Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elmira schreef:@ Zilfstar; wat voor ontbijtdrink neem jij? En zit daar genoeg in dat je het daarop een paar uur kunt doen?
Zilfstar schreef:Elmira schreef:@ Zilfstar; wat voor ontbijtdrink neem jij? En zit daar genoeg in dat je het daarop een paar uur kunt doen?
Hele goede van Campina, en ik neem een volle portie van 200 ml. Ik kan wegens littekensweefsel in mijn maag (bij de maagportier van een vroegere maagontsteking) zo op de ochtend als eerste eten geen vast voedsel naar binnen krijgen. Dat doet pijn en blijft soms hangen. Bijv ook een te groot stukje vlees, biefstuk vooral staat daar bekend om bij mij. Heb ik een paar keer gehad, erg pijnlijk.
Nu ik de ontbijtdrink van Campina heb ontdekt (Goedemorgen! heet het) kan ik weer ontbijten zonder stress en pijn. In de loop van de ochtend lukt het dan om iets zachts zoals ontbijtkoek te eten of banaan bijv maar wel met drinken erbij! Met de lunch heb ik last met vers brood, want dat wordt echt een deegbal. Dat rooster ik dus bijna altijd. Dan gaat het weer wel.
tantjeuh schreef:Ik zit de volgende dagen met VEEL fruit.. waar ik op kamers zit, kan je zo elke week een 'fruittas' of 'groententas' of 'studententas' (groenten en fruit) bestellen voor een paar euro's. Dan krijg je smaandags je tas, vol met biologische seizoensgroenten/fruit uit de streek. Ik had dus een fruittas.... 2bananen, 3peren, 4appelsienen, 3appel ! En dan nog mijn dagelijkse kiwi smorgens. Probleem met het biologische/onbespoten fruit, is dat het écht geen weken goed blijft... Dat wordt dus eten
Steffie89 schreef:tantjeuh schreef:Ik zit de volgende dagen met VEEL fruit.. waar ik op kamers zit, kan je zo elke week een 'fruittas' of 'groententas' of 'studententas' (groenten en fruit) bestellen voor een paar euro's. Dan krijg je smaandags je tas, vol met biologische seizoensgroenten/fruit uit de streek. Ik had dus een fruittas.... 2bananen, 3peren, 4appelsienen, 3appel ! En dan nog mijn dagelijkse kiwi smorgens. Probleem met het biologische/onbespoten fruit, is dat het écht geen weken goed blijft... Dat wordt dus eten
Lekker zeg!
Maar wat is appelsien?