Renee__ schreef:Ik zou echt de guts niet hebben om bij mezelf een pony te knippen, maar hijs goed gelukt!
Ik heb dus ongeveer 2 weken geleden mijn haar geverfd, wilde het iets lichter maar het is dus aardig rood uitgepakt. Mijn eigen haarkleur is donkerblond en nu is het meer roodblond. Yukkie... Maar het probleem is: ik krijg die kleur er niet uit! - logisch - Ik ben als een gek aan het wassen met head and shoulders (en daarna lekker lang conditioner erin, zodat het niet te droog wordt) en de kleur is wel ietsjes lichter, maar ik wil het er gewoon uit. Nu zie je dus ook langzaamaan uitgroei en vind ik het echt niet mooi meer. Mijn moeder vertelde mij dat bij haar en mijn zus de verf altijd wat roder uitpakt. Ik wil dus weer terug naar mijn eigen kleur, maar wat kan ik het beste doen? Met H&S blijven wassen met heet water of terug naar mijn eigen kleur? Geen idee hoe ik mijn eigen kleur ga vinden en of het dan niet weer rood uitpakt. Het rode is ook vooral bij de roots, dus bovenop mijn hoofd. Uiteindes zijn aardig mijn eigen kleur. (Klinkt vreselijk, maar het valt mee haha) Oke, een lekker onsamenhangend verhaal, maar wat zouden jullie doen:
Naar de kapper en wat meer uitgeven voor een goed resultaat - hopelijk - met de kans dat het rood uitslaat of lekker blijven wassen met h&s?
Ik heb ergens gehoort dat anti roos shampoo ook werkt, of het klopt en goed is weet ik niet