Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
drd schreef:Denk dat ze dan zo klein zijn dat je ze niet ziet?
Mijn tante heeft ook bewegende vliegdingen in het oog, mouches volantes noemt ze dat :phttp://nl.wikipedia.org/wiki/Glasvochttroebeling
LoveMariska schreef:oke juudii5, werkt het ook als hij het al heel lang heeft? en ik weet het niet helemaal precies hoor van hem, maar de thuiszorg komt volgensmij ook iedere dag en hij zit vaak aan het infuus. ik weet er niet heel veel van hoor!
InekeH87 schreef:Weet iemand trouwens of de Lyme spirocheten ook in je ogen kunnen gaan zitten? Ik weet klinkt 'smerig' maar ik zie al maanden lang iets voor mijn ogen. Ik kan duidelijk een paar, ja hoe zeg je dat, kleine ' wormpjes' zien. Eerst was het er maar 1 en besteedde ik er geen aandacht aan, zal vast mijn fantasie zijn dacht ik. Maar nu zijn het er meer geworden en ze bewegen ook. Ik weet dat spoelworm larven in je ogen kunnen gaan zitten, maar dat lijk me erg onwaarschijnlijk. Zoals sommige van jullie al wel weten ben ik in januari positief op lyme getest en heb ik nog steeds last ervan, ondanks maandenlange AB kuren.