Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nathalie schreef:Ja, zo redeneerde laatst iemand naar mij toe.....![]()
Ik ga flesvoeding geven want dat bevat alles wat mijn kindje nodig heeft, je moet niet voor niets vitamines bij geven als je borstvoeding geeft.......
Ze had op discovery een docu gezien waarin ze zeiden dat de flesvoeding van tegenwoordig beter was dan borstvoeding!!!!
Ooh wat moest ik me inhouden.. vreselijk dat iemand zo denkt
anneliesdj schreef:Nathalie schreef:Ja, zo redeneerde laatst iemand naar mij toe.....![]()
Ik ga flesvoeding geven want dat bevat alles wat mijn kindje nodig heeft, je moet niet voor niets vitamines bij geven als je borstvoeding geeft.......
Ze had op discovery een docu gezien waarin ze zeiden dat de flesvoeding van tegenwoordig beter was dan borstvoeding!!!!
Nouja, kun je dat iemand kwalijk nemen?
Het is tenslotte wel zo dat je bij fv niets extra's nodig bent...
Maar hoe weet je nu hoeveel vit. D en K er in je bv zit? En hoe weten ze dat je tekort hebt? Er is niemand die dat test toch?
En elke bv is anders, het is zelfs per week anders van samenstelling. Hoe kunnen ze dan zo zeker weten hoeveel vit je nog extra moet geven?
Ik geef zelf wel bij, dat is iig wel de bedoeling maar ik vergeet het heel vaak
Nathalie schreef:SusanH schreef:Tsja, fv is zo goed...zit alles al in. Als je dit leest zou je haast denken dat bv niet goed is.
Ja, zo redeneerde laatst iemand naar mij toe.....![]()