even een bericht... ze is niets geks van plan ofzo hoor... ze heeft alleen even een mega dip.. ze zegt dat als ze zich wat beter voelt dat ze wel uitlegt wat er is
lammie2701
Geplaatst: 11-07-10 20:14
powerzoe schreef:
even een bericht... ze is niets geks van plan ofzo hoor... ze heeft alleen even een mega dip.. ze zegt dat als ze zich wat beter voelt dat ze wel uitlegt wat er is
he meid net even het topic doorgelezen, jezus wat een verhaal zeg, je bent al erg ver gekomen en je komt er egt wel uit. weet zeker dat het je gaat lukken.. ik begrijp dat je het niet aan je ouders durft te vertellen maar denk dat het wel beter is en dat ze je dan waarschijnlijk wel gaan begrijpen. ik wil je in ieder geval heel erg veel suc6 wensen en me inbox staat altyd voor je open, doe in ieder geval rustig aan.. je bent een sterke en verstandige meid!
Anoniem1994
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-10 22:08
Zo... Ik heb me ondertussen een beetje bedacht.. Weet nog niet of ik nog naar het gesprek bij de GGD ga... heb me gesneden, maar het kon erger... Vindt het zo moeilijk mezelf niks aan te doen.. Ben erg verdrietig.. voel me zo vreselijk kl*te, zie het echt totaal niet meer zitten..
Mijn ouders hebben voor de zoveelste keer ruzie... toenstraks was het het ergst (Vader gooide glazen asbak kapot waardoor ik zowat een stuk glas tegen m'n kop kreeg.. en hij dreigde een blik verf tegen het hoofd van mijn ma te gooien ) Maar die ruzie's komen al jaren regelmatig voor.. en gooien met dingen en elkaar de hersens inslaan is niet eens erg vergeleken met dingen die eerder gebeurd zijn... Ze maken mijn zus en mij kapot, en zelfs als we smeken te stoppen gaan ze door.. het intereseerd ze gewoon niet.. Ik wil zo niet leven, alles met mijn buurjongen.. en dan denk je thuis redelijk veilig te zijn, nou niet dus!
doei en miiejs; Lijkt me leuk Vanaf den haag is het 1,5 uur alleen heen, het is dus een heel eind...
WinSel
Geplaatst: 11-07-10 22:14
Ik wil anders ook wel wat met je doen, ik woon in Groningen
Sterkte met alles, pb box staat open Vreselijk hoe je vader ( ouders) doet
TS je weet het he? Je mag hier altijd komen voor 2 weken of misschien wel langer/korter! Denk er eens over na, dan heb je iig even rust om goed na te denken en besluiten te nemen.
Kom op, je kan het! Je hele leven ligt nog voor je en dat kan zoveel beter zijn dan dit, nog even vechten meid! Ik sta achter je!
Meis zet hem op en ga door met vechten!! Je bent al zover gekomen!! Weet niet of je in de buurt van Apeldoorn woont??!! Anders kan je gezellig hier wat doen ( praten of mee naar het paard) gewoon iets voor de afleiding! Mocht je het wat vibden pb dan maar!!! Sterkte
amber2588
Geplaatst: 11-07-10 23:25
Lieve schat, ik ben al lang blij dat je niks ergers gedaan hebt! Stoppen met snijden is 1 ding, het nooit meer doen is iets heel anders en verrekte moeilijk, dat weet ik zelf.
Ik zou zeggen, ga allsjeblieft wel naar de ggd, dat is een neutrale partij met mensen die er voor jou zijn. Ik kan me heel goed voorstellen dat je op dit moment ff helemaal geen vertrouwen in je ouders hebt. Ik zou ze op dit moment echt ff met alle liefde willen kielhalen...
Misschien is dit een harde opmerking aan het adres van je ouders, maar ik ga m toch maken: misschien dat ze door het nieuws dat hun dochter recht onder hun neus al het grootste deel van haar leven sexueel misbruikt wordt, eens met hun neus op de feiten gedrukt worden en zich realiseren dat de wereld niet om hun draait.
Ook al kun je je ouders nu wel schieten, onthoud alsjeblieft dat je zus, de ggd en heel bokt wel achter je staan!
Miepmiept
Geplaatst: 12-07-10 00:34
Wees niet boos op jezelf dat je jezelf toch gesneden heb. Natuurlijk is het beter dat je het niet doet, maar het is een overlevings strategie die je blijkbaar nog even nodig hebt en dat is gezien de situatie waar je nu nog in zit niet zo vreemd. Verzorg jezelf goed, dat is belangrijk.
Ga gewoon naar de GGD en zie wat wat ze voor je kunnen betekenen.. Je bent nu al zover...
Merel___
Geplaatst: 12-07-10 10:08
Meis, ik volg je topic nu een tijdje en ik vind dat je zo ontzettend sterk bent! Kom op, probeer door te zetten nu, je bent al zover gekomen! Probeer te genieten van de dingen die je leuk vind.. Ik zie dat jij in oost nederland woont, ik woon in Almelo, dus als je even een keer wil praten, afleiding zoekt of gewoon iets gezelligs wil doen mag je me PBen hoor
kladruber
Geplaatst: 12-07-10 12:09
Meid denk aan jezelf, zoek hulp, test steld niets voor, zelf al 3 keer gedaan, loop weg van degene die het bij je doet en ga naar de politie!
Laat ons even weten of het wel goed met je gaat, ook al kennen we je niet, met deze berichten laat je ons heel erg schikken en we hopen dan ook dit verschikkelijke gebeuren stopt voor je!
Ik volg je topic ook al vanaf het begin en ben echt heel erg geschokken van je verhaal! Ik vind het al heel erg knap hoever je tot nu bent gekomen, maar houd vol!
Ik weet niet waar je in het oosten van het land woont, maar als dat in de buurt van Boxmeer is ben je ook hier van harte welkom, om gewoon is wat gezelligs te doen, te praten, of lekker met mij en mn paardjes het bos in te gaan. En natuurlijk staat mijn pb box altijd open voor je, mocht je behoefte hebben aan een luisterend oor..
kladruber
Geplaatst: 12-07-10 12:42
edit
Dat je moeilijk bent is niet jouw schuld, je bent misschien wat lastiger qua persoonlijkheid en moeilijker te begrijpen voor sommige, maar gezien de bagage die je hebt al heel je leven, doe je het nog knap! Je ouders zijn zeker een slecht voorbeeld van hoe je juist om moet gaan met dingen en hoop dat je inziet dat als jij er niets aan doet, het door blijft gaan en elke minuut is eigenlijk al te lang... Je bent nog zo jong, je zal dit soort dingen nooit kunnen vergeten, maar je hebt nog een heel leven voor je waarin je wel gelukkig kunt zijn en daarom wacht niet langer! Kom voor jezelf op, ga desnoods even bij iemand die te vertrouwen is wonen. Ik heb niet alles gelezen, maar volgens mij neem je je moeder erg in bescherming, maar ook zei is fout. Je hoort je kinderen te beschermen, weg bij die man! en desnoods even weg bij je moeder, want je eigen leven en dat van je zusjes is belangrijker dan de rest! Je hoort je veilig te voelen bij je ouders en vind het heel erg voor je dat je dat niet bent...
Anoniem
Geplaatst: 12-07-10 12:56
Meissie toch Wat is het soms zwaar he? Bedenk wel dat het ook weer beter wordt.. Bedenk dat na elke keer dat je er totaal doorheen zat, er ook weer lichtpuntjes waren.. En dan zit ik dat nu zo makkelijk te vertellen, terwijl ik weet hoe moeilijk het af en toe is om positief te blijven. Je komt hier doorheen. Misschien niet meteen, maar je kómt hier doorheen. En we zijn allemaal hartstikke trots op jou wat je tot nu toe bereikt hebt! Je bent al zo ver gekomen, als je nu opgeeft zou het ontzettend zonde zijn. Je kan het meissie, je bent sterk genoeg, dat blijkt wel!
Paarde_bloem
Geplaatst: 13-07-10 11:16
.
Laatst bijgewerkt door Paarde_bloem op 27-05-22 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Kun je niet eerst samen met je zus naar de GGD? al is het maar om over je thuis situatie te praten. misschien voel je je dan goed genoeg om daarna zelf te gaan en over de rest van je problemen te praten. voor die mensen ben jij niet raar. wat jou overkomt hoort niet. dat weten die mensen heel goed. Ze zijn aarvoor opgeleid en kunnen je helpen.
Anoniem1994
Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-10 20:07
Ik reageer later even op de berichtjes...
Ben naar de GGD geweest, en mijn vertrouwen is flink misbruikt Krijg ik elke keer te horen dat ik degene ben die bepaald wat er gebeurd, en vandaag is die knuppel van BJZ opeens verplicht om binnen 2 weken (dacht ik) contact op te nemen met de POLITIE!!!
Wat voel ik me belazerd!
Paarde_bloem
Geplaatst: 13-07-10 20:28
.
Laatst bijgewerkt door Paarde_bloem op 27-05-22 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Zijn ze dit wel echt verplicht? Ik weet niet precies hoe het zit met de wet hoor maar ik dacht altijd dat je dit net zo mocht zien als een doktersbezoek... Alles wat daar gebeurt is vertrouwelijk en wordt niet doorgespeelt zeg maar. Vind het vreemd, vooral omdat jij duidelijk aangegeven hebt hulp nodig te hebben, oa voor het vertellen.. Dan moeten ze dit niet koud op je dak gooien maar rustig je helpen! Dit werkt toch niet zo? Zo jaag je mensen weg die de hulp juist goed kunnen gebruiken... Jammer, heel jammer dit.
Toch hoop ik wel dat je het evengoed je ouders gaat vertellen. Dat blijft toch heel belangrijk hoor! En let op jezelf. Je mag er zijn. Onthoud dat.