hahaha hey dat is idd waar !!! bizar je hier tegen te komen, ik zit serieus al jaren niet meer op bokt.. laatste tijd als ik me verveel wel eens ( omdat ik inmiddels dus in IJsland woon..) toevallig zeg!!!
CtjeLief, jemig das wel een bedrag.... voor mij zou ontkleuren en knippen niet hoeven, dat kan ik door een fam.lid laten doen.
maar goed idd, het kost wat, maar het is het wel waard.. ik moet alleen nog wel even sparen dan !
Ligt eraan, als het slecht haar is, doe je er niet veel aan..
Maar als het alleen wat pluizig is, goede shampoo & conditioner gebruiken, en een goed serum. Weet niet of je het regelmatig stijlt, fohnt of iets? Dan is een goed serum erg belangrijk..
Heb ook een leave in conditioner (spray), is ook erg goed
En ik ben volgens mij een beetje opgelicht, door extensions te kopen die niet echt zijn .. ze zien er wel echt uit maar verschrikkelijk stijl en puntig van de onderkant dus ik wou ze gaan krullen, brand dat haar half af door die krultang dus ik denk dat dat nep haar is.. mischien zijn krulrollers een oplossing ?
je kunt dan toch teruggaan naar haar? Als zij in de advertentie aantoont dat het om echt haar gaat en dat is het niet...? Je kan neem ik aan bewijzen dat je hebt betaald?
Tja dan ben je denk ik op krulspelden aangewezen..
Ik heb haar ook al een mailtje terug gestuurt dat ik niet blij mee was, maar ze laat ook niks meer van zich horen, ik had ook gevraagt om krullende extensions omdat ik van mezelf ook krullend haar heb, maar dat heb ik ook niet gekregen..
eurosocap is zoiezo heel fijn haar, ik heb altijd mn extensions van eurosocap en ga er vanuit dat dat zelfde haar aan de clipins zit. Dan zou je 2 pakjes moeten nemen dus 6 totaal en dan inderdaad 2 rijen naast elkaar.
Ik denk wel dat de kwaliteit beter is als menig ander merk clip ins.
Over die site, geen idee, kan niet echt een mening geven zonder ervaring met hun Maar vind ze wel vrij prijzig moet ik zeggen.. Ik heb sowieso niet genoeg aan 100 stuks..