet gaat indalen, maar we zijn erg blij met de goede begeleiding!